نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

شعر در مورد تبریز

شعر در مورد تبریز ؛ شعر ترکی در مورد فرش تبریز و ائل گلی تبریز

در این مطلب از سایت بزرگ ایرانیان سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد تبریز برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

بود محال مرا داشتن امید محال

به عالمی‌که نباشد همیشه در یک حال

از آن زمان که جهان بود حال زین سان بود

جهان بگردد لیک نگردد این احوال

نبود شهر در آفاق بهتر از تبریز

به ایمنی و به مال به نکویی و جمال

زناز و نوش همه خلق بود نوشانوش

ز خلق و مال همه شهر بود مالامال

خدا پدید نیاورد شهر بهتر از آن

فلک به نعمت آن شهر برگماشت زوال

فراز گشت نشیب و نشیب گشت فراز

رمال گشت رماد و جبال گشت رمال

شعر در مورد تبریز

شهر تبریز است و جان قربان جانان میکند

سرمه چشم از غبار کفش میهمان میکند

شعری در مورد تبریز

تبریز مرا به جای جان خواهد بود

همواره مرا ورد زبان خواهد بود

شعر در مورد تبریز

شهرتبریز است کوی دلبران

ساربانا بار بگشا زاشتران

شعر ترکی در مورد تبریز

شمس تبریز شوربایی بپخت

صوفیان الصلای پنهانی

شعر در مورد شهر تبریز

شد سعادت طلایه بر تبریز

تا فگندی تو سایه بر تبریز

شعر زیبا در مورد تبریز

مال تبریز خرج خوان تو نیست

بال سرخاب را توان تو نیست

شعری در مورد شهر تبریز

پس چون رکاب او ز نشابور در رسید
تبریز شد هزار نشابور ز احتشام

شعر استاد شهریار در مورد تبریز

من خاک خاک او که ز تبریز کوفه ساخت

خاکی است کاندر او اسد الله کند کنام

شعر درباره تبریز

تب ریزهای بدعت تبریز برگرفت

تبریز شد ز رتبت او روضه السلام

بیشتر بخوانید :

شعر ترکی در مورد شهر تبریز

سجده تبریز را خم درشده سرو سهی

غاشیه تبریز را برداشته جان سها

شعر مولانا در مورد سگ و تبریز

ای جان سخن کوتاه کن یا این سخن در راه کن

در راه شاهنشاه کن در سوی تبریز صفا

ای تن چو سگ کاهل مشو افتاده عوعو بس معو

تو بازگرد از خویش و رو سوی شهنشاه بقا

شعری زیبا در مورد تبریز

شهر تبریز است و پیــر روزگار

شهر تبریز این بهشت ماندگار

شـــــهر تبریز این دیـــــار بی مثال

خوار و کوچک گشتنش باشد محال

سرزمین صائب و شمس این دیار

سرزمیـــــن و آرمـــان شـــــهریار

شهر ستارخان سالار زمین



:: بازدید از این مطلب : 1989
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

تعبیر خواب عنکبوت

تعبیر خواب عنکبوت    

پارسی زیتعبیر خواب – خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.با ما همراه باشید تا تعبیر خوابتان را پیدا کنید .

تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب دیده می‌شود، گفته می‌شود. در بسیاری از تمدن‌های باستانی خواب دیدن به عنوان یک ارتباط فراطبیعی یا وسیله‌ای برای مداخلات نیروهای غیبی در نظر گرفته می‌شد که افرادی با نیروهای ویژه قادر به گره‌گشایی از مفهوم آن هستند. در دوران معاصر مکاتب مختلف روان‌شناسی تئوری‌هایی را در مورد معنا و مفهوم خواب‌ها ارائه کرده‌اند. در روان‌شناسی تحلیلی شیوه‌های تعبیر خواب برگرفته از روشی است که زیگموند فروید بنیان‌گذار مکتب روان‌کاوی در اثر مهم خود «تعبیر خواب» (۱۹۰۰) ارائه داده‌است. فروید در این کتاب تئوری خود را در مورد کارکردهای خواب تشریح کرده‌است. بخش عمده‌ای از کتاب به شرح رویاهای شخصی خود فروید، نزدیکان و آشنایان و بیماران می‌پردازد. از نظر وی معنای هر خوابی در مورد تحقق یکی از آرزوهای و خواسته‌های انسان است. آرامشی که در خواب به شخص خفته عارضه شده به وی اجازه بیان خواسته‌های سرکوب‌شدهٔ خود را می‌دهد. البته تعارض‌هایی که در ارضای خواسته‌ها و تحقق آنها وجود دارد ممکن است آن را تبدیل به یک رویای ناخوشایند سازد

۱. تعبیر خواب عنکبوت به طور کلی

عنکبوت در خواب معمولا آینده و موفقیت شما در دوران پیش رو را نشان می‌دهد. خوشبختی و ثروت را تجربه خواهید کرد و روابط اجتماعی‌تان بهتر خواهند شد. اما، ممکن است حس ترس از زندگی آینده را نیز تجربه کنید.

عنکبوت می‌تواند شخص مونثی باشد که در زندگی شما بسیار اهمیت دارد. می‌تواند مادر، خواهر یا یک مونث مهم دیگر باشد.

زمانی که می‌خواهید خوابی درباره عنکبوت را تفسیر کنید، باید تمام جوانب خواب خود را در نظر بگیرید و اگر می‌خواهید معنای واقعی خواب خود را بفهمید، باید تمام جزییات را به خاطر بسپارید.

ممکن است خواب ببینید که یک عنکبوت شما را نیش زده یا این‌که یک عنکبوت را می‌خورید. یکی از رایج‌ترین خواب‌ها درمورد عنکبوت، خوابی است که در آن عنکبوت در حال تنیدن تار است یا بر روی شما می‌پرد. همچنین ممکن است خواب ببینید که عنکبوت در دهان یا موهای شماست.

اگرچه ممکن است چندشناک به نظر برسد اما در اکثر موارد، جای هیچ نگرانی نیست. در اکثر موارد، دیدن عنکبوت در خواب، کاملا مثبت است.

۲. دیدن عنکبوت ثابت و بی‌حرکت

اگر یک عنکبوت بی‌حرکت را در خواب دیدید، می‌تواند به یک قدرت اشاره کند که در برابر رفتارهای تخریب‌گرتان ، از شما محافظت می کند.

۳. تار عنکبوت

اگر عنکبوت خواب شما در حال تنیدن تار باشد، نشانه خوبی است. این خواب به پاداشی که از کار سخت نصیب‌تان می‌شود اشاره می‌کند. دوران مفیدی را در آینده نزدیک خواهید داشت. این احتمال وجود دارد که در کار خود، ترفیع بگیرید.

همچنین، اگر در خواب ببینید ک یک عنکبوت در حال تنیدن تار است، می‌تواند خلاقیت شما را نشان دهد. این تار می‌تواند نشان دهد که در رابطه واقعی خود گیر افتاده‌اید. احساس می‌کنید آزادی خود را از دست داده‌اید.

همچنین، دیدن تار عنکبوت در خواب ممکن است نشان دهد که شما احساس غریبه بودن در زندگی واقعی خود را دارید. به چه معناست؟ خوب، می‌خواهید تار خود را درست کنید و از دیگر افراد و موقعیت‌ها فاصله بگیرید.

گاهی وقت‌ها تاری که توسط عنکبوت ساخته می‌شود می‌تواند به ارتباط جهانی در دنیا نیز اشاره کند.

۴. تعبیر خواب عنکبوت روی دیوار

اگر در خواب‌تان،  یک عنکبوت از دیوار بالا می‌رود، می‌تواند معنای مثبتی داشته باشد. این خواب می‌تواند نشان دهد که آرزوهای‌تان محقق می‌شوند.

۵. عنکبوت به سمت شما می‌آید

اگر در خواب ببینید که عنکبوتی به سمت‌تان می‌آید، احتمالا در ترس خواهید بود. این خواب می‌تواند به این معنا باشد که شما از یک ارتباط فرار می‌کنید اما در آن لحظه، امکان آن وجود ندارد.

این خواب می‌تواند معنای دیگری نیز داشته باشد. ممکن است به این معنا باشد که در آینده نزدیک، دوران خوبی نزدیک انتظارتان را می‌کشد.

۶. تعبیر خواب عنکبوت در حال افتادن

اگر در خواب دیدید که عنکبوتی در حال افتادن است، ممکن است به این معنا باشد که بعضی از دوستان قدرتمند خود را از دست می‌دهید.

تعبیر خواب عنکبوت سیاه

۷. عنکبوت با شما صحبت می‌کند

اگر در خواب ببینید که عنکبوتی با شما صحبت می‌کند، باید به دقت به صحبت‌های او گوش دهید. ممکن است پیام‌های خیلی مهمی را از یک عنکبوت بشنوید.

۸. عنکبوت شما را نیش می‌زند

اگر در خواب، عنکبوتی شما را نیش بزند، به مادر یا زنانی که در زندگی شما مهم هستند اشاره می‌کند. این خواب معمولا نشان می‌دهد که شما با آن فرد به مشکل خواهید خورد. ممکن است مادر غیرقابل تحمل یا زن دیگری باشد که سعی می‌کند شما را برای خود داشته باشد.

ممکن است در رابطه با زنی باشید که احساس تملک به شما دارد و شما احساس می‌کنید که گیر افتاده‌اید. خواب نیش عنکبوت می‌تواند به معنای قطع رابطه با شریک خود – به دلیل خیانت او – نیز باشد. همچنین، خواب نیش عنکبوت به معنای زخم عاطفی از گذشته نیز هست.

۹. جنگ دو عنکبوت

اگر در خواب شما دو عنکبوت با هم مبارزه کنند، به این معناست که دو دوست مونث شما در آینده نزدیک با هم به مشکل می‌خورند.

۱۰. تعبیر خواب عنکبوت در گوش

اگر در خواب ببینید که عنکبوتی در گوش شماست، به این معناست که باید به مادرتان یا یک زن دیگر گوش بدهید.

۱۱. داشتن یک عنکبوت

اگر در خواب ببینید که یک عنکبوت دارید و از آن مانند یک حیوان خانگی در خانه نگه‌داری می‌کنید، نشانه این است که ممکن است در زندگی با ترس‌های زیادی مواجه شوید. شما برای شروع جدید و ماجراجویی‌های جدید آماده‌اید.

۱۲. خوردن یک عنکبوت

اگر در خواب، یک عنکبوت را بخورید یا اگر عنکبوتی در دهان‌تان باشد، به این معناست که می‌توانید موقعیت را کنترل کنید. شما در کار و زندگی شخصی خود موفق خواهید بود.

۱۳. بچه عنکبوت

اگر در خواب، بچه عنکبوت ببینید، می‌تواند نشانه شروع جدید باشد. همچنین به یک رابطه جدید نیز اشاره می‌کند.

۱۴. تعبیر خواب عنکبوت بزرگ

اگر عنکبوتی که در خواب شماست بسیار بزرگ است، نشانه خوبی نیست. این نشان می‌دهد که انتهای دوره ثروتمندی است. اگر در خواب دیدید که این عنکبوت بزرگ شما را نیش زد، نشان می‌دهد که مشکلات و فشارهای زیادی بر سر راه ثروت شما قرار دارند.

۱۵. تعبیر خواب عنکبوت مرده

اگر خواب عنکبوت مرده را دیدید، نشانه خوبی نیست. این خواب می‌تواند نشان‌دهنده بخت و شانس بد باشد. اگر خواب یک عنکبوت مرده را ببینید، به این معناست که بر وسوسه زنی که اهمیت زیادی در زندگی شما دارد غلبه می‌کنید.

۱۶. تعبیر خواب عنکبوت سمی

اگر خواب یک عنکبوت سمی را ببینید، به اتفاق بدی در زندگی واقعی شما اشاره می‌کند. به این معناست که الکل یا مواد مخدر صرف می‌کنید یا درگیر یک رابطه بد می‌شوید. خواب یک عنکبوت سمی نشان می‌دهد که یک موقعیت واقعی می‌تواند برای‌تان چه از نظر جسمی و چه عاطفی خطرناک باشد.

تعبیر خواب عنکبوت زرد

۱۷. تخم عنکبوت

اگر در خواب، تخم‌های عنکبوت در تار را ببینید، به این معناست که نمی‌توانید استعدادهای خود را بشناسید. همچنین ممکن است بسیار خجالتی بوده و نتوانید عقاید و شخصیت خود را ابراز کنید.

اگر ببینید که یک عنکبوت باردار روی تخم‌ها نشسته است، به این معناست که زنی که می‌شناسید به زودی باردار می‌شود.

۱۸. عنکبوت با چندین چشم‌

 اگر در خواب عنکبوتی با چند چشم را ببینید، به قدرت تفکری که همه زنان دارند اشاره می‌کند.

۱۹. تعبیر خواب تعداد زیادی عنکبوت در کنار هم

دیدن تعداد بسیار زیادی عنکبوت در کنار هم در خواب نشان دهنده آن است که شما در سخت ترین شرایط و موقعیت های زندگی از حمایت خانواده و دوستان خود بهره مند می شوید. آن ها به شما کمک می کنند تا از مشکلاتی که دارید خلاص شوید و حتی به شما کمک می کنند تا از دشواری های زندگی بیرون بیایید.

۲۰. تعبیر خواب عنکبوت کوچک

دیدن عنکبوت کوچک در خواب تعبیر آن است که شما از اشتباهات خود درس نمی گیرید. این خواب نشان می دهد که شما در آینده با مشکلات بسیاری روبرو می شوید و رسوایی های زیادی به بار خواهید آورد.

۲۱. تعبیر خواب کشتن عنکبوت

اگر در خواب ببینید که عنکبوتی را می کشید، تعبیر آن است که شما در آینده ای نزدیک مشکلات مالی بسیار زیادی خواهید داشت. دام های بسیاری سر راهتان قرار می گیرد که نباید از آن ها غافل شوید.

شما باید بیشتر به این دام ها توجه کنید زیرا آن ها می توانند کار و زندگی تان را بطور کلی نابود کنند. سعی کنید از هر تله ای که سر راهتان ظاهر می شود دوری کنید و برای روبرو شدن با مشکلاتی که دارید هم آماده باشید. اگر مشکلات را نادیده بگیرید، آن ها بزرگ تر می شوند و در نهایت شما همه چیز را از دست می دهید.

همچنین می توانیم این خواب را به شکل دیگری هم تعبیر کنیم. درواقع کشتن عنکبوت در خواب می تواند نشانه ای خوش یمن هم باشد.

تعبیر دیگر کشتن عنکبوت در خواب این است که در دوران پیش رو دشمنان خود را شکست خواهید داد. پیروزی متعلق به شما خواهد بود و دشمنان شما به این نتیجه می رسند که بیشتر از این نباید شما را آزار دهند. شما به خودتان افتخار خواهید کرد و به تمام اهدافتان دست خواهید یافت.

تعبیر خواب عنکبوت قرمز

۲۲. تعبیر خواب عنکبوت روی لباس

شاید شما در موقعیت بسیار دشواری قرار دارید و هیچ یک از دوستان شما حاضر نیست در این شرایط به شما کمک کند. به این ترتیب تعبیر خواب شاید این باشد که شما بسیار ناامید و دلسرد می شوید و نمی دانید که چه کاری انجام بدهید. در چنین شرایطی به شما توصیه می کنیم که این افراد دوستان واقعی شما نیستند پس بهتر است آن ها را از زندگی خود حذف کنید. البته بهتر است قبل از این کار خوب با خود فکر کنید و مطمئن شوید که جایی مرتکب اشتباهی شده بودید یا خیر.

علاوه بر این همانطور که قبلا گفته شد، دیدن عنکبوت در خواب می تواند نمادی از نیمه تاریک وجود شما باشد. برخی اوقات دیدن عنکبوت در خواب به این معناست که شما در آینده ای نزدیک به بیماری های متعددی مبتلا می شوید و به همین دلیل باید بیشتر مراقب خودتان باشید.

۲۳. تعبیر خواب عنکبوت طلایی و درخشان

دیدن عنکبوت های طلایی و زیبا و درخشان نمادی از افزایش برکت و شادمانی در زندگی است.

۲۴. تعبیر خواب عنکبوت سیاه

خواب عنکبوت سیاه معمولا به این مفهوم است که دشمنانی اطراف شما وجود دارند و به همین ترتیب احتمالا شما چیز ارزشمند و گران بهایی را از دست خواهید داد.

۲۵. تعبیر خواب عنکبوت در گوشه اتاق

دیدن عنکبوت در گوشه ای از اتاق در خواب می تواند نمادی از بیماری، ناامیدی یا حتی نیمه تاریکی از شخصیت شما باشد. علاوه بر این باید بدانید که عنکبوت در خواب می تواند تعبیری از رابطه باشد. شما باید به این بینش و درک برسید که همه چیز در این جهان به هم پیوسته است و به همین دلیل باید تلاش کنید تا با محیط پیرامون خود  یکی شده، با آن ارتباط برقرار کنید و جزئی از جهان پیرامون خود شوید.

تعبیر خواب عنکبوت سفید

۲۶. عنکبوت عظیم الجثه و عصبانی

شاید شما در موقعیت بسیار دشواری قرار دارید و هیچ یک از دوستان شما حاضر نیست در این شرایط به شما کمک کند. به این ترتیب تعبیر خواب شاید این باشد که شما بسیار ناامید و دلسرد می شوید و نمی دانید که چه کاری انجام بدهید. در چنین شرایطی به شما توصیه می کنیم که این افراد دوستان واقعی شما نیستند پس بهتر است آن ها را از زندگی خود حذف کنید. البته بهتر است قبل از این کار خوب با خود فکر کنید و مطمئن شوید که جایی مرتکب اشتباهی شده بودید یا خیر.

۲۷. خواب خزیدن عنکبوت بر روی بدن شما یا اعضای خانواده‌تان

این خواب به معنی آن است که شما با بدبیاری روبرو هستید که بر زندگی‌تان تاثیر منفی می‌گذارد. این خواب همچنین می تواند به معنی آن باشد که جنبه‌ی خاصی از رندگی‌تان، مثلا پروژه‌ها یا اصول کاری، تحت تاثیر آدم‌های اطراف‌تان قرار می‌گیرد. اگر از دیدن خواب عنکبوت نترسیدید، این خواب می‌تواند پیش بینی از آن باشد که در مواجه با خطرات بالقوه بی‌پناه هستید.

۲۸. اگر خواب ببینید عنکبوتی از شما دور می‌شود

اگر در خواب دیدید عنکبوتی از شما دور می‌شود، در آنصورت با دقت و ملاحظه‌ی دقیق به شغل خود خواهید پرداخت و مثبت بودن در موقعیت‌های کاری‌تان از اهمیت زیادی برخوردار است.

۲۹. خواب عنکبوتی که شما را تعقیب می‌‌کند

اگر در خواب دیدید عنکبوتی شما را تعقیب می‌کند، این خواب نشانگر پایان بی گناهی است، و شما باید شروع به رشد کنید چون با موقعیت‌ها به شکلی تاپخته برخورد خواهید داشت. شما سعی دارید از مسئولیت شانه خالی کنید.

۳۰. خواب عنکبوت پرشی را دیدن

عنکبوت پرشی معمولا در جنگل‌های گرمسیری، بیابان‌ها و همچنین کوهستان‌ها یافت می‌شود. در کل حدود ۵ هزار نوع مختلف عنکبوت پرشی وجود دارد. رنگ این عنکبوت‌ها متفاوت است. در خواب، عنکبوت پرشی می‌تواند نشان دهد که نسبت به مشکلی از بصیت و آگاهی برخوردار خواهید شد.

۳۱. خواب دیدن عنکبوت‌ها در همه‌ جا

چنین خوابی نشان از درگیری با یکی از آشنایان خانم است؛ حتی می‌تواند یکی از همکاران خانم یا رئیس خانم باشد. این تصویر استعاره‌ای برای قدرت زنانه جهت به دام انداختن و تحت تملک گرفتن است. اگر می‌بینید عنکبوت‌ها همه جا روی زمین می‌خزند این خواب می‌تواند نشانگر آن باشد که درباره‌ی رابطه‌ی فعلی‌تان نگران هستید. شاید اوضاع بر وفق مراد نیست. اگر عنکبوت‌ها به دست‌ها و پاهای‌تان حمله کرده باشند، این خواب یادآور درگیری احتمالی است که ممکن است در گذشته اتفاق افتاده باشد.

تعبیر خواب عنکبوت قهوه ای

۳۲. خواب ببینید عنکبوت‌هایی از سر‌تان آویزان شده‌اند

این نشانه‌ای است از آن که شما را یک فرد مونث تحت کنترل گرفته است که تا حدودی سلطه‌گر و کنترل‌گر است. این شخص می‌تواند مادر، همسر، نامادری یا حتی رئیس خانم باشد که همیشه حواسش به شما هست و ریزترین حرکات‌تان را زیر نظر می‌گیرد. همین امر خودش باعث درجه‌ای از اضطراب و استرس خواهد شد. برای یک مرد، سلطه‌ی بر زن‌ها، عنکبوتی که از سر آویزان شده است ممکن است نشان از احساس فشاری از سوی همکاران باشد یا اینکه حاکی از نگرانی کلی شما برای جامعه‌. این فشاری است که توانایی ابراز وجود یا آزادی بیان عقاید یا افکارتان را از شما می‌گیرد.

۳۳. خواب گیر افتادن در تار عنکبوت

اگر خواب ببینید فرزندانتان در تار عنکبوت گیر افتاده‌ اند، این خواب نشان از آن دارد که تلاش‌های‌تان دارند به ثمر می‌نشینند. ممکن است به خاطر ایثار و از خود گذشتگی‌تان پاداش داده شوید یا اگر جایی استخدام هستید ممکن است به خاطر دستاوردهای‌تان در انجام کارهای سخت شناخته و تمجید شوید.

۳۴. رتیل

اگرچه اکثر خواب‌هایی که در آن عنکبوت وجود دارد، مثبت هستند اما دیدن رتیل در خواب معنایی منفی دارد. همه ما می‌دانیم که رتیل، خطرناک‌ترین نوع عنکبوت است.

اگر یک رتیل را در خواب ببینید، می‌تواند نشانه خوبی نباشد. رتیل می‌تواند نشان دهد که در دوران پیش رو، در موقعیتی خطرناک خواهید بود. اتفاق بدی برای‌تان می‌افتد و نگران و آشفته خواهید شد.

این‌ها برخی از رایج‌ترین خواب‌ها درمورد عنکبوت بودند و همان‌گونه که در بالا دیدید هر کدام از آن‌ها معنای خود را دارند. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطمینان داریم که می‌توانید خواب خود درباره عنکبوت را تفسیر کنید. اگر تفسیر درستی می‌خواهید باید تمام جزییات خواب را به خاطر بیاورید.

همان‌گونه که دیدید، عنکبوت‌ها در اکثر خواب‌ها معنای مثبتی دارند. آن‌ها نماد شانس خوب، موفقیت، ثروت و زنان مهم در زندگی هستند.

از سوی دیگر اگر دوست دارید خواب عنکبوت ببینید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خواب به تصویر عنکبوت نگاه کنید. شکی نیست که تمام شب را خواب عنکبوت می‌بینید.


ترجمه : تحریریه سایت کسب و کار بازده- مژگان گوران و کامروا ابراهیمی

منبع:dreamingandsleeping

تعبیر خواب عنکبوت،تعبیر خواب عنکبوت سیاه،تعبیر خواب عنکبوت زرد،تعبیر خواب عنکبوت قرمز،تعبیر خواب عنکبوت  سفید،تعبیر خواب عنکبوت قهوه ای،تعبیر خواب عنکبوت و تار عنکبوت،تعبیر خواب تار عنکبوت،تعبیر خواب کشتن عنکبوت،تعبیر خواب نیش زدن عنکبوت،تعبیر خواب پریدن عنکبوت روی فرد،تعبیر خواب تار عنکبوت در خانه

 



:: بازدید از این مطلب : 778
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

متن پشیمانی از اشتباه

متن پشیمانی از اشتباه

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد متن پشیمانی از اشتباه صحبت کنیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

متن پشیمانی از اشتباه

گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است

ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد

کمی با من حرف بزن…

من واسه اینکه

این انگشتا دیگه نلرزن

خیلی زحمت کشیدم .

دیگه برنگرد

خدا پرسید میخوری یا می بری

و من گرسنه

پاسخ دادم می خورم !!

چه میدانستم لذت ها را می برند

حسرت ها را می خورند….

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا…

فردا شد و باز هم تو گفتی فردا…

امروز دلم مانده و یه دنیا حرف…

یک هیچ به نفع دل تو تا فردا!!!

می روی و من تحمل می کنم نبودنت را

می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را

متن راجب پشیمانی از اشتباه

پستچی محل هم دیگر نامه هایم را برایت نمی آورد

او هم می داند جوابی نداری !!!

گفتمش آغاز درد عشق چیست؟

گفت آغازش سراسر بندگیست

گفتمش پایان آن را هم بگو

گفت پایانش همه شرمندگیست

گفتمش درماندردم را بگو

گفت درمانی ندارد، بی دواست

گفتمش یک اندکی تسکین آن

گفت تسکینش همه سوز و فناست.

براستی؛ ای کاش جنون شان را حقیقت نام بود، یا وفاداری و یا عدالت؛ اما دریغ که فضیلت شان در خدمت دراز زیستن و آسودگی نکبت بار است.(نیچه)

متن پشیمانی از کار اشتباه

آغوش هیچ خیالی بوی آشنای بازوانت را نداشت

و نجوای هیچ بارانی همصدای لب های تو نبود

اینک تو را بی خیال و بی باران

کجای این شب حسرت جستجو کنم ؟

ای عشق! پس از تو نان من آجر نیست

بی تو دلم از دریغ و حسرت پر نیست

تو قسمت من نه مال مردم بودی

قربان دلم که مال مردم خور نیست

حسرت نبرم به حال آن مرداب

که آرام درون دشت شب خفته است

دریایم و نیست باکم از طوفان

دریا همه عمر خوابش آشفته است

زیر باران بیقراری چشمهایم

با چتری از وجود او

آهسته قدم نزن

حسرت روزهای بارانی را نمیخوری

اینجا همیشه هوا بارانیست!

وقتی کسی در کنارت هست، خوب نگاهش کن

به تمام جزئیاتش

به لبخند بین حرف هایش

به سبک ادای کلماتش!

به شیوه ی راه رفتنش، نشستنش

به چشم هاش خیره شو!

دستهایش را به حافظه ات بسپار

گاهی آدم ها آنقدر سریع میروند که

حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند

متن از کارهای اشتباهم پشیمان نیستم

سخت ترین کار اینه که

وقتى احساسات از هر طرف بهت فشار میارن

خودتو مجبور کنى که منطقى فکر کنى …

در حسرت گذشته ماندن چیزی جز از دست دادن امروز نیست

تو فقط یکبار بیست ساله خواهی بود

یکبار سی ساله

یکبار چهل ساله

و یکبار هفتاد ساله

در هر سنی که هستی

روزهایی بی نظیر را تجربه می کنی

هر روز از عمر تو زیباست

به شرط آنکه زندگی کردن را بلد باشی!

فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد

فقط رفت بدون نکاهی که رنک حسرت داشته باشد

فقط رفت و من شنیدم آرام گفت : آخیش راحت شدم!

دوستت دارم ای عاشقانه ترین لحظه ی زندگی ام

تو را می خواهم هی تو که آنقدر دور شده ای از من که دیگر نمیبینمت!

و این قلب من است که شاید حسرت داشتن تو را برای همیشه داشته باشد



:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

تعبیر خواب پر طاووس

تعبیر خواب پر طاووس , تعبیر خواب پر طاووس سبز , تعبیر خواب پر طاووس سفید , تعبیر خواب کندن پر طاووس

خواب پر طاووس یکی از خواب های معمول است.اگر شما هم پر طاووس در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب پر طاووس می گردید می توانید در این مطلب از سایت جسارت براحتی تعبیرخواب پر طاووس را مطالعه نمایید و متوجه شوید خواهر چه تعبیری دارد.

ممکن است بعد از خواندن این مطلب به تعبیر خواب خود نرسید توصیه ما به شما عزیزان این است که ممکن است تعبیر خواب شما در تعبیر خواب طاووس و یا تعبیر خواب پرنده باشد ، با کلیک بر روی لینک آبی می توایند وارد صفحه مورد نظر شوید.

تعبیر خواب پر طاووس از دید محمد بن سیرین

دیدن پر طاووس در خواب خیلی خوب است و نشانه موفقیت و طول عمر و عشق در زندگی است.

دیدن طاووس و یا پر طاووس اشاره به پادشاهی دارد که عرب نیست.

اگر پر طاووس نر در خواب ببینی یعین از پادشاهی یا بزرگی غیر عرب (منظور غریبه است) چیزی به تو می رسد.

اگر در خواب پر طاووسی ببینید که متعلق به طاووس ماده است صاحب زن و فرزند و مال و زندگی خواهید شد.

لوک اویتنهاو

دیدن طاووس و یا پر طاووس در خواب نشان دهنده این ات که یک ملاقات بسیار شیرین در اینده نزدیک خواهید داشت.

تعبیر پر طاووس در خواب , تعبیر دیدن خواب طاووس , تعبیر دیدن خواب طاووس سیاه , تعبیر خواب گرفتن پر طاووس

دانیال نبی ع

دیدن پر طاووس در خواب خوب نیست و نشان از زن فاسد دارد.

اگر در خواب پر طاووسی را ببینید که سخن می گوید نتیجه این خواب موفقیت و کامیابی در زندگی است.

اگر در خواب طاووسی را ببینید که بلند می شود و پرواز می کند و تنها پری از طاووس باقی می ماند ، جدایی و طلاق است.

تعبیر خواب دیدن پر طاووس , تعبیر خواب ریختن پر طاووس , jufdv o,hf \ xh,,s

تعبیر خواب پر طاووس رنگی

اگر در خواب پر طاووس سفید ببینید تعبیرش این است که آدم مغروری هستید و از غرور و تکبر خود آگاه هستید ، و باید سعی کنید که متواضع باشید تا مغرور

دیدن پر طاووس سیاه نشان دهنده این است که عده ای از روی حسادت می خواهند شما را بدنام کنند پس بیشتر مواظب باشید.

دیدن پر طاووس بنفش در خواب نشان از ثروت فراوان دارد.

دیدن پر طاووس صورتی نشان دهنده این است که شما در زندگی خود اعتماد به نفس خوبی دارید.

دیدن پر طاووس خونی در خواب نشان دهنده این است که در زندگی شما سوء تفاهم های بزرگی رخ خواهد داد.

خواب های شما به همراه تعابیر

سلام
من شغلم دامداری هست و گله ام را برای چرا توی صحرا میبرم ،من خواب دیدم یه پر طاووس را توی خاک صحرا کاشتم و تو خواب داشت رشد میکرد که طاووس بشه ممنون میشم تعبیرش کنید

تعبیراین خواب خیلی خوب است و نشان دهنده این است که شما با تلاش و پشتکار به موفقیت و ثروت زیادی خواهید رسید.



:: بازدید از این مطلب : 924
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

همه چیز در مورد طریقه مصرف برگ سنا و خواص این گیاه

طریقه مصرف برگ سنا ،طرز مصرف برگ سنا،نحوه مصرف برگ سنا،طریقه استفاده از برگ سنا،روش مصرف برگ سنا،چگونگی مصرف برگ سنا،نحوه استفاده از برگ سنا،مقدار مصرف برگ سنا،طریقه خوردن برگ سنا،طرز استفاده برگ سنا،طرز خوردن برگ سنا،طرز استفاده از برگ سنا،میزان مصرف برگ سنا،زمان مصرف برگ سنا،نحوه خوردن برگ سنا،طریقه استفاده از برگ سنا برای یبوست

طریقه مصرف برگ سنا ، طرز مصرف برگ سنا ، نحوه مصرف برگ سنا

در این مطلب از سایت جسارت به طریقه مصرف برگ سنا می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

روش مصرف برگ سنا

سنا گیاهی است که خاصیت ملین کنندگی دارد و برای درمان یبوست توصیه می شود.

این گیاه توسط سازمان غذایی و دارویی آمریکا به عنوان ملینی خانگی و گیاهی تایید شده است.

با این حال چای سنا برای لاغری و عاملی برای پاک سازی سموم از بدن بکار می رود.

چای سنا بوسیله ی دم کردن برگ گیاه سنا تهیه می شود.

گیاه سنا دارای گل ها و غلاف زرد رنگ است. این گیاه در مناطق بیابانی رشد می کند.

در کشور های مختلفی این گیاه برای درمان مشکلات گوارشی، بیماری های پوستی و

بیماری های تنفسی قدمت چندین ساله دارد. طرفداران سنا اعتقاد دارند که

این گیاه تاثیر بسزایی در روان کنندگی دارد که دفع سموم را از بدن تسریع می کند.

خیلی از مردم از برگ های این درخت مستقیما دمنوش کرده و می نوشند. بهتر است چای سنا را

از فروشگاه های معتبر تهیه بفرمایید. چای کیسه ای و یا چای سنا عاری از رزین ها و ترکیبات آلاینده است.

طریقه مصرف برگ سنا برای لاغری

برای امنیت خاطر شما ممکن است دمنوش سنا را برای تقویت فرآیند کاهش وزن استفاده کنید.

شما باید از نحوه ی استفاده ی صحیح از این گیاه اطمینان حاصل نمایید.

امروزه تنوع زیادی از برگ سنا در بازار موجود است.

اطمینان حاصل نمایید که دمنوش شما بدون کافئین باشد تا بر روی الگوی خواب شما تاثیری نگذارد.

در حالیکه شکل کپسولی سنا هم در دسترس است اما توجه داشته باشید که دمنوش سنا با سرعت بیشتری جذب بدن شما می شود.

 در ابتدا آب را بجوش آورید. چای سنا را در در آب جوش ریخته و بگذارید بمدت حداقل ۵ دقیقه دم بکشد.

بعضی از افراد از آب لیمو هم به عنوان یک طمع دهنده استفاده می کنند.

شما ممکن است مقداری عسل هم برای بهبود بیشتر طمع به آن اضافه کنید.

 برای تاثیر بیشتر شما می توانید از این دمنوش روزانه دو بار استفاده کنید.

 زمانی که شما دمنوش سنا را می نوشید در کنار آن از غذاهای مناسب تغذیه کنید تا اثر حداکثری داشته باشد.

شما بهتر است از غذاهایی نظیر مرغ، ماهی، سالاد سبز و میوه جات تغذیه کنید.

نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز ضروری است. این کار باعث بهبود فرآیند گوارشی شما می شود.

بیشتر بخوانید :

خواص مصرف برگ سنا در بارداری و درمان گیاهی یبوست در بارداری

خاصیت و خواص برگ سنا چیست و چه کاربردی دارد

چگونه در منزل جوانه ماش تهیه کنیم

روش و طرز تهیه آلو خورشتی در منزل و خانه

طریقه مصرف برگ سنا ، طرز مصرف برگ سنا ، نحوه مصرف برگ سنا

 ورزش همراه با چای سنا توصیه می شود. هیچ گونه قانون و فرمول ثابتی وجود ندارد،

اما روزانه ۳۰ دقیقه ورزش مناسب می باشد. شما ممکن است فرمی از ورزش را در نظر بگیرید که با آن راحت تر هستید.

طرز مصرف برگ سنا

از بیشتر گونه‌های آن جهت درمان یبوست استفاده می‌ کنند.

برگ همه ی گونه‌ها به خاطر وجود ترکیباتی به نام”انتراکینون‌ها” تلخ می‌ باشد.

با وجودی که گونه ‌ای از سنا در جنوب ایران و در حوالی خلیج ‌فارس می‌ روید،

ولی به دلیل نیاز زیاد به این گیاه، عمده ی آن وارداتی است.

گرچه گونه ی ایرانی و نوع وارداتی از نظر گیاه‌شناسی با هم متفاوت می ‌باشند، ولی از نظر خواص ضد یبوست مشابه هستند.



:: بازدید از این مطلب : 811
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

خواص ترنجبین برای پوست

خواص ترنجبین برای پوست در سایت جسارت

ترنجبین ماده ای است شیرین که به صورت شبنم روی گیاه حاج یا خارشتر یا خاربز می نشیند. در یک بررسی که توسط مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان انجام شد، مشاهده شد کهترنجبین این شیرابه های قندی در نتیجه عمل حشره ای به طور طبیعی و با ایجاد شکاف به خارج تراوش می شود.

ترنجبین را چقدر می شناسید

 ‫ترنجبین , خواص ‫ترنجبین , فواید ‫ترنجبین , مضرات ‫ترنجبین

ترنجبین را چقدر می شناسید

ترنجبین صمغی است که بر شاخه و برگ گیاهی خاردار به نام ((خارشتر)) (ALKAGI) پیدا می شود. این شاخه ها و برگها را که دارای صمغند جمع آوری کرده و در آب شستشو می دهند، سپس آن آب را می جوشانند تا بخار شود وترنجبین به صورت بلورهایی متبلور گردد. ترنجبین که یک مادۀ قندی طبیعی است علاوه بر خواص طبی ترنجبینو درمانی برای شیرین کردن داروها به کار می رود و به مراتب بهتر از قند می باشد.

ترنجبین را چقدر می شناسید

 ‫ترنجبین , خواص ‫ترنجبین , فواید ‫ترنجبین , مضرات ‫ترنجبین

ترنجبین را چقدر می شناسید

ترنگبین، ترانگبین یا ترنجبین ، شیرابه‌های برگ و ساقه‌های گیاه خارشتر است که از نظر خواص ملین بوده و جوشانده آن برای سرفه و درد سینه مفید است. آن را به فرانسوی Manne d”hedysarum و Manna d”alhagi و Manne de perse و به انگلیسی Manna of hedysarum و به عربی “ترنجبین می‌نامند.

ترنجبین را چقدر می شناسید

 ‫ترنجبین , خواص ‫ترنجبین , فواید ‫ترنجبین , مضرات ‫ترنجبین

ترنجبین را چقدر می شناسید

ترنجبین حاوی ترکیبات قندی مختلفی چون گلوکز و فروکتوز، ساکاروز و تری ساکارید است که به راحتی در آب حل می‌شود.

ترنجبین گاهی جهت شیرین کردن جوشانده گیاهی استفاده می‌شود که معمولا اگر به همراه فلوس استفاده شود خاصیت عفونت زدایی دارد.

خواص ترنجبین برای پوست



:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

تعبیر خواب سیل

تعبیر خواب سیل

در این مطلب از سایت پارسی زی در مورد تعبیر خواب سیل و باران و سونامی ، تعبیر دیدن سیل در خانه و تعبیر دیدن سیل در خواب چیست می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد.

سیل در خواب

تعبیر خواب علمی جالب است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در خواب ببینید سیل آمده است . برای دانستن این تعبیر خواب با ما همراه باشید.  تعبیر خواب سیل و آب دارای معانی بسیار متفاوتی می باشد بسته به خواب طرف دارد. در این مقاله از سایت پارسی زی همراه ما باشید ما برای شما به طور اختصاصی و کامل تعبیر خواب سیل را با حالات مختلف بازگو کرده ایم. در ادامه با تعبیر خواب سیل از دیدگاه معبران بزرگ آشنا خواهید شد. معبرین خواب مشهور تعبیر کلی دیدن سیل در خواب را فتنه و دشمن و اتفاقی بزرگ می دانند که به هر صورتی ممکن است خودش را نشان دهد.

اگر شخصی در خواب ببیند که در حال مقابله با سیل هست تعبیر و بیانگر این می باشد که : یـعـنـی با دشمن درگیر می‌شوی.

اگر شخصی در خواب ببیند که از سیل بیرون آمده‌ تعبیر و بیانگر این می باشد که : یـعـنـی بر دشمن پیروز خواهی شد.

جابر مغربی دیدن سیل در خواب را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب سیل ببیند تعبیر و نشانه آن این است که می گوید خراب شدن مکانی در سیل یعنی منفعتی به ان مردم می رسد.  به این معنا است که مردم آنجا را از پادشاه سودی رسد.

ابن سیرین دیدن سیل در خواب را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب سیل ببیند تعبیر و نشانه آن این است که دشمنی بزرگ یا پادشاهی ظالم داند . اگر شخصی در خواب ببیند با سیل در کوشش بود تعبیر و نشانه آن این است که با دشمنی درافتد. اگر شخصی در خواب ببیند از سیل بیرون آمده تعبیر و نشانه آن این است که بر دشمن ظفر یابد. اگر شخصی در خواب ببیند سیل در خواب در ملکِ سردسیر تعبیر و نشانه آن این است که ناراحتی و اندوه بوده است. اگر شخصی در خواب ببیند سیل در خواب در ملکِ گرمسیر تعبیر و نشانه آن این است که سود و شادی بوده است. اگر شخصی در خواب ببیند سیل به خانه یا به کوچه درشد تعبیر و نشانه آن این است که گشایش می باشد.

امام جعفر صادق (ع) دیدن سیل در خواب را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب سیل ببیند تعبیر و نشانه آن این است که چهار وجه دارد : ۱-  دشمنی بزرگ ۲- پادشاهی ستمگر ۳- لشگر غالب ۴- فتنه و بلا

ابراهیم کرمانی دیدن سیل در خواب را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب سیل ببیند تعبیر و نشانه آن این است که اگر در تابستان آب رودخانه باغ میوه‌دار و سرسبزی را به طور کلی خراب کرده و از بین برده است تعبیر ان احتمال نابودی و هلاکت پادشاه آنجا وجود دارد، یا اینکه پادشاهی بزرگتر او را از پادشاهی برکنار می‌کند.

اسماعیل بن اشعث دیدن سیل در خواب را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب ببیند آب رودخانه زمین تو را غرق کرده و کشت تو را از بین برده است تعبیر و نشانه آن این است که از پادشاه در امان می‌مانی و از او ایمن می‌شوی

تعبیر دیدن سیل در خواب

اگر شخصی در خواب ببیند دور از جریان سیل ایستاده اید و از محلی امن به آن نگاه می کنید تعبیر و بیانگر این می باشد که : از گزند حادثه در امان می ماند و با این که آن اتفاق مهم واقع می شود به شما گزندی وارد نمی آید .

اگر شخصی در خواب ببیند در سیل هست و آب به سوی شما می آید تعبیر و بیانگر این می باشد که : حادثه شما را در بر می گیرد.

اگر شخصی در خواب ببیند سیل شما را فرا گرفت و دستتان به جائی استوار است و آب نمی تواند شما را بشوید و ببرد تعبیر و بیانگر این می باشد که : خطر کمتر است.

اگر شخصی در خواب ببیند سیل جاری است اما آب آن روشن است و ماهی آن در آن شنا می کند تعبیر و بیانگر این می باشد که : حادثه ای بزرگ چنان که گفتم اتفاق می افتد اما نیک فرجام است. هرچه آب سیل گل آلود وکثیف باشد خطر بیشتر و غم و اندوه حاصله از وقوع حادثه پیش بینی نشده افزون تر می باشد.

اگر شخصی در خواب ببیند سیل بدون خشم و خروش و حتی بی آنکه شما بترسید و بگریزید وارد خانه شما شد تعبیر و بیانگر این می باشد که : خوب است و سودی عایدتان می گردد اما اگر خشم و خروش داشته باشد نیکو نیست.



:: بازدید از این مطلب : 733
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

تعبیر خواب نان گرفتن از مرده

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد تعبیر خواب نان دادن و نان گرفتن از مرده صحبت کنیم.شاید شما هم عزیزانی را داشته باشید که در قید حیات نیستند و این خواب را دیده باشید.

تعبیر خواب نان گرفتن از مرده ، تعبیر خواب نان گرفتن از مرده امام صادق ، تعبیر خواب نان دادن به مرده

تعبیر خواب نان گرفتن از مرده چیست

آن گونه که از تعبیر بزرگان تعبیر خواب بر می آید دادن هر چیزی به مرده بد است و گرفتن هر چیزی نیز خوب است.یعنی اگر ما در خواب به مرده نان بدهیم خوب نیست و گرفتن نان از مرده بسیار خوب است.

حضرت دانیال معتقد است که اگر در خواب از مرده نان بگیرید بسیار خوب است و به شما مالی می رسد از جایی که اصلا فکرش را هم نمی کنید.به طور کلی گرفتن هر نوع خوردنی از مرده روزی حلال و فراوان است.

منوچهر مطیعی معتقد است که گرفتن هر چیزی در خواب از مرده خوب است و اگر نان از مرده بگیریم روزی فراوان و حلال به شما می رسد.

تعبیر خواب نان گرفتن از مرده ، تعبیر خواب نان گرفتن از مرده امام صادق ، تعبیر خواب نان دادن به مرده

تعبیر خواب گرفتن نان از مرده

محمد بن سیرین معتقد است که گرفتن نان و قرآن و غذا در خواب از مرده خیلی خوب است. اگر به شما قرآن داد که شما در اطاعت خدا پیشی می گیرید و گرفتن نان و غذا هم اشاره به روزی فراوان شما دارد.

امام جعفر صادق ع دیدن نان در خواب را خوب می دانند و بر خیر و برکت و ولایت و مال حلال و عیش خومش تعبیر می کند و گرفتن نان از مرده روزی حلال است.

ابراهمی کرمانی گرفتن نان از مرده را عیش و نعمت تعبیر می کند.اگر مرده به شما نان جو داد نشان پارسایی است و اگر نان برنج به شما داد تعبیرش کار و تلاش توام با موفقیت است.

تعبیر خواب نان گرفتن از مرده ، تعبیر خواب نان گرفتن از مرده امام صادق ، تعبیر خواب نان دادن به مرده
ابراهمی کرمانی گرفتن نان عدس و باقلا و نخود از مرده تمام شدن غم و اندوه می داند.به طور کلی گرفتن نان در خواب از مرده دلیل بر خیر و برکت است.اگر مرده به شما نان سفید است تعبیرش ثروت زیاد است.
تعبیر خواب گرفتن نان سیاه از مرده ثروت کم است.اگر در خواب دیدید که مرده نان می پخت و سپس به شما داد تعبیرش این است که در کارها موفق می شوید.
تعبیر خواب گرفتن نان خشک از مرده غلبه بر دشمنان است و گذفتن نان تازه تمام شدن دوره بد زندگی شما است.


:: بازدید از این مطلب : 8780
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

خواص کرفس

خواص کرفس , خواص کرفس خام , خواص کرفس کوهی , خواص کرفس در بارداری , خواص کرفس برای لاغری

خواص کرفس ، خواص کرفس برای لاغری ، خواص کرفس برای پوست ، مضرات کرفس ، اب کرفس ناشتا ، طبع کرفس ، خواص آب کرفس و هویج ، بهترین زمان خوردن آب کرفس ، خواص آب کرفس و سیب سایت پارسی زی . با ما همراه باشید.

کرفس

کرفس یک نوع از سبزیجات می باشد که آن را سلطان می نامند و دارای خواص بسیار مفید و جالبی می باشد. کرفس داری خواص زیاد و فراوانی می باشد و سرشار از ویتامین های A، B، C و املاح فراوان است که باعث حفظ ایمنی بدن و توصیه بدن می شود.
در قدیم بیشتر از کرفس های وحشی استفاده می کردن اما نسبت این گیاه به حاشیه دریای مدیترانه برمی گردد.
این روزها کرفس در تمامی دنیا طرفداران زیادی دارد و در مناطق مختلفی کشت می شود. همچنین برای درمان بیماری های داخلی و پوستی ممناسب می باشد. اب کرفش و برگش برای تناسب فرم بدن و زیبایی پوستی مفید می باشد.
فرانسوی‌ها یه ضرب المثل جالب برای کرفس می گویند: اگر مردم از تمام خواص کرفس آگاه باشند تمام تمام مزارع را به کاشتن آن اختصاص می دهند. کرفس کوهی هم داریم که در طب سنتی از آن استفاده می شود. و همچنین بذر آن نیز در مهار رشد تومور‌های معده و افزایش اشتها اسم در کرده است.
ما در این مطلب از مجله  پارسی زی برای شما عزیزان به طور کامل و اختصاصی فواید و خواص کرفس را بازگو کرده ایم با ما همراه باشید.

ترکیبات موجود در کرفس

  • ویتامین K. ۳۶.۹ ٪
  • فولات ۹ ٪
  • ویتامین B۲، ۳.۵ ٪
  • منیزیم ۲.۷ ٪
  • تریپتوفان ۳.۱ ٪
  • فیبر ۵.۶ ٪
  • ویتامین B۵، ۲.۵ ٪
  • کلسیم ۴ ٪
  • ویتامین C. ۵.۲ ٪
  • ویتامین A. ۹ ٪
  • پتاسیم ۷.۵ ٪
  • مولیبدنوم ۶.۷ ٪

خواص کرفس

  • سرشار از ویتامین B6، منیزیم، کلسیم و فسفر است. ویتامین های A و K، پتاسیم، منگنز و فیبر غذایی
  • ساقه کرفس منبع ویتامین هایB6,B2,B1 ویتامین C و همچنین پتاسیم، اسید فولیک، کلسیم، منیزیوم، آهن، فسفر، سدیم
  • اشباع شده وکلسترول بسیار پایینی
  • منبعی فوق العاده از ویتامین ث
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت کننده دستگاه گوارش
  • درمان بیماری های داخلی و پوستی
  • مسکنی برای درد معده
  • تنظیم فشار خون
  • رفع بوی بد دهان
  • ضد سرطان
  • درمان آرتروز
  • کمک به هضم غذا
  • کمک به لاغری اندام و شکل گیری فرم بدن
  • درمانی برای گرفتگی رگهای قلب
  • سرشار از ویتامین های A، B، C و املاح فراوان
  • حفظ ایمنی بدن
  • توصیه بدن
  • جلوگیری از سرماخوردگی
  • داروی ضدپیری
  • تقویت حافظه و افزایش قدرت یادگیری
  • تقویت نیروی جنسی
  • جلوگیری از انواع بیماری های قلبی و عروقی
  • آرامبخش
  • ضد درد
  • دارای یک اثرAlkalizing
  • کمک به مهار رشد تومور‌های معده
  • کمک به افزایش اشتها
  • جلوگیری از جذام و پیسی
  • درمان یبوست
  • جلوگیری از کاهش حافظه
  • کمک به ناراحتی های اعصاب
  • درمان عفونت مجاری ادراری


:: بازدید از این مطلب : 734
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

خرید اینترنتی چسب لاغری ران و ساق پا

چسب لاغری ران ، چسب لاغری ساق پا ، چسب لاغری Wonder Patch ، چسب لاغری ران و ساق پا Wonder Patch

فروشگاه اینترنتی آریانا بهشت از چسب اسلیم پچ بهتر بوده و مصرف آن برخلاف اسلیم پچ که هر روزه است یک روز در میان می باشد.

راههای برای لاغر کردن ران و ساق پا

برای لاغری ران و ساق پا روش های مختلفی است که به آن می پردازیم.قدم زدن به میزان ۵ هزار تا ۱۰ هزار در روز که معادل سه تا شش و نیم کیلومتر است ران شما را لاغر می کند.یکی دیگر از روشهای لاغری ران و ساق پا دودین روی پله ها می باشد به مدت نیم ساعت.طناب زدن هم کاملا برای برای لاغری ساق و ران پا تایید شده است.حرکت پروانه هم برای لاغری ران و ساق پا توصیه میشود.دوچرخه سواری هم چربی های ران پا را می سوزاند.یکی از مفرح ترین روشهای لاغری ران پا نیز رقصیدن است.راه دیگر لاغری دنبال کردن یک ورزش است.راه دیگر انجام حرکت لانج است.سعی کنید کالری سوزانده شده در روز بیشتر از کالری دریافتی تان باشد.هرگز به دنبال گشنگی کشیدن نباشید که تاثیرش عکس خواهد بود.در شب کمتر از وعده های دیگر غذا بخورید.و در آخر به شما توصیه می کنیم آب زیاد بنوشید.راه های دیگری هم وجود دارد مانند خرید اینترنتی چسب لاغری ران و ساق پا که باید چسب های خوب را بشناسید ، مثلا چسب لاغری ساق و ران پا واندر پچ اصل کره مفید است ولی روی چسب های تقلبی اصلا حساب باز نکنید

آشنایی با چسب لاغری گیاهی واندر پچ Wonder pach

چسب لاغری ساق پا مدل شکمی بوده که بر روی قسمت ران و ساق پا به مدت شش تا هشت ساعت در روز قرار می گیرد و یک روز در میان باید استفاده شود.در بسته آن شش عدد چسب وجود دارد که برای مصرف ده روز استفاده می شود و برای دوره یک ماهه که توصیه می شود توسط پزشکان ، باید سه عدد چسب لاغری ران پا و ساق پا را خریداری نمایید.

تاییدیه های چسب لاغری ران و ساق پا

این چسب با داشتن بارکد اصل بودن خود را نشان می دهد و از این طریق اصل بودن محصول قابل پیگیری است.این چسب دارای تاییدیه های فراوانی است و گواهینامه های زیادی را دریافت کرده است که با سرچ در اینترنت می توانید این موضوع را ببینید.این محصول همچنین دارای تاییدیه اف دی ای FDA آمریکا نیز اتس

مواد تشکیل دهنده چسب لاغری ساق و ران پا واندر پچ

شاید برایتان جالب باشد ولی این چسب بر خلاف چسب های دیگر تمام موارد تشکیل دهنده این پد چسبی لاغری از گیاهان طبیعی و عصاره درختان است که دارای خواصی همچون از بین بردن سلولیت ، ضد چاقی و چربی سوزی ، جلوگیر از چربی بدن ، سفت کنندگی ، بهبود متابولیسم و گردش خون را همراه خود دارد

چسب لاغری ران ، چسب لاغری ساق پا ، چسب لاغری Wonder Patch ، چسب لاغری ران و ساق پا Wonder Patch

مدت زمان استفاده

برای گرفتن بهترین نتیجه طبق نظر کارشناسان لاغری استفاده منظم در یک دوره دو ماهه اثرات قطعی در کاهش سایز و کاهش وزن بدون هیچگونه عارضه جانبی خواهد داشت .دقت داشته باشید که چسب لاغری Wonder pach فقط برای استفاده خارجی بر روی پوست است و نباید بر روی زخم یا قسمت های باز بدن استفاده شود. وجود مقداری سوزش یا قرمز شدن پوست در حین استفاده از چسب لاغری واندرپچ کاملا طبیعی است و نگرانی خاصی ندارد

مزیت چسب لاغری ران و ساق پا

طبق اعلام شرکت واندر پچ این چسب عملیات سم زدایی را هم انجام می دهد. استفاده از چسب لاغری واندرپچ Wonder pach بر خلاف قرص ها و رژیم های غذایی سنگین کاملا بی خطر و بدون ریسک است و عوارض است.توجه داشته باشید که چسب لاغری را حداکثر باید ۸ ساعت در روز استفاده کنید و فرقی نمی کند در در چه محلی باشید.خواب باشید یا مشغول کار.در ضمن مواد نگهدارنده ندارد توصیه شده جهت نتیجه بهتر حتما مقداری ورزش و تحرک روزانه و رژیم غذایی (نخوردن عوامل چاق کننده و نیز شام سبک در بعد از ساعت ۷ شب به بعد) در برنامه روزانه خود داشته باشید

اندازه های چسب

عرض این چسب های ۳۱۵ میلیمتر است و طول آن ۱۹۸ میلیمتر میباشد.

نکاتی برای جدا سازی چسب ها

برای جدا کردن این چسب حتما قبل از جداسازی آن را خیس کنید تا راحت بلند شود.سعی کنید قبل از رسیدن به ۸ ساعت کامل آن را جدا کنید .اجازه ندهید بیشتر از ۸ ساعت چسب روی بدن بماند.این کار باید یک روز در میان انجام شود و استفاده تا دو ماه بهترین زمان مصرف است.برای خرید اینترنتی چسب لاغری ران و ساق پا روی آیکون کلیک نمایید و محصول را خریداری نمایید.ضمنا خرید نقدی ۱۰ درصد تخفیف دارد.برای خرید پیامکی این محصول کافیست شماره ۲۸۹۴۲۲۶۴  را به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ پیامک دهید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت محصول : ۲۰۰۰۰ تومان – قیمت خرید نقدی : ۱۸۰۰۰ تومان



:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

شعر در مورد پرسپولیس

شعر در مورد پرسپولیس

با مجموعه شعر در مورد پرسپولیس قهرمان ، اشعاری زیبا و کوتاه در مورد پرسپولیس ، زیباترین شعر در مورد پرسپولیس و استقلال در سایت پارسی زی همراه باشید

اشعار پرسپولیس

حمله بکن به تیم ها تا بزنی گل قشنگ

سرور ما، تو گل بزن جــــــان جهان آسیا

گل بزنی به تیم ها شاد کنی تو قلب ما

بازیـــکن ، تو گل بزن تیــــــم جوان آسیا

⇔⇔⇔⇔

تیم عزیز کشورم پرسپولیس خوب ما

نام قشنگ و خوب تو نام گـــران آسیا

جان جوان ما توئی قلب گران ما توئی

نرگس خوب ما تویی قرمز جـــان آسیا

مونس جان من تویی ای گل سرخ و با صفا

جـــــان و تنم فدای تو قلب کیـــــــان آسیا

⇔⇔⇔⇔

کو میوه ای که باشد ,آبی در این زمانه

این هم بود یکی از صد افتخار قرمز

خواهم گذر نماید از روی ریل قلبم

بی لحظه ای توقف ,سیل قطار قرمز

من مخلصی هستم عاشق رنگ قرمز

دلخواه من همیشه باشد تیم قرمز

⇔⇔⇔⇔

ای لشکر سرخ تهران آماده باش آماده باش

بهر تصاحب یه جام آماده باش آماده باش

⇔⇔⇔⇔

ازشوق قهرمانیت دلها همه شیدا شده

ازعاشقان سرخ تو استادیوم غوغا شده

در قلب این هواداران شوری زنو پیدا شده

⇔⇔⇔⇔

دعای هوادارتون همیشه همراهتون

خدانگه دارتون خدانگه دارتون

هیچکی جلودار تو نیست

نمرهء فوتبال تو بیست

قرمز رنگ پیرهنت

با سرخی خونی کیست ؟

⇔⇔⇔⇔

شدیم در ابتدا کلی کلافه

رسیدیم ما به وقت های اضافه

داماش گل زد با یک اقبال سوری

مساوی شد با گل محمد نوری

توی وقت اضافه خوب دویدیم

بازی را به پنالتی ها کشیدیم

هادی و سید و حسین ماهینی

کریم انصاریفر ، علی کریمی

هزاران عشق و شور در سر ، داشتند

گلهای سرخ توی دروازه کاشتند

مبارک باشد این بازی پر بار

⇔⇔⇔⇔

یه پرسپولیس/ یه ایران / یه تیم پراز دلیران

گرچه حریفت قدره اما تو میشه قهرمان

⇔⇔⇔⇔

می نویسم بر فراز اسمان،

پرسپولیس قرمزترین عشق جهان

می نویسم بر سر کوه بلند،

پرسپولیس فرمانروایی سربلند

می نویسم بر تن اب روان،

پرسپولیس تیم همیشه قهرمان

می نویسم بر شقایق های سرخ،

پرسپولیس گلزاری از گلهای سرخ

می نویسم خط به خط بر برگ ها،

پرسپولیس محبوب و عشق قلب ها

⇔⇔⇔⇔

با استارتی که داره لیگ برتر

مریضی های قلبی میشه بیشتر

فشار خون میره بالا  و  پایین



:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

طرز تهیه فرنی

طرز تهیه فرنی , طرز تهیه فرنی با شیر خشک , طرز تهیه فرنی نشاسته , طرز تهیه فرنی آرد برنج 

فرنی (Ferni) که در برخی قسمتهای شبه‌قاره هند مشابه زبان فارسی phirni نامیده می‌شود غذایی است که با آرد برنج و شیر و سایر افزودنیها پخته می‌شود و معمولا همراه غذای اصلی یا به عنوان دسر مصرف می‌شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره تزیین و طرز تهیه فرنی ساده با نشاسته و شیر خشک و مادر برای نوزاد + فرنی اصفهانی و مشهدی در دسته آشپزی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

فرنی نوعی دسر است که از ترکیب آرد و شیر به دست می‌آید. این دسر خوشمزه که بسیار پرطرفدار هم است را می‌توانید به عنوان میان وعده حتی برای کودکان یا در ایام ماه مبارک رمضان به عنوان افطاری میل کنید. فرنی را می‌توان هم با آرد برنج درست کرد، هم با آرد نشاسته به دو صورت گرم و سرد سرو کرد. فرنی را معمولا با عسل، شکر، مربا یا شیره انگور شیرین می‌کنند و با چاشنی‌هایی مثل دارچین و گل محمدی تزیین و مزه‌دار می‌کنند.

طرز تهیه فرنی با نشاسته

  • ۲ لیوان شیر (خرید انواع شیر کاله از دیجی‌کالا)
  • ۲ قاشق سوپ خوری شکر
  • ۲ قاشق سوپ خوری نشاسته
  • گلاب و وانیل به مقدار دلخواه

در ابتدای کار شیر سرد را درون قابلمه ریخته و هم بزنید و چند دقیقه اینکار را ادامه دهید تا خوب مخلوط شود.

سپس شکر و نشاسته را اضافه کنید و قابلمه را روی شعله ملایم قرار دهید و مدام هم بزنید تا غلظت آن به مقدار دلخواهتان برسد.

سپس گلاب، وانیل و هر نوع افزودنی دلخواه را اضافه نموده و بعد از مخلوط شدن قابلمه را از روی حرارت بردارید.

طرز تهیه فرنی با آرد برنج برای نوزاد , طرز تهیه فرنی زعفرانی با نشاسته , طرز تهیه فرنی با آرد گندم , طرز تهیه فرنی با آرد برنج و نشاسته

علاوه بر فرنی با آرد برنج، فرنی با نشاسته نیز تهیه می‌شود. در این دستورالعمل، نشاسته را داخل اندکی آب سرد حل کرده و سپس شیر و شکر (در صورتیکه با مربا یا عسل یا شیره انگور میل نشود) را به آن اضافه می‌کنیم. مخلوط را روی حرارت دائم به هم می‌زنیم تا سفت شود. سایر دستور پخت همانند فرنی با آرد برنج است. می‌توان فرنی را یه صورت کاکائویی و زعفرانی نیز سرو کرد. برای فرنی کاکائویی کافی است مقداری کاکائو به فرنی اضافه کرد؛ و برای نوع زعفرانی یک قاشق زعفران آب کرده به آن اضافه می‌کنیم.

طرز تهیه فرنی با آرد برنج

به نظر می‌رسد که پخت فرنی با آرد برنج طرفداران بیشتری دارد. و این نوع فرنی یک دسر ایرانی محسوب می‌شود. 

مواد لازم برای تهیه فرنی با آرد برنج

  • ۲ لیوان شیر (خرید انواع شیر کاله از دیجی‌کالا)
  • ۲ قاشق سوپ خوری سر پر آرد برنج
  • نصف لیوان آب
  • ۴ قاشق سوپ خوری شکر
  • ۱ قاشق غذاخوری گلاب

ابتدا شیر سرد را در قابلمه مورد نظر بریزید. سپس آرد برنج و شکر را اضافه کنید و کاملاً هم بزنید تا آرد در شیر سرد حل شود. قابلمه را روی حرارت گذاشته و آب را به آن اضافه کنید و مرتباً هم بزنید. حواستان باشد که هم زدن را متوقف نکنید چون این کار باعث می‌شود آرد برنج در شیر گلوله گلوله شود. پس مرتباً آن را هم بزنید تا کمی غلیظ شود. گلاب را اضافه کنید. اگر مایل بودید می‌توانید کمی وانیل نیز به این دستور اضافه کنید و همچنان آن را هم بزنید تا فرنی شما به غلظت مورد نظرتان برسد.

فرنی را باید سریعا تا داغ است و سفت نشده درون ظرف مورد نظرتان بریزید.

دقت داشته باشید که فرنی بعد از سرد شدن کمی سفت می‌شود پس حواستان باشد وقتی آن را از روی حرارت بر می‌دارید نه سفت باشد نه آبکی!

فرنی شما حاضر است. تزئین کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

خواص فرنی

مصرف فرنی برای صبحانه بسیار مفید و پرخاصیت است و می تواند خاصیت های بی شماری از جمله پیشگیری از بروز انواع سرطان ها در بدن شود مواد مورد استفاده برای تهیه فرنی از ویژگی های ضدسرطانی مفیدی برخوردار هستند.مطالعات اخیر دانشمندان نشان می‌دهد که خوردن «فرنی» ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد.فرنی ارزش غذایی بالایی دارد و مواد ترکیبی آن حاوی ویتامین ب و مفید برای بدن هستند. اگر به جای شکر در آن عسل بریزید تبدیل به یک معجون لاغری بی نظیر می شود.

مطالب مرتبط

طرز تهیه پوره سیب زمینی طرز تهیه حریره بادام



:: بازدید از این مطلب : 764
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

گوشت گراز

گوشت گراز ,گوشت گراز حلال یا حرام,گوشت گراز چه حکمی دارد,گوشت گراز حلال,گوشت گراز خوردنی است,گوشت گراز چه خاصیتی دارد,گوشت گراز چرا حرام است,گوشت گراز حرام

گوشت گراز , گوشت گراز حلال یا حرام , گوشت گراز چه حکمی دارد , گوشت گراز حلال

توضیحاتی در مورد گوشت گراز

همانطور که می دانید گراز یا خوک وحشی اورآسیا نوعی خوک است که اجداد بیشتر خوک‌های اهلی هست. این حیوان وحشی بومی بیشتر مناطق شمالی و مرکزی اروپا، نواحی مدیترانه‌ای (از جمله کوه‌های اطلس در شمال آفریقا) و بیشتر مناطق آسیایی است.بر اثر شکار بی رویه  نسل این حیوان در شمال آفریقا و برخی نقاط اروپا منقرض شده‌است. گراز توسط انسان به نقاط دیگر دنیا از جمله بخش‌های از ایالات متحده و کشور آرژانتین و نیز استرالیا برده شده‌ است. گراز دارای ناخن‌های درازی است که در صورت مواجهه با خطر ناخن می‌کشد و گاز می گیرد. در این مطلب از سایت جسارت در مورد گوشت گراز صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

طعم گوشت گراز

تحقیقات تاریخی نشان داده است برای قرن ها گوشت گراز به عنوان یک غذای لاکچری توسط اشراف اروپا مورد استفاده قرار میگرفته است.این گوشت مناسب کسانی است که دنبال غذایی با طعم خاص هستند. طعم گوشت بسیار قوی و پیچیده است و با دیگر گوشت ها قابل مقایسه نیست .طعم و عطر این گوشت بسیار قوی است و بدبو یا بد مزه نیست . گوشت خوک  نسبت به گوشت گراز سبک تر است . از نظر ظاهری گوشت گراز تیره تر از سایر گوشت ها است. این گوشت بسیار سالم است و میکروب و بیماری نمی‌توانند در آن رشد کنند.♥

شکل ظاهری گراز

بدن گراز بسیار متراکم است، سر بزرگ و پاها نسبتاً کوتاه است. خز او از موهای زبر و ضخیم و بلندی است که در پشت سر و گردن تا شانه و تا وسط بدن بلندتر است. رنگ آن از خاکستری تیره تا سیاه و قهوه‌ای متغیر است. اما در نواحی مختلف تنوع رنگی زیادی مشاهده می‌شود به‌طوری‌که گرازهای مایل به سفید در آسیای میانه دیده شده‌اند. گرازها در بچگی روشنتر همراه با خطوط قهوه‌ای هستند اما با بالا رفتن سن این خط‌ها کمرنگ تر شده و در بزرگسالی خاکستری یا قهوه‌ای تیره می‌شوند. گرازهای نر بزرگسال از ۱۰۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر طول دارند و ارتفاعشان از شانه تا زمین به ۹۰ سانتیمتر می‌رسد. میانگین وزنشان بین ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم می‌باشد. با وجود این، تفاوت وزن در میان گرازها زیاد است گزارشهایی از شکار گراز به وزن ۱۵۰ کیلوگرم و حتی گزارشی از یک نمونه فرانسوی در سال ۱۹۹۹ به وزن ۲۲۷ کیلوگرم نیز شده‌است. گرازهای کوه‌های کارپات به وزن ۲۰۰ کیلوگرم ثبت شده‌اند و این در حالی است که گرازهای روسی و رومانیایی می‌توانند به وزن ۳۰۰ کیلوگرم نیز برسند. بچه گراز برفی در هانوور، آلمان دندانهای آن‌ها می‌تواند برای دفاع و جنگیدن و حفر زمین به کار آید. عاج‌های یک نر بزرگسال حدوداً ۲۰ سانتیمتر می‌شود که به ندرت بیش از ۱۰ سانتیمتر آن بیرون از دهان می‌آید. اما در مواردی استثنایی طول عاج به ۳۰ سانتیمتر نیز رسیده‌است که در بیرون از دهان به شکل خمیده و به طرف بالا آمده‌است. در جنس ماده دندان‌ها کوتاهتر است و به‌طور استثنایی در ماده‌های مسن به صورت خم شده درآمده‌اند. حساسیت بویایی گراز ۲۰۰۰ برابر انسان است

تفاوت گوشت گراز و خوک

تفاوت اصلی گراز و خوک به تغذیه و میزان فعالیت آن ها مرتبط است. خوک ها معمولا در مزارع پرورش داده شده و تغذیه یکسانی دارند و به همین دلیل گوشت آن ها طعم و عطر سبک تری دارد اما گراز تغذیه متنوع تری داشته و همچنین از لحاظ فیزیکی هم فعالیت بیشتری دارد که همین امر باعث تفاوت نسبت ماهیچه/چربی در گوشت آن میشود. گراز ها برعکس خوک ها در یک محوطه محدود نگهداری نمیشوند و بصورت وحشی و آزادانه در طبیعت رشد و تولید مثل میکنند. گرازها تقریباً هر چیزی را که قابل خوردن باشد می‌خورند در صورتی که خوک ها تنوع غذایی کمتری دارند و بیشتر گیاه خوار هستند. از دیگر تفاوت های گوشت گراز با خوک این است که گراز های وحشی بصورت طبیعی رشد میکنند و از هورمون ها و مواد شیمیایی ، در امان هستند. خیلی ها فکر میکنند که گوشت خوک و گراز خیلی شبیه یکدیگر است اما گوشت گراز تیره و قرمز است و چربی و کلسترول بسیار کمی دارد. افرادی که میخواهند رژیم غذایی سالم تری داشته و در عین حال طعم خوب را قربانی نکنند، میتوانند گوشت گراز را جایگزین گوشت خوک و گاو کنند. گوشت گراز پروتئین زیادی دارد و سرشار از چربی های غیر اشباع و روی (زینک) میباشد. از دیگر مواد غذایی و مواد معدنی ارزشمند گوشت گراز میتوان به مقادیر زیاد آهن، نیاسین، سلنیوم، تیامین و ویتامین ب6 اشاره کرد. سدیم (نمک) موجود در گوشت گراز نیز بسیار اندک است.

تغذیه گراز

گرازها تقریباً هر چیزی را که قابل خوردن باشد می‌خورند و از نظر تنوع غذایی با انسان رقابت می‌کنند. غذاهای گیاهی مانند ریشه و ساقه و برگ و دانه‌های مختلف و غلات و حبوبات و میوه‌جات و غذاهای حیوانی چون انواع بی‌مهرگان همچون حشرات و لارو آنها، کرم خاکی، حلزون، و مهره‌دارانی چون ماهی، جوندگان، قورباغه‌ها و مارمولک‌ها و لاشه حیوانات بزرگ. یک گراز ۵۰ کیلویی به حدود چهار تا چهار هزار و پانصد کیلوکالری انرژی در روز نیاز دارد و بیشتر منابع غذایی خود را با کندن زمین پیدا می‌کند. آن‌ها در این جستجوها قسمت‌های زیرخاکی گیاهان و حیوانات نقب‌زن را پیدا می‌کنند. سرخس‌ها، علف فر و ریشه و پیاز علف‌ها از غذاهای گیاهی مورد علاقه گرازها در اروپای غربی هستند اما مهم‌ترین منبع غذایی آن‌ها در تقریباً تمام نقاط میوه درختان بلوط و راش است که کربوهیدرات کافی برای بافت چربی آن‌ها را فراهم می‌کند. آن‌ها در هنگام کمبود غذا به کشتزارها سر می‌زنند و پوست درختان و قارچ‌ها را هم می‌خورند. گرازها گاهی حیوانات کوچک مثل بچه گوزن را هم شکار می‌کنند و از جوجه و تخم پرندگان هم تغذیه می‌کنند. گرازهای دلتای ولگا و رودخانه‌ها و دریاچه‌های قزاقستان به‌طور مرتب به صید ماهی‌هایی چون کپور و کُلمه می‌پردازند. شکار جوجه‌های حواصیل و قره‌قاز، صدف‌های دوکپه‌ای و موش‌ها و موسکرات‌های به دام‌افتاده نیز در دلتای ولگا دیده شده‌است. دست‌کم یک گزارش از شکار ماکاک رادیاتا توسط گراز در جنوب هند نیز در دست است.



:: بازدید از این مطلب : 4281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

شعر در مورد شب بخیر

شعر در مورد شب بخیر,شعر در مورد شب بخیر گفتن,شعر در مورد شب بخیری,شعری در مورد شب بخیر,شعری در مورد شب بخیر گفتن,شعر در مورد صبح بخیر,شعر در مورد شب بخیر,شعر در مورد صبح بخیر گفتن,شعری در مورد صبح بخیر,شعر کوتاه در مورد شب بخیر,شعر در مورد صبح بخیر گفتن,شعر درباره شب بخیر گفتن,شعر درباره صبح بخیر گفتن,شعر در مورد صبح بخیر,شعر زیبا در مورد شب بخیر,شعر در مورد صبح بخیری,شعری در مورد صبح بخیر,شعر کوتاه در مورد صبح بخیر,شعری در مورد سلام صبح بخیر,شعر درباره صبح بخیر,شعر درباره سلام صبح بخیر,شعری درباره صبح بخیر,شعر کوتاه درباره صبح بخیر,شعر کوتاه درباره شب بخیر,شعر شب بخیر,شعر شب بخیری,شعر شب بخیر غمگین,شعر شب بخیر عارفانه,شعر شب بخیر دوستان,شعر شب بخیر کوچولو,شعر شب بخیر زیبا,شعر شب بخیر گفتن,شعر شب بخیر ترکی,شعر شب بخیر طنز,شعر شب بخیر عاشقانه,شعر صبح بخیر عارفانه,شعر شب بخیر دوستانه,شعر شب بخیر دوستان,شعر صبح بخیر دوستانه,شعر صبح بخیر دوستان,شعر شب بخیر به دوستان,شعر صبح بخیر برای دوستان,شعر سلام صبح بخیر دوستان,آهنگ شب بخیر کوچولو,آهنگ شب بخیر کوچولو رادیو,شعر شب بخیر کوچولو,آهنگ شب بخیر کوچولو دانلود,آهنگ شب بخیر کوچولو,متن شعر شب بخیر کوچولو,اهنگ لالایی شب بخیر کوچولو,دانلود آهنگ شب بخیر کوچولو Mp3,متن آهنگ شب بخیر کوچولو,شعر صبح بخیر زیبا,شعر زیبای شب بخیر,شعر زیبا برای شب بخیر,شعر زیبا برای شب بخیر گفتن,شعر زیبا در مورد شب بخیر,شعر صبح زیبایت بخیر,زیباترین شعر شب بخیر,شعر زیبا درباره شب بخیر,شعر های زیبا شب بخیر,شعر شب بخیر گفتن,شعر صبح بخیر گفتن,شعر برای شب بخیر گفتن,شعری برای شب بخیر گفتن,شعر برای صبح بخیر گفتن,شعر در مورد شب بخیر گفتن,شعر برای صبح بخیر گفتن,شعری برای صبح بخیر گفتن,شعر صبح بخیر ترکی,شعر ترکی برای شب بخیر,شعر صبح بخیر طنز,شعر شب بخیر خنده دار,شعر صبح بخیر خنده دار,شعر طنز برای شب بخیر,شعر در وصف شب بخیر,شعر در وصف صبح بخیر,شعر در وصف شب بخیر,شعر در وصف صبح بخیر,شعری در وصف شب بخیر,شعری در وصف صبح بخیر,شعر در مورد شب بخیر,شعر در مورد شب بخیر گفتن,شعر در مورد شب بخیر,شعر در مورد صبح بخیر,شعر در مورد صبح بخیر گفتن,شعر در مورد صبح بخیر,شعری در مورد صبح بخیر,شعر در مورد صبح بخیر گفتن,شعری در مورد صبح بخیر,شعر کوتاه در مورد صبح بخیر,شعر نو در مورد صبح بخیر,شعر درباره شب بخیر,شعری درباره شب بخیر,شعر درباره صبح بخیر,شعر در مورد شب بخیر گفتن,شعر در مورد شب بخیر,شعری در مورد شب بخیر,شعری درباره صبح بخیر,شعری در مورد شب بخیر گفتن,شعر درباره صبح بخیر,شعر در مورد شب بخیر,شعری در مورد صبح بخیر,شعر درباره صبح بخیر گفتن,شعر درباره صبح بخیری,شعر در مورد صبح بخیر,شعر در مورد صبح بخیر گفتن,شعر در مورد صبح بخیر,شعر در مورد صبح بخیر گفتن,شعر درباره شب بخیر گفتن,شعر در مورد شب بخیری,شعر کوتاه در مورد شب بخیر,شعر زیبا در مورد شب بخیر,شعری در مورد صبح بخیر,شعر کوتاه درباره صبح بخیر,شعر درباره صبح به خیر,شعر نو درباره صبح بخیر,شعر درباره سلام صبح بخیر

شعر در مورد شب بخیر

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد شب بخیر برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

“شب بخیر”

از زبان کسی که دوستش داری،

فقط یک کلمه ساده نیست؟

“شب بخیر”

یعنی یک روز دیگر همراهت بودم

یک روز دیگر دوستت داشتم

یک روز دیگر حواسم به تو بود

یک روز دیگر جز تو کسی برایم مهم نبود.

خلاصه

“شب بخیر” مهم ترین مکالمه ی کوتاه در آخر شب است

لطفا هیچوقت از کسی که میدانی

منتظر این کلمه است دریغ نکن

چون ممکن است

او به امید همین “شب بخیر” ها

روزش را شب کند

شعر در مورد شب بخیر

شب بخیر ای سبب مستی و شیدائی من

شده عشقِ تو یقین، علتِ رسوائی من

آرزویم همه این است ببینم رویت

تا به پایان برسد این غمِ تنهائی من

شعر در مورد شب بخیر گفتن

امشب اندوه تو بیش از همه شب شد یارم

وای از این حال پریشان که من امشب دارم…

شعر در مورد شب بخیری

شب ز غم چون گذرانم

منِ تنها مانده؟

ای خوش آن‌کس که شبش

تکیه به پهلوی کسی‌ست

شعری در مورد شب بخیر

یک شب بخیرحال مرا خوب می کند

آن را بگو و نسخه ی من را تمام کن

شعری در مورد شب بخیر گفتن

شبان آهسته می گریم

که شاید کم شود دردم

تحمل می رود اما

شب غم سر نمی آید…!

شعر در مورد صبح بخیر

من امشب

خوابِ تورا

می بینم

که

تو فردا

راهِ خود را

خواهی رفت

من و تو

در خواااب

راه

خواهیم رفت

شعر در مورد شب بخیر

شب سردیست

و من با دل سرد

به خودم می گویم:

خبری نیست، بخواب!

باز هم خواب محبت دیدی!

شعر در مورد صبح بخیر گفتن

مثل ماه می مانی

دقیقا همان طور که بعضی شب ها

باید تا صبح منتظر بمانم

شاید جبران ندیدن رویش را

در نابهنگامی اش با خورشید

از دست ندهم

عشق چقدر ساده می تواند

فیلسوف بسازد

و ستاره شناس تحویل دهد

فقط به جرم یک شب بخیر نگفتن.

شعری در مورد صبح بخیر

بی تو احوال مرا در دل شب‌ها داند

هر که بی‌هم چو تویی صبح کند شامی چند

شعر کوتاه در مورد شب بخیر

از تو در حال منفجر شدنم !

در سرم بمب ساعتی دارم !

شب که خوابم نمی‌برد تا صبح ؛

صبح ، سردرد لعنتی دارم …

شعر در مورد صبح بخیر گفتن

شب است، در همه دنیا شب است ، در من شب

مرا بگیر چنان جفت ِ خویش لب بر لب

شعر درباره شب بخیر گفتن

شب

گهواره ایست که

تا صبح

یاد تو را

در خواب های من

تاب می دهد…

شعر درباره صبح بخیر گفتن

بخواب محبوب من

که امشب آرامتر از آنست

که با قصه ای غصه دارش کنم

روی ناز بالش شانه ام بخواب

که فردا بدون احوالپرسی می آید

و بی خداحافظی می رود …

شعر در مورد صبح بخیر

هرشبم پا به پای خاطره ها

تا به دنیای خواب سیر کنم

وقتی از من بریده ای اکنون

شب خود را چگونه خیر کنم؟

شعر زیبا در مورد شب بخیر

خسته از روزمرگی هایم

شب به رؤیای خواب می مانم

می نویسم شبت بخیر عزیز

باز هم بی جواب می مانم

شعر در مورد صبح بخیری

خورشید خاموش ، ستاره روشن

آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن

همه چیز اماده ست که توی خواب امشب

تو رو توی رویاهام ببینم

بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر . . .

شعری در مورد صبح بخیر

خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”

خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید

تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد

تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم

شعر کوتاه در مورد صبح بخیر

امیدوارم امشب که می خوابی

سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها

عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .

شبت بخیر

شب بخیر

عزیزم

پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات

شب به خیر احساس من . . .

شعر شب بخیری

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو

در زمان خوابالودگی ، ارسال شده است !

لطفا خوب بخوابید ، شب خوش !

شعر شب بخیر غمگین

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی

ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !

شبت به خیر

شعر شب بخیر عارفانه

شب بخیر ای آخرین امید من / نذار تاریکی تو قلبت بنشینه

چشاتو بروی شهر شب ببند / تا چشای کوچیکت خواب ببینه

شعر شب بخیر دوستان

ای کاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم

و تو اسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد

شبت به خیر عزیزم

شعر شب بخیر کوچولو

باز هم شب شدو و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم

امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند

اما تو چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار

شب به خیر

شعر شب بخیر زیبا

باز صدا می زنم تو را

امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی

بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده

شب به خیر بهانه زندگی

شعر شب بخیر گفتن

تو بخواب نازنینم

به جان تمام دلواپسی هایم قسم

که لحظه ای دیده بر هم ننهم

و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم

قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود

تو بخواب نازنینم …. شب به خیر

شعر شب بخیر ترکی

خوابی؟

دلم می خواد آروم خوابیده باشی

بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی

دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم

دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم

خوب بخوابی گلم

خوابای رنگی ببینی

شعر شب بخیر طنز

مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم

چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم

کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم

حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل

چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر

شعر شب بخیر عاشقانه

ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم

بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من

عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

شعر صبح بخیر عارفانه

لالایی کن بخواب قشنگترین یار

منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم

تمام عشقمو به پات میریزم

شعر شب بخیر دوستانه

لالایی لا لا بخواب ای گل نازم

که واسه چشای تو قصه می سازم

لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن

همه فرشته ها روتو می بوسن

شعر شب بخیر دوستان

‌میخوام وقتی تو خوابی کنار تو بشینم

اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم

مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم

ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم

شعر صبح بخیر دوستانه

وقتی تو خوابی،تو مهتاب…..همه چی با من ،غریبه

خواب تو یه سقف کوتاه…پشت اون نوری غریبه

خواب تو،خواب یه گندم….توی سرزمین عشقه

خواب یه قصهء خوب….کفشای غمگین عشقه

خواب تو خواب گل یاس…خواب یه حسِ ِ نجیبه

شعر صبح بخیر دوستان

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه

شب من بی تو و بی آب و رنگه

بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم

منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم

شعر شب بخیر به دوستان

خوابای رنگی بیبینی

خواب دلتنگی نبینی

شبت به خیر ای مهربون

خوب بخوابی عزیز جون

شعر صبح بخیر برای دوستان

پَروانه امشَب پَر نَزن دور و بر مَعشوقه ام

تَرسم صدای بال تو از خواب بیدارَش کُند.

شعر سلام صبح بخیر دوستان

ﻭﻗﺘﻰ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﺭﻭﻯ ﻫﻢ ﻣﻰ ﮔﺬﺍﺭﻡ

ﺧﻮﺍﺏ ﻣﺮﺍ ﻧﻤﻰ ﺑﺮﺩ

ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺁﻭﺭﺩ!

ﺍﺯ ﻣﻴﺎﻥ ﻓﺮﺳﻨﮓ ﻫﺎ

ﻓﺎﺻﻠﻪ…

آهنگ شب بخیر کوچولو

جهان محو نگاه توست بانو

حسود قرص ماه توست بانو

مهم دلتنگی شب های من نیست

مهم چشم سیاه توست بانو

آهنگ شب بخیر کوچولو رادیو

دلم کسی را می خواهد؛ که هر شب به من بگوید :دوستت دارم…

و هر روز آنرا ثابت کند…!!

شعر شب بخیر کوچولو

میخوابم

تا نبودنت کمتر آزارم دهد

اما

رویاهایت…

آهنگ شب بخیر کوچولو دانلود

اعتراف میکنم :

از بس ساعت یک و دو نصفه شب میخوابم،

یه بارم که ساعت ده شب خوابم میگیره ،

فکر میکنم مریض شدم

آهنگ شب بخیر کوچولو

چقدر شَب اضافه می آید

وقتی که نیستی

متن شعر شب بخیر کوچولو

خوابید…

بدون

” شب بخیر “

شاید می دانست

بی او ؛

هیچ ساعتی از زندگیم به خیر نیست…!

اهنگ لالایی شب بخیر کوچولو

خورشید خاموش، ستاره روشن

آسمان آبی خاموش، آسمان سیاه روشن

همه چیز اماده ست که توی خواب امشب

تو رو توی رویاهام ببینم

بهانه بیدار شدنم، شبت به خیر...

دانلود آهنگ شب بخیر کوچولو Mp3

شب که می‌شود

شروع می‌شود

ای کاش های من

متن آهنگ شب بخیر کوچولو

اینجورى نوشته میشه :خوابیدى؟!

اینجورى خونده میشه :بهت احتیاج دارم…

شعر زیبای شب بخیر

آخرین فردی که درست قبل از خواب در موردش فکر میکنید

کسی است که “قلب” شما به او تعلق دارد . .

شعر زیبا برای شب بخیر

خـوابَم نِمے بَــرَد

بِه هَمـه چیز فِکر کَـرده اَم

بیشتَر بِه تُــو

وَ می دانَــم کِه خوابــے

وَ قَبل اَز بَسته شُدَن چَشــم هآیَـتــــ

بِه هَمه چیــز فِکــر کَرده ای

جُـــز مَـن!

شعر زیبا برای شب بخیر گفتن

آرامش شب نصیب کسانی که

دعا دارند ، ادعا ندارند

نیایش دارند ، نمایش ندارند

حیا دارند ، ریا ندارند

رسم دارند ، اسم ندارند

شبتون خوش

شعر زیبا در مورد شب بخیر

آرامش آسمان شب

سهم قلبتان باشد

و نور ستاره ها

روشنى ِ بى خاموش ِ تمام لحظه هایتان

شبتون مهتابی

زیباترین شعر شب بخیر

خـــدایا

در این شـب زیبا

ایـمان غبار گرفته ما را

در باران رحمت خویـش پاک کن

شب تون بخیر و سرشار از

آرامش در پناه خـدا

شعر زیبا درباره شب بخیر

خدایا ….

ستاره هاى اسمانت را سقف خانه

دوستانم کن تا زندگیشان

مانند ستاره بدرخشد …..

“شب بخیر”

شعر های زیبا شب بخیر

خـدایا

بجز خودت به دیگرى واگذارمان نکن تویى پروردگار ما

پس قراردہ بى نیازى درنفسمان

یقین در دلمان

روشنى در دیدہ مان

بصیرت درقلبمان . . .

شبتون مملو از عطر خدا

شعر شب بخیر گفتن

خدایا امروزمان گذشت

فردایمان را با گذشتت شیرین کن

ما به مهربانیت محتاجیم

رهایمان نکن

خدایا شب ما را با یادت بخیر کن

شعر برای شب بخیر گفتن

خـدایا

بجز خودت به دیگرى واگذارمان نکن تویى پروردگار ما

پس قراردہ بى نیازى درنفسمان

یقین در دلمان

روشنى در دیدہ مان

بصیرت درقلبمان . . .

شبتون مملو از عطر خدا

شعری برای شب بخیر گفتن

انتهای شب

نگرانی هایت را به خدا بسپار

آسوده بخواب خدا بیدار است

شبتون بخیر

و سرشار از آرامش آسمونی

شعر در مورد شب بخیر گفتن

در قلب خود

باور داشته باشید

که حادثه ای شگفت انگیز

قرار است اتفاق بیفتد

باورکنیدهمان میشود که باوردارید

عاشق زندگی تان باشید

شبتون پر از آرامش

شعر ترکی برای شب بخیر

وقت خواب است و

دلم پیش تو سرگردان است

شب بخیر ای نفست

شرح پریشانی من

شعر شب بخیر خنده دار

انتهای شب شد

دلها به فردا امیدوار

چشمها پر از خواب

همه میگویند زندگی بالا و پایین دارد

اما زندگی هر چه که هست

جریان دارد . . .

شعر طنز برای شب بخیر

مهم نیست دور باشی یا نزدیک

از رو به رو بیایی

یا که روی بگردانی از من

ماه را از هر طرف که ببینی ماه است !

شبت بخیر ماه زیبای من

شعر در وصف شب بخیر

ایکاش کنارت بودم تا

زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم

و تو اسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد

شبت به خیر عزیزم

شعر در وصف شب بخیر

هم شب شدو  

و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم

امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند

اما تو 

چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار….

شب به خیر

شعری در وصف شب بخیر

باز صدا می زنم تو را ….

امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی

مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده

شب به خیر نازدانه گلم

شعر در مورد شب بخیر

تو بخواب نازنینم ….

به جان تمام دلواپسی هایم قسم،

که لحظه ای دیده بر هم ننهم

و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم

قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود ،

تو بخواب نازنینم ….شب به خیر

شعر در مورد شب بخیر گفتن

مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم

چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم

کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم

حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل

چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر

شعر در مورد شب بخیر

ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم

بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من

عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

شعر درباره شب بخیر

لالایی کن بخواب قشنگترین یار

منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم

تمام عشقمو به پات میریزم

شعری درباره شب بخیر

لالایی لا لا بخواب ای گل نازم

که واسه چشای تو قصه می سازم

لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن

همه فرشته ها روتو می بوسن

شعر درباره صبح بخیر

‌میخوام  وقتی تو  خوابی کنار تو بشینم

اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم

مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم

ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم

شعر در مورد شب بخیر گفتن

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه

شب من بی تو و بی آب و رنگه

بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم

منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم

شعر در مورد شب بخیر

خوابای رنگی بیبینی

خواب دلتنگی نبینی

شبت به خیر ای مهربون

خوب بخوابی عزیز جون

شعری در مورد شب بخیر

امیدوارم امشب که می خوابی

سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها

عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .

شبت بخیر

شعری درباره صبح بخیر

عزیزم

پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات

شب به خیر احساس من . . .

شعری در مورد شب بخیر گفتن

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو

در زمان خوابالودگی ، ارسال شده است !

لطفا خوب بخوابید ، شب خوش !

شعر درباره صبح بخیر

خورشید خاموش ، ستاره روشن

آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن

همه چیز اماده ست که توی خواب امشب

تو رو توی رویاهام ببینم

بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر . . .

شعر در مورد شب بخیر

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی

ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !

شبت به خیر

شعری در مورد صبح بخیر

شب بخیر ای آخرین امید من

نذار تاریکی تو قلبت بنشینه

چشاتو بروی شهر شب ببند

تا چشای کوچیکت خواب ببینه . . .

شعر درباره صبح بخیر گفتن

برخی فراموش می کنند که عشق یعنی
در بر گرفتن و بوسیدن تو
شب بخیر
مهم نیست که جوانی یا پیر

شعر درباره صبح بخیری

عزیزم!

گاهی

فقط اندکی از مرا

برای روزهای نداشتنم کنار بگذار

مثلا

دست خطم را

که لای کتاب شعری

آهسته تو را می بوسد

یا صدای غمگینم را

که در یک شب بخیر طولانی

در گوش خواب آلودت می گوید:


تا ابد دوستت دارم…”

حق با فروغ بود

روزی من

پرنده ای مرده خواهم بود

که تا بی نهایت

در تو پرواز خواهد کرد

شعر در مورد شب بخیر



:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

آموزش کامل ثبت سایت در گوگل

ثبت سایت در گوگل,ثبت سایت در گوگل وبمستر,ثبت سایت در گوگل و یاهو,ثبت سایت در گوگل پلاس,ثبت سایت در گوگل رایگان,ثبت سایت در گوگل رنک,ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز,ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر,آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر,ثبت نقشه سایت در گوگل وبمستر,نحوه ثبت سایت در گوگل وبمستر,ثبت سایت مپ در گوگل وبمستر,آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز,آموزش تصویری ثبت سایت در گوگل وبمستر,آموزش ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر,ثبت وبلاگ در گوگل و یاهو,ثبت وبلاگ در گوگل و یاهو,روش ثبت وبلاگ در گوگل و یاهو,ثبت وبلاگ در گوگل پلاس,آموزش ثبت سایت در گوگل پلاس,ثبت نام سایت در گوگل پلاس,ثبت وبلاگ در گوگل رایگان,ثبت وبلاگ در گوگل به صورت رایگان,ثبت رایگان وب سایت در گوگل,ثبت وبلاگ در پیج رنک گوگل,آموزش ثبت سایت مپ در گوگل,

ثبت سایت در گوگل

ثبت سایت در گوگل

تاریخچه گوگل

گوگل پر بازدیدترین سایت جهان است.شاید برایتان جالب باشد این سایت چگونه بوجود آمده و چگونه به این رشد بی نظیر رسیده است.بهتر است تاریخچه گوگل را مورد بررسی قرار دهیم.گوگل که امروزه تمام دنیا آن را میشناسند یک پروژه تحقیقاتی-دانشجویی بوده است در ماه ژانویه سال 1996 توسط دو دانشجوی دانشگاه کمبریج به نام های لری پیج و سرگئی برین بوجود آمد.آنها پروژه خود را “BackRub” نامیدند و دلیل این نامگذاری هم این بود که موتورهای جستجوی آنها لینک های پشتیبانی را بررسی می کرد و این کار در آن زما مبنای اهمیت صفحه ها بود.امروزه این کار رتبه صفحه نامیده می شود.اولین دفتر گوگل دو سال بعد در سال 1998 راه اندازی شد و شرکت گوگل به صورت رسمی ثبت و شروع بکار کرد.شاید برایتان جالب باشد که اولین دفتر کار شرکت بزرگ گوگل در گاراژ خانهٔ سوزان وژکیکی در منلو پارک، کالیفرنیا قرار داشت.در ماه اوت سال 2011 شرکت گوگل در اقدامی غیر منتظره اعلام کرد که بخش تلفن‌های همراه شرکت موتورولا را خواهد خرید و چند ساعت پس از اعلام، صاحب آن شد.

چرا باید سایت خود را در گوگل ثبت کنیم؟

وقتی که یک سایت زده می شود قطعا به دنبال بازدید گرفتن از موتور های جستجو است و با ثبت سایت در گوگل مطالب سایت شما کم کم در نتایج گوگل ظاهر شده و به سایت شما بازدید می دهند.

چگونه سایتمان را در گوگل ثبت کنیم؟

این کار بسیار آسان است و برای شما مرحله به مرحله به صورت کاملا واضح توضیح داده میشود

ابتدا به آدرس زیر بروید

http://www.google.com/webmasters

پس از ورود به این سایت روی گزینه Sign in to Webmaster Tools کلیک نمایید.

ثبت سایت در گوگل وبمستر

ثبت سایت در گوگل وبمستر

توجه داشته باشید که در صفحه  باز شده اطلاعات ورود به حساب گوگل خود را وارد نومده و سپس طبق تصاویر زیر عمل نمایید.این کار آسانتر از آن است که فکرش را بکنید

ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز

ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز

مرحله بعد

آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر

آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر

پس از وارد کردن آدرس سایت خود در کادر بالا صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد مثلا اگر آدرس سایت آذر آنلاین است آنرا وارد میکنید

با کلیک بر روی گزینه this HTML verification file  فایل شناسایی گوگل را دانلود کرده و سپس در شاخه اصلی سایت خود آپلود میکنید

بعد از آن بر روی دکمه verify کلیک کنید

با روش های زیادی قادر خواهید بود که سایت خود را تائید کنید اما بهترین و آسانترین روش و بدون دردسر استفاده از فایل تائید می باشد که باید در شاخه اصلی سایت خود قرار دهید و دکمه verify را کلیک کنید تا سایت شما ثبت شود .

آموزش تصویری ثبت سایت در گوگل وبمستر

آموزش تصویری ثبت سایت در گوگل وبمستر

اکنون سایت شما در گوگل ثبت شده است و شما می توانید از خدمات گوگل وبمستر تولز استفاده نمایید

نکات مهم در زمینه ثبت سایت در گوگل

توجه داشته باشید که یکی از راههای بالا بردن ترافیک و بازدید سایتان ثبت سایت در گوگل است که شما می توانید به راحتی به آدرس www.google.com/addurl.html بروید و سایت خود را در آن ثبت کنید.فقط توجه کنید که ادرس سایت را کامل وارد کنید (همراه با http:// ).دقت داشته باشید که فقط صفحه اصلی سایتتان یا همان هوم پیج را ثبت کنید

نکاتی برای افزایش رتبه مطالب سایتتان در نتایج گوگل

از لینکهای منظم استفاده کنید تا رتیه صفحات سایتتان در نتایج گوگل بالا رود

حتما سایت مپ سایت خود را فعال کنید

محتوای صفحه باید با عنوان هم خوانی داشته باشد مثلا مطلبی که عنوان آن بازاریابی در اینترنت است و کلمه بازاریابی و اینترنت در مطلب نیست مطلب خوبی نخواهد بود

همه کلمات کلیدی را که در متاتگ مشخص کرده اید باید در همان صفحه بکار ببرید

اگر عکس هایتان را لینک می کنید حتما alt بزنید

در هر صفحه کمتر از صد لینک بکار رفته شود

موتور های جستجوی گوگل با با جاوا اسکریپت، کوکی ها، session ID ، DHTML و یا Flash مشکل دارند.

وجود If-Modified-Since HTTP header در وب سرور سایت خیلی مهم است چرا که کار آن این است که تغییزات را به گردشگرها اعلام می کند

متخصصان گوگل در هنگام ثبت سایت در گوگل به کاربران چه توصیه هایی می کنند؟

بهتر است صفحات سایتتان را برای کاربران خود بسازید نه موتور های جستجو.چون گوگل باهوش است و شما را جریمه می کند

هیچ حقه ای برای بالا بردن رتبه سایت از چشم گوگل پنهان نمی ماند

لینک سایت های اسپمر را در مطالب خود قرار ندهید

لینکها و متن های پنهان برای سایت شما مضر هستند

متن کوتاه ولی با محتوا بهتر از متن بلند بدون محتوا و بی ربط است

برای بلند کردن مطلبتان متن را کپی نکنید

گوگل به سایتهایی بها می دهد که تولید کننده محتوا هستند نه کپی کننده محتوا.

ثبت سایت در گوگل



:: بازدید از این مطلب : 794
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

سیتریزین

سیتریزین,ستیریزین,سیتریزین برای کودکان,سیتریزین هگزال,ستیریزین برای کودکان,سیتریزین در بارداری,ستیریزین 10 چیست,سیتریزین چیست,سیتریزین برای نوزادان,سیتریزین در دوران شیردهی,ستیریزین ۵,ستیریزین برای چیست,ستیریزین برای نوزاد,ستیریزین عبیدی,ستیریزین 10 عبیدی,ستیریزین مقدار مصرف,شربت سیتریزین برای کودکان,عوارض سیتریزین برای کودکان,قرص سیتریزین برای کودکان,داروی ستیریزین برای کودکان,سیتریزین کودکان,عوارض شربت سیتریزین برای کودکان,مقدار مصرف سیتریزین برای کودکان,مقدار مصرف شربت سیتریزین برای کودکان,دوز شربت سیتریزین برای کودکان,سیتریزین هگزال در بارداری,عوارض قرص سیتریزین هگزال,عوارض سیتریزین هگزال,داروی سیتریزین هگزال,موارد مصرف شربت ستیریزین برای کودکان,قرص ستیریزین برای کودکان,ستیریزین کودکان,عوارض شربت ستیریزین برای کودکان,سیتریزین در بارداری,مصرف سیتریزین در بارداری,قرص سیتریزین در بارداری,عوارض سیتریزین در بارداری,خوردن سیتریزین در بارداری,تاثیر سیتریزین در بارداری,داروی سیتریزین در بارداری,سیتریزین بارداری,مصرف قرص سیتریزین در بارداری,ستیریزین 10 برای چیست؟,داروی ستیریزین 10 چیست,عوارض ستیریزین 10 چیست,قرص ستیریزین 10 برای چیست؟,Cetirizine 10 چیست,ستیریزین چیست,قرص سیتریزین چیست,شربت ستیریزین چیست,سیتریزین برای چیست,عوارض سیتریزین چیست,دارو سیتریزین چیست,عوارض قرص سیتریزین چیست,شربت سیتریزین برای نوزادان,مصرف سیتریزین برای نوزادان,عوارض سیتریزین برای نوزادان,سیتریزین نوزادان,عوارض شربت سیتریزین برای نوزادان,مصرف شربت سیتریزین برای نوزادان,مصرف سیتریزین در دوران شیردهی,قرص سیتریزین در دوران شیردهی,مصرف قرص سیتریزین در دوران شیردهی,عوارض سیتریزین در دوران شیردهی,سیتریزین دوران شیردهی

سیتریزین

همانطور که می دانید ستیریزین یا سیتریزین (Cetirizine) با نام تجاری زیرتک (Zyrtec) یک آنتی هیستامین قوی است که باعث کاهش هیستامین طبیعی در بدن می شود.هیستامین ماده ای است در بدن که عطسه و خارش و اشک و آبریزش بینی را ایجاد کند بنابراین برای درمان علائم سرماخوردگی و آلرژی از سیتریزین استفاده می شد که این علائم را از بین میبرد.سیتریزین همچنین برای درمان خارش و تورم های ناشی از کهیر نیز کاربرد دارد. به طور موقت علایم ناشی از تب یونجه یا آلرژی تنفسی فوقانی ( آبریزش بینی، عطسه ، خارش چشم ها / آبکی، خارش بینی و گلو ) تسکین می دهد.

شناسایی علمی این دارو

نام ژنریک این ماده ستیریزین یا  (Cetirizine) است که در زبان عامیانه سیتریزین هم می نامند

نام تجاری این ماده زیرتک (Zyrtec) است

کلاس دارویی این ماده آنتی هیستامین است که توضیح داده شد

از ساختار شیمیایی ستیریزین چه می دانید؟

ساختار شیمیایی این ماده به صورت زیر است

ستیریزین 10

ستیریزین 10

مصرف سیتریزین در دوران بارداری و شیردهی و برای افراد مسن چگونه است؟

تاکنون خبری راجع به ضرر این دارو برای بارداری شنیده نشده است اما اگر باردار هستید و می خواهید سیتریزین مصرف کنید حتما با پزشک خود صحبت کنید

اگر بچه شیر می دهید باید بدانید که سیتریزین می تواند وارد شیرتان شده و به بچه آسیب برساند پس حتما برای مصرف با پزشک مشورت نمایید

اصولا افراد پا به سن گذاشته نیاز کمتری به مصرف دوز نرمال این دارو دارند پس برای مصرف با دکتر خود مشاوره نمایند

فارماکوکینتیک – دینامیک ، مکانسیم اثر:

اعمال اثر آنتی‌هیستامین از طریق مهار انتخابی گیرنده‌های H1 محیطی‌. جذب سریع خوراکـی‌. متابولیسم ‌کـم کبدی توسط سیتوکروم P450 و ترشح ابتدایی حدود ۵٠ درصد از داروی بدون تغییر در ادرار و دفع مقدارکمی از دارو از مدفوع‌. نیمه عمر حذف حدود ١٠ ساعت‌.

مصرف برحسب اندیکاسیون:

رینیت آلرژیک فصلی‌، رنیت آلرژیک پا‌یدار، ‌کهیر مزمن

ستیریزین برای کودکان

ستیریزین برای کودکان

تداخلات مهم:

دارویی‌:

– امکان تقویت اثر دارو در مصرف همزمان با داروهای آنتی‌کولینرژیک و سرکوبگرهای دستگاه اعصاب مرکزی‌.
– کاهش کلیرانس ستریزین توسط تئوفیلین‌.

موارد منع مصرف و احتیاط:

منع مصرف‌: در حساسیت مفرط به دارو یا هیدروکسی ‌زین
احتیاط‌: نقص عملکرد کلیه

عوارض جانبی:

شایع‌ترین‌: خواب‌آلودگی‌، سردرد
مهل‌ترین‌: برونکواسپاسم
سایر عوارض‌: خستگی‌، سرگیجه‌، فارنژیت‌، خون‌ دماغ‌، خشکی دهان‌، درد شکم‌، تهوع‌، استفراغ‌، اسهال‌ ، سرفه

مسمومیت و درمان:

علایم‌: خواب‌آلودگـی
درمان‌: علامتی – حمایتی‌. فاقد پادزهر شناخته شده‌. غیرقابل برداشت توسط دیالیز.

توجهات پزشکی – پرستاری ، آموزش بیمار – خانواده:

– عدم دسترسی به اطلاعات‌کافی در مورد امکان سوء‌استفاده یا بروز وابستگی با مصرف دارو.
– قطع دارو ۴ روز قبل از انجام آزمون‌های تشخیصی پوست‌. امکان تغییر جواب مثبت آزمون‌های پوست‌.
– عدم دسترسی به اطلاعات‌کافی در مورد استفاده مطمئن و موثر از دارو درکودکان پایین‌تر از ۶ سال‌.
– پرهیز از انجام فعالیت‌هایی‌که نیاز به هوشیاری دارند.
– امکان‌کاهش خواب‌آلودگی با مصرف چای یا قهوه‌ .

ستریزین

ملاحظات قبل از مصرف ستریزین

قبل از مصرف دارو، در صورت وجود هر یک از موارد زیر حتما پزشک خود را مطلع کنید:

  • در صورتی که به سیتریزین، هیدروکسی زین و یا هر داروی دیگری حساسیت دارید.
  • در صورت مصرف داروهایی که احتمال تداخل با این دارو را دارند، پزشک ممکن است دوز دارو را تغییر داده و یا شما را از نظر بروز برخی عوارض جانبی تحت نظر داشته باشد. در صورتی که همزمان داروی دیگری نیز مصرف می کنید پزشک خود را مطلع کنید. بخصوص هر یک از داروهای زیر:
    • داروهای ضد افسردگی
    • داروهای ضد اضطراب
    • داروهای مورد مصرف در درمان اختلالات روانی
    • داروهای ضد تشنج
    • سایر داروهای مورد استفاده برای سرماخوردگی یا آلرژی ها
    • داروهای خواب آور
    • آرامبخش ها
    • ترانکلیزرها
    • تئوفیلین
  • در صورتی که به بیماری های کلیوی مبتلا هستید (یا سابقه ابتلا به بیماری کلیوی را دارید).
  • در صورت بارداری، یا اگر قصد باردار شدن دارید یا به نوزاد خود شیر می دهید.
سایر ملاحظات (مدلاین پلاس)
  • سیتریزین ممکن است موجب خواب آلودگی شما شود. بنابراین تا زمان مشخص شدن اثرات دارو از رانندگی و یا سایر کارهایی که نیازمند هوشیاری کامل می باشند خودداری کنید.
  • مصرف الکل ممکن است عوارض خواب آوری دارو را بیشتر کند. بنابراین از مصرف الکل و نوشیدنی های حاوی الکل در طول دوره درمان با سیتریزین خودداری کنید.
  • سیتریزین را برای درمان کهیر هایی که زخمی، تاول دار و یا بدون خارش هستند و یا آنهایی که رنگ غیر عادی دارند، استفاده نکنید. 
  • در صورتی که علائم کهیر، پس از 3 روز درمان با این دارو برطرف نشد، مصرف دارو را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید.
  • سیتریزین را برای درمان کهیرهایی که مزمن شده اند (علائم آن بیش از 6 هفته طول کشیده) به کار نبرید و در این صورت حتما به پزشک مراجعه نمایید.
  • در صورتی که سیتریزین را برای درمان کهیر به کار می برید، و علاوه بر کهیر، این علائم را نیز دارید، بلافاصله به اورژانس مراجعه نمایید (این علائم مربوط به یک واکنش خطرناک و تهدید کننده به نام واکنش آنافیلاکتیک می باشند):
    • مشکل در بلع، تنفس و یا تکلم
    • متورم شدن زبان یا اطراف دهان
    • خس خس سینه
    • سرازیر شدن آب دهان
    • افت هوشیاری
  • در صورتی که پزشک شما، به وجود علائم آنافیلاکسی مظنون باشد، ممکن است داروی تزریقی اپی نفرین برایتان تجویز کند. سیتریزین هرگز نمی تواند جایگزین اپی نفرین برای درمان علائم آنافیلاکسی باشد.
  • سیتریزین در بارداری

سیتریزین در بارداری

عوارض جانبی سیتریزین چیست؟

خواب آلودگی

خستگی بیش از حد

خشکی دهان

معده درد

اسهال

تهوع

برخی عوارض سیتریزین ممکن است خطرناک باشند. اگر چه بروز این عوارض شایع نیستند ولی درصورت بروز، بلافاصله به پزشک مراجعه نمایید

اختلال در خوردن

تنفس مشکل

علائم مسمومیت و مصرف بیش از حد سیتریزین چیست؟

نا آرامی و دچار بیقراری شدن

تحریک پذیری

خواب آلودگی

سیتریزین برای نوزادان

سیتریزین برای نوزادان

نکات مهم در مورد مصرف سیتریزین:

سیتریزین می تواند موجب اختلال در فکر کردن و واکنش های طبیعی عصبی شود پس حدالامکان رانندگی نکنید یا هوشیاتر باشید

از استفاده همزمان با الکل بپرهیزید چرا که الکل بعضی عوارض سیتریزین را افزایش می دهد.

اگر از داروهای دیگر استفاده می کنید با پزشک خود مشورت نمایید

اگر همزمان تب دارید و یا تبتان بدتر شده به پزشک مراجعه نمایید

عوارض جانبی سیتریزین برای سنین مختلف چگونه است؟

برای افراد 12 سال به بالا همراه با خواب آلودگی و خستگی و خشکی دهان و گاهی بی خوابی همراه است

برای کودکان 2 تا 11 ساله همراه با سردرد و دل درد و التهاب و دردگلو همراه است

برای کودکان شش ماهه تا دو ساله همراه با تحریک پذیری و نق زدن  و بی خوابی و کسالت است

سیتریزین هگزال

سیتریزین هگزال

دستور مصرف سیتریزین چگونه است؟

کودکان بالای 12 و بزرگسالان نهایتا 10 میلی گرم در هر 24 ساعت

برای افراد بالای 65 سال به بالا یک قرص 5 میلی گرمی یا نصف قرص 10 میلی گرمی در هر روز

هرگز از دوز توصیه شده توسط دکتر تجاوز نکنید

هرگز بدون دستور پزشک طولانی مدت مصرف نکنید

سیتریزین



:: بازدید از این مطلب : 990
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

راههای درمان خانگی و گیاهی “یبوست” کودکان و بزرگسالان

 

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

درمان یبوست به طور کلی به دو بخش درمان دارویی یبوست و درمان گیاهی یبوست تقسیم می شود که به طور کامل برایتان خواهیم گفت که چگونه به سرعت “یبوست” را درمان کنید.

یبوست و تمام راه های طبیعی و دارویی درمان آن

یبوست سرچشمه بسیاری از امراض است و نوع مزمن علاوه بر ناراحتی در هنگام دفع، انسان را بیحال و کسل کرده و خمیازه ایجاد می کند. همین طور باعث بد مزه شدن دهان شده و اشتها را از بین می برد به همین دلیل درمان ان باید جدی گرفته شود.

راههای درمان یبوست شدید

به طور کلی افراد مبتلا به یبوست شدید باید آب فراوان، چای کمرنگ و میوه هایی مانند آلو، انگور، انجیر و گلابی بیشتر مصرف کنند و به پیاده روی، تحرک بیشتر و فعالیت توجه داشته باشند.  راههای درمان یبوست در حالت های شدید و متعادل تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و در دو بخش کلی دارویی و گیاهی تجویز می وشند.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

درمان طبیعی یبوست با انجام این کارها

راههای درمان طبیعی یبوست

همانطور که می دانید زمانی که راههای درمان طبیعی بیماری به میان می آید هدف استفاده از خوراکی ها و دمنوش های طبیعی است که به صورت جامع در چندیدن بخش با انها آشنا خواهید شد. 

1- افراد مبتلا به یبوست که مشکل زمینه ای مانند انسداد روده ندارند، شب ها مقداری انجیر را در آب خیس کنند و صبح ناشتا این انجیرها را همراه آب آن بخورند. این کار کمک زیادی به رفع یبوست و سهولت دفع خواهد کرد. با این حساب، عادت غذایی شما خواننده محترم برای رفع یبوست، خوب است و در درازمدت مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد.

 2- نوشیدن شربت خاکشیر قبل از صبحانه می تواند به رفع یبوست و جوش های صورت کمک کند و نوشیدن دمکرده گل گاوزبان قبل از خواب می تواند مثل یک داروی آرامبخش عمل کند. 

3 – خوردنِ سبزی و میوه در حدِ نرمال باعثِ متخلخل شدنِ مدفوعِ  شما خواهد شد. سعی کنید دستِ کم سه بار در هفته را سبزی مصرف کنید. با غذا یا بصورت لقمه با نان. همچنین عادت کنید که پس از هر سه وعده غذا(صبخانه، ناهار، شام)، یکی دوتا میوه بخورید

4-  پس از خوردنِ چیزهایی که یبوست می آورند، مانندِ ماکارونی، انار و دانه ی انار، مواد فلفل دار و تند، استعمال تریاک یا مشروبات الکلی، کشک، دوغ، دمپختی، کاکائو و قهوه (بمقدار زیاد) و.. حتما سبزی، شیر و آب فراوان مصرف کنید

5-  اگر هم یبوست مزاج هستید یا سنگ کیسه صفرا دارید، می توانید صبح ها دو قاشق روغن زیتون را همراه آب یک لیموی کامل میل کنید. 

6- مخلوط یک قاشق غذاخوری خاکشیر، نصف لیوان آب جوش و دو حبه قند یا معادل آن شکر است. این شربت تقریبا برای تمام مزاج ها مناسب است، به خصوص برای افرادی که شکم شان سخت کار می کند. 

 7- سبوس برنج درمانی بی ضرر برای یبوست های بدون علت مشخص.یک فوق تخصص گوارش و کبد با بیان اینکه «یبوست از شایع ترین مشکلات گوارشی است که افراد در سنین مختلف را درگیر می کند»، گفت:«سبوس برنج و سبوس سایر غلات محتوی فیبر فراوان هستند و به عنوان یک درمان ساده و بی ضرر یبوست هایی که علت مشخصی ندارند مطرح است.»

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

عسل و نقش مثبت آن در درمان یبوست

 8-اگر یبوست خیلی شدید باشد از ترکیب 5 واحد روغن بادام شیرین+2 واحد عسل روزی 2 قاشق غذاخوری استفاده کنید.

 9- انواع سیر، موسیر و والک از جمله گیاهان ضد یبوست می باشند و کسانی که به طور دائمی مقدار کمی سیر، موسیر یا والک با غذای خود میل کنند، کمتر مبتلا به یبوست می شوند. برگ های تازه والک را می توان به همراه جعفری مانند سبزی خوردن تازه با غذا میل کرد. موسیر را می توان خشک کرده و به صورت پودر در غذا مصرف نمود.

10- تخم شنبلیله برای یبوست مفید است. تخم شنبلیله را می توانید برای مدت ها نگهداری کنید، بدون آنکه خراب یا فاسد شود. اما اگر آن را بکوبید و به صورت پودر در آورید، پس از چند روز بو گرفته و خراب می شود. بنابراین اگر می خواهید از تخم شنبلیله برای رفع یبوست استفاده کنید، مقدار کمی از آن را کوبیده و سه وعده در روز، صبح، ظهر و شب و در هر بار یک قاشق مرباخوری از این پودر میل کنید. می توانید این پودر را به کمک آب میل کنید.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

فواید مصرف دمکرده گل سرخ

11- دمکرده گل سرخ(گل محمدی) روزی یک لیوان هم به عنوان یک داروی ملین میتوان استفاده کرد. 

 درمان دارویی یبوست

پودر پسیلیوم ساده ترین و کم عاضه ترین داروی رفع یبوست است که به صورت فیبر عمل کرده و می تواند در دوره بارداری نیز استفاده شود.

دسته دوم داروهایی هستند که با خاصیت اسمزی باعث نشت آب به روده می شوند، مثل شربت منیزیم و لاکتولوز.

 دسته سوم داروهای محرک روده مثل برگ سنا، بیزاکودیل و روغن کرچک است. این داروها بهتر است در خط آخر درمان یبوست مصرف شوند.

تمام راههای درمان یبوست

بیشتر مردم دست کم یک بار در زندگی خود یبوست را تجربه کرده اند. یبوست معمولاً مسئله مهمی نیست، اما برای این که از بسیاری از دردسرهای آن رهایی یابیم، بهتر است به جای خندیدن، درباره آن بیشتر بدانیم. یبوست یک بیماری به شمار نمی آید، بلکه نشانه ی بیماری ها و مشکلات دیگری است. اگر در رژیم غذایی روزانه، فیبرهای غذایی کمی موجود باشد به راحتی دچار یبوست می شویم. افراد مسن تر نسبت به جوانان یبوست را بیشتر تجربه می کنند. یبوست به معنی توقف بیش از حد مواد دفعی در روده است.زمان عمل دفع در افراد مختلف بسیار متفاوت است. برای بعضی افراد 2 بار در روز طبیعی و برای بعضی دیگر 2 بار در هفته طبیعی است. اما معمولاً هر 12 ساعت و گاهی هر 72 ساعت یک بار انجام می شود.

یبوست علت های متفاوتی دارد، اما برای آن که به آن گرفتار نشوید، چند راه بسیار آسان وجود دارد:

سبزی و میوه بخورید

فیبرها حرکات روده را تسهیل می کنند و یبوست را از بین می برند. سبزی ها و میوه های تازه، کاهو، کلم ، حبوبات، نخود، هویج، سویا، نان سبوس دار ، برنج، انجیر، آلو و زردآلو دارای فیبر زیادی هستند.

یبوست
وقتی از این غذاها استفاده می کنیم، مجبوریم مدت زمان بیشتری آن ها را در دهان بجویم. همچنین وقتی وارد معده می شوند، معده را پر می کنند و معده حالت کشیدگی پیدا می کند و احساس سیری می کنیم. همچنین این غذاها تخلیه مواد از روده را آسان تر می کنند.مصرف زیاد غذاهای بسیار چرب، فرآورده های لبنی و تخم مرغ در ایجاد یبوست موثرند.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

تنها زندگی نکنید

انسان هایی که به تنهایی زندگی می کنند، بیشتر دچار یبوست می شوند. زندگی در کنار اعضای خانواده و جمع شدن کنار سفره، میل و شوق غذا خوردن را در انسان افزایش می دهد. اما معمولاً افرادی که به تنهایی زندگی می کنند، علاقه خود را به آشپزی و غذاخوردن از دست می دهند و احساس بی اشتهایی می کنند. این افراد به استفاده از غذاهای آماده و کنسرو شده روی می آورند که این محصولات غذایی فیبرهای کمی دارند. همچنین مادربزرگ ها و پدربزرگ هایی که دندان هایشان را از دست داده اند و دندان مصنوعی آن ها در جویدن غذاها کارآیی لازم را ندارند، معمولاً از غذاهای نرم که فاقد فیبر هستند، استفاده می کنند که موجب یبوست می شود.

آب بنوشید

اگر در طول روز، به میزان لازم آب یا سایر مایعات را ننوشید، ممکن است دچار یبوست شوید. این مشکل در افرادی دیده می شود که وعده های غذایی روزانه خود را در زمان های مشخصی در طول روز میل نمی کنند. آب و سایر مایعات به حرکت مواد غذایی در روده کمک می کنند و از انبار شدن مواد در روده پیشگیری می کنند.صبح که از خواب بیدار می شوید، یک لیوان آب ولرم بنوشید و در طول روز هم 6 تا 7 لیوان آب و سایر مایعات میل کنید.

به داروهای ضد یبوست عادت نکنید

مصرف داروهای ضد یبوست برای مدت کوتاهی مناسب است، اما خود را به مصرف آن ها عادت ندهید، چون روده شما به این مواد عادت می کند و به اصطلاح تنبل می شود و فعالیت های طبیعی خود را که موجب حرکت و دفع مواد می شود، فراموش خواهد کرد.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

ورزش کنید

زندگی ماشینی امروزی علت دیگر یبوست است. اگر شغل شما به گونه ای است که مجبورید ساعت ها پشت میز بنشینید، ممکن است دچار یبوست شوید. برای رهایی از این مشکل، باید در بین ساعات کاری خود کمی قدم بزنید و یا ورزش های سبکی انجام دهید.بیمارانی که به علت تصادف یا جراحی یا بیماری مجبورند روزها بدون تحرک در بستر دراز بکشند، یبوست را تجربه می کنند، گرچه پزشک برای این افراد داروی ضد یبوست تجویز کند، ولی به هر حال مقدار کمی تحرک، می تواند بسیار مفید باشد.

در بیرون از منزل خود هم به دستشویی بروید

بعضی افراد به دلایل بهداشتی یا اجتماعی در محل کار خود و یا منزل اقوام و آشنایان از رفتن به دستشویی اجتناب می کنند. این کار درست نمی باشد. اگر این زمان تأخیر در دفع، طولانی شود، موجب یبوست می شود.

آلو بخورید

شب، قبل از خواب، تعدادی آلوی خشک را در آب خیس کنید و صبح پس از بیدار شدن از خواب، نوش جان کنید. آلو اثرات سحرآمیزی در از بین بردن یبوست دارد.

یک داروی گیاهی: پسیلیوم

پسیلیوم یک داروی گیاهی است که به شکل پودر در داروخانه ها وجود دارد.یک قاشق غذاخوری از این دانه های ریز را در یک لیوان آب مخلوط کنید و اجازه دهید چند دقیقه بماند، سپس آن را میل کنید.

یک داروی جدید برای درمان یبوست

اخیرا سازمان غذا و داروی آمریکا، استفاده از داروی جدیدی را برای درمان یبوست مزمن در بزرگسالانی که علت خاصی برای این عارضه در آن ها پیدا نمی شود، مورد تایید قرار داده است. این دارو به نام “لوبی پروستون” با نام تجارتی Amitizia اولین دارو از گروه جدیدی از داروهاست که به آن ها ترکیبات اسید چرب کارکردی می گویند و برای درمان یبوست، سندروم روده تحریک پذیر، با علامت غالب یبوست و فلج موقتی روده پس از عمل جراحی ساخته شده اند.یبوست مزمن یکی از شایع ترین بیماری های گوارشی است و زنان بیشتر از مردان به آن گرفتار می شوند. تجویز این دارو، تنها برای افرادی صورت می گیرد که سایرشیوه های معالجه یبوست مانند افزایش مصرف مایعات و فیبرهای غذایی و ورزش منظم در آن ها موثر نبوده است.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

به دانه ، یبوست و اسهال را رفع می کند و به این ترتیب، به گوارش بهتر کمک می کند که این به دلیل فیبر موجود در آن می باشد.

برگ سنا همچنین در درمان یبوست بیشتر از سایر گیاهان دارویی معروف است.

فصل تابستان که می‌رسد بازار مصرف خاکشیر و شربت آبلیمو هم داغ می‌شود. خاکشیر از زمان‌های گذشته کاربرد داشته است و بهترین

کاربرد آن به خاطر خاصیت ضدعفونی‌کننده‌اش می‌باشد و برای ناراحتی‌های روده مثل اسهال یا حتی یبوست مفید می باشد.

انگور برای سل، یبوست، بواسیر و سیاه سرفه اثر شفابخش دارد.

از علایم ابتلا به آپاندیسیت می توان به یبوست اشاره کرد

از تخم شربتی برای درمان ناراحتی‌های گوارشی مانند درد معده، نفخ، یبوست، سوء هاضمه و بی نظمی کارکرد روده‌ها استفاده می‌شود.

ذرت برای یبوست مفید است

کسانی که یبوست دارند کمتر هل مصرف کنند.

از علل‌ بیماری بواسیر می توان به یبوست اشاره کرد

مغز نارگیل دارای خاصیت درمانی برای یبوست است

لیمو ترش برای درمان یبوست مفید است

افرادی که یبوست دارند حتما سعی کنند 1 تا 2 عدد گلابی در روز میل کنند و بلافاصله 1 لیوان آب ولرم بنوشند که خاصیت ملین آن قوی تر گردد تا تاثیر درمانی داشته باشد.

قابل ذکر است که یک حبه سیر را ریز خرد کنید و با کمی آب بخورید تا نفخ، یبوست و درد معده برطرف شود.

به یاد داشته باشید که کرفس به طور طبیعی ملین خوبی است و برای درمان یبوست داروی گیاهی موثری محسوب مس شود.لذا به افراد مبتلا به یبوست توصیه می شود در این فصل بیش از هر چیز کرفس میل کنند.

جالب است بدانید که قیسی منبع عالی از فیبر غذایی، به خصوص پکتین و سلولز است، که این نوع فیبر در محیط آبی دستگاه گوارش ژل تشکیل داده و به اسیدهای چرب متصل گشته و باعث برطرف شدن آن ها می‌گردد. قابل ذکر است که این خصوصیت فیبرها به آن ها توانایی کاهش سطوح افزایش یافته LDL و کلسترول را خواهدداد.البته لازم است بدانید که فیبرها برای پیشگیری از سرطان و دیابت نوع 2 مفید می باشد. در واقع فیبرها موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌ گردند و انتقال مواد دفعی در لوله گوارش را سهل می‌کنند، زیرا خاصیت ملین داشته و برای افرادی که مستعد یبوست هستند مفید واقع می شود. البته مصرف 6 تا 8 عدد قیسی موجب از بین رفتن علائم یبوست خواهدشد. در واقع نصف فنجان قیسی 19 درصد از نیاز روزانه به فیبر را فراهم می‌آورد.

افرادی که مبتلا به یبوست هستند می‌توانند در رژیم غذایی خود از مویز استفاده نمایند.

در واقع روغن بادام زمینی، ملین و برطرف کننده یبوست می باشد.

در واقع کسانی که یبوست دارند قبل از غذا انجیر میل کنند. کسانی که می خواهند چاق شوند صبح ناشتا انجیر با کمی رازیانه میل نمایید.

بهتر است بدانید که جوشانده انجیر برای ذات الریه ، ذات الجنب ، آسم ، تنگی نفس ، سرماخوردگی های مکرر مفید می باشد. در واقع برای درمان یبوست های شدید انجیر را شب در شیر خیسانده صبح ناشتا میل فرمایید.بهتر است بدانید که انجیر حالت تشنگی و تب را از بین می برد.والبته شیرابه انجیر یک مایع پنیر خوبی می باشد.

در واقع بادام ملین بوده و روغن بادام ضد یبوست است به ویژه از روغن بادام می توان رفع یبوست برای بچه ها استفاده نمود.

لیگنین یک نوع فیبرغذایی غیرمحلول است که به مقدار زیاد در انجیر خشک وجود دارد و نقش عمده ای در جلوگیری و برطرف کردن یبوست دارد.جالب است بدانید که انجیر منبع غنی فیبر غذایی و نیز منبع خوبی از منیزیم ، کلسیم ، فسفر و ویتامین های C , B , A می باشد.

جالب است بدانید که فیبر موجود در کشمش از سرطان کولون و از رشد غیر معمول سلول‌ها جلوگیری می‌ نماید و باعث کنترل قند خون در بدن می‌شود و برای درمان بی نظمی معده و یبوست مفید و موثر است

زیتون مسهل ضعیف و نرم‌کننده مسیر گوارشی است و برای یبوست مفید است

بهتر است بدانید که  تره ناراحتی طحال را رفع می کند. قابل ذکر است که تره از نظر خواص درمانی و غذا شبیه سیر و پیاز است، ولی طعم و بوی آن ملایم تر از آْنهاست و دهان را خوشبو نیز می کند.در واقع مصزف تازه برای برطرف کردن یبوست دائمی، ترش کردن غذا و سوء هاضمه، برطرف شدن چاقی و تسکین درد مفاصل و نقرس مفید و موثر است. لازم به ذکر است که مصرف سوپ یا شربت تره برای معالجه تمام بیماری های حاد و مزمن دستگاه تنفس اثر شفا بخش  و موثری دارد، مثلاً در گریپ، گلو درد، گرفتگی صدا و سیاه سرفه مفید و تاثیرگذار بوده و اثر خلط آور دارد و در این مواد اضافه کرده کمی عسل به آب تره و مصرف آن مفید تر می باشد.

در واقع خوردن توت فرنگی با کمی عسل یبوست را برطرف می کند.

خردل برای درمان بیماری‌ها و ناخوشی‌های زیادی موثر  و مفید است مثل سرماخوردگی، کمردرد، یبوست، سرفه و غیره.

شاهدانه خاصیت  ضد اسپاسم و انقباضات عضلانی دارد.بهتر است بدانید که مسهل است و در درمان یبوست کاربرد دارد

بیماری یبوست چیست

مطالب مرتبط:

سو ء هاضمه

غذاهای مفید برای بهبود وضع روحی-روانی

سیر و پیاز دشمن آلرژی غذایی

عوامل آلرژی غذایی

آلرژی غذایی



:: بازدید از این مطلب : 825
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

ماجرای حضور رامسین کبریتی در شبکه جم جیست؟

شبکه GEM این روزها با رفتن و کشف حجاب کردن بازیگران ایرانی دیگر چیزی نمانده تا به یک شبکه ایرانی تبدیل شود . رامسین کبریتی بازیگر ستایش هم از این قائله عقب نماند و راهی ترکیه شد تا به اهالی شبکه GEM بپیوندد . بعد از رابعه اسکویی و بازیگرانی نه چندان مطرح مانند پردیس افکاری، صدف طاهریان و بهارک صالح نیا یک بازیگر مرد هم پا در این عرصه گذاشت. این بازیگر مرد «رامسین کبریتی» است که از اواخر دهه هفتاد و با ایفای نقش در آثاری همچون «شب های تهران» و «آواز قو» وارد سینما شده بود و در طی سال های بعد نیز اغلب ایفاگر نقش های مکمل آثار سینمایی بود.

 fun1287-1 

ماجرای حضور رامسین کبریتی در شبکه جم

رامسین کبریتی در جمع اهالی شبکه جم

وی همچنین در سریال هایی همچون «ولایت عشق» ، «مدار صفر درجه» ، «ستایش» و … ایفای نقش کرده است.

گزارش ها حکایت از آن دارد که رامسین کبریتی به ترکیه رفته و قرار است در یکی از محصولات جم ایفای نقش کند.

بیوگرافی رامسین کبریتی :

رامسین کبریتی (زاده ۱۳۴۸- تهران) بازیگر ایرانی است. وی تحصیلات خود را در زمینه بازیگری به انجام رسانده‌است.

fun1287-6

ماجرای حضور رامسین کبریتی در شبکه جم

سینما :

  • (پس کوچه های شمرون) (۱۳۹۰)
  • عروس فراری (۱۳۸۳)
  • آواز قو (۱۳۷۹)
  • شب‌های تهران (۱۳۷۹)

fun1287-7

ماجرای حضور رامسین کبریتی در شبکه جم

تلویزیون :

  • مسابقه ستاره بیست (داور)
  • شمارش معکوس
  • بهشت گم‌شده
  • اشتباه در اشتباه
  • تنهاترین سردار (۱۳۷۳-۱۳۷۵)
  • ولایت عشق
  • مدار صفر درجه (۱۳۸۶)
  • روشن‌تر از خاموشی
  • شب دهم
  • دایره تردید
  • ستایش (۱۳۸۹-۱۳۹۰)
  • تله‌فیلم «روزهای شیرین» (۱۳۹۰)
  • شهر هرت
  • آسمان من (۱۳۹۴-۱۳۹۲)
  • ماجرای حضور رامسین کبریتی در شبکه جم



:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

گالری جدید اس ام اس عاشقانه دوستت دارم در بهترین سایت سرگرمی ایران

گفتی این‌جا نشد

آن دنیا به‌ هم می‌رسیم

نگاه کن!

ما مُرده‌ایم،

ولی به هم نرسیده‌ایم هنوز!

گالری جدید اس ام اس عاشقانه دوستت دارم در بهترین سایت

آرزوهایت بلند بود

دست های من کوتاه

تو نردبان خواسته بودی

من صندلی بودم

با این همه

فراموشم مکن

وقتی بر صندلی فرسوده ات نشسته ای

و به ماه فکر می کنی.

گالری جدید اس ام اس عاشقانه دوستت دارم در بهترین سایت

آرام باش عزیز من

آرام باش

حکایت دریاست زندگی

گاهی درخشش آفتاب، برق و بوی نمک، ترشح شادمانی

گاهی هم فرو می رویم، چشم های مان را می بندیم،

همه جا تاریکی است.

آرام باش عزیز من

آرام باش

دوباره سر از آب بیرون می آوریم

و تلالو آفتاب را می بینیم

زیر بوته ای از برف

که این دفعه

درست از جایی که تو دوست داری طالع می شود.

گالری جدید اس ام اس عاشقانه دوستت دارم در بهترین سایت

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



:: بازدید از این مطلب : 738
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

معروف ترین “طلاق های سینمای ایران”+”طلاق بازیگران ایرانی”

طلاق های سینمای ایران , طلاق های سینما ایران , طلاق های سینمایی ایران , طلاق گرفته های سینمای ایران , طلاقهای معروف سینمای ایران , طلاق زوج های سینمای ایران , طلاق های بازیگران سینمای ایران , جدیدترین طلاق های سینمای ایران , طلاق های جدید سینمای ایران , طلاق های سینما , طلاق گرفته های سینما , طلاق های معروف سینما ایران , طلاق های سینمایی , طلاق های معروف سینمای ایران , طلاق های بازیگران سینمای ایران , طلاقهای پرسروصدای سینمای ایران , زوج های طلاق گرفته سینمای ایران , زوج های طلاق گرفته در سینمای ایران , طلاقهای مشهور سینمای ایران , طلاقهای بازیگران معروف سینمای ایران , معروف ترین طلاقهای سینمای ایران , طلاقهای معروف در سینمای ایران , زوج های سینمای ایران که طلاق گرفتند , طلاق گرفته های سینمایی , زوج های طلاق گرفته سینما , زوجهای طلاق گرفته سینما ایران , جدیدترین طلاق گرفته های سینما , لیست طلاق گرفته های سینما , زوج های طلاق گرفته سینمایی , زوج های طلاق گرفته ی سینما

طلاق های سینمای ایران

طلاق های سینمای ایران

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کدام یک از بازیگران سینما و تلویزیون با هم ازدواج و از هم جدا شده اند.در این مطلب به 27 طلاق معروف سینما می پردازیم

ا- فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری

فریبرز عرب نیا در سال 1360 موفق به اخذ مدرک دیپلم ریاضی فیزیک شد و  پس از طی کردن دوره خدمت سربازی در سال 1364 به ترکیه رفت و در دانشگاه خاورمیانه آنکارا مشغول به تحصیل رشته مدیریت شد، اما آن را نیمه تمام رها کرد و به ایران بازگشت.رب نیا پس از بازگشت از ترکیه به رشته مورد علاقه اش پرداخت و پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی و دوره های تخصصی تئاتر و سینما به شکل حرفه ای وارد کار شد و تئاتر را در کانون تئاتر تجربی زیر نظر استاد حمید سمندریان و سینما را در دوره ای دو ساله در مجتمع آموزشی سینما تحصیل کرد. او همچنین در رشتهٔ ارتباط تصویری (گرافیک) موفق به اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه هنر شد.از نمایش هایی که عرب نیا کارگردانی کرد می توان به:  آوازخوان طاس، کالیگولا، دایره گچی قفقازی اشاره داشت.

بیوگرافی کامل آتنه فقیه نصیری

نام : آتنه

نام خانوادگی : فقیه نصیری

محل تولد : تهران
حرفه : بازیگر سینما و تلویزیون
نام همسر : رفیع پیتز ، همسر سابق وی فریبرز عرب نیا می باشد .

مدرک تحصیلی : زبان اسپانیایی از دانشگاه آزاد

آتنه فقیه نصیری (زادهٔ ۲۳ آبان ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر ایرانی سینما است.
فقیه نصیری در مجموعه “خاله سارا” و در مجموعه خانه سبز (در نقش لیلی) بازی کرده‌است.
فریبرز عرب نیا بازیگر ایرانی همسر سابق او بود .اوایل دهه هفتاد در سینما بازیگر پرکاری بود و در اواخر دهه هفتاد در تلویزیون.
شاید برای اولین‌بار با بازی در مجموعه خاله سارا بود که توانست مخاطبان زیادی را به خود امیدوار کند. با بازی در نقش لیلی در مجموعه خانه سبز در میان عموم به محبوبیت دست یافت و با توانائی‌هایش موفق شد در سری اول مجموعه داستان یک شهر چهره‌ای منفور – مونس توانا – ارائه کند به‌طوری که حتی کارگردان مجموعه هم از دست او عاصی شد و سرانجام پایان غم انگیزی برای نقش اول داستانش ترتیب داد!
او در سینما هیچ‌گاه نتوانست موفق باشد.

طلاق های سینما ایران

طلاق های سینما ایران

2- مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور آهنگساز

نام:مهتاب

نام خانوادگی:کرامتی

تاریخ تولد:1349/7/25

محل تولد:ملایر

تحصیلات:کارشناسی رشته میکروبیولوژی

بابک ریاحی‌پور (زادهٔ ۱۳۴۸ در تهران) نوازنده گیتار باس، آهنگساز و تنظیم کننده اهل ایران است. وی در گذشته  همسر مهتاب کرامتی بوده است.

طلاق های سینمایی ایران

طلاق های سینمایی ایران

3- ابوالفضل پورعرب و آنا نعمتی

ابوالفضل پور عرب متولد ۱۳۴۰ در تهران است وی  فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانش سرای هنر است.تا به حال ۳ بار ازدواج کرده و ۳ فرزند دارد ، آخرین همسر او آناهیتا نعمتی بوده که چند سالی است که از وی جدا شده ، فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد و نخستین بار در نقش کوتاهی در فیلم زخمه ظاهر شد. ابوالفضل پور عرب همچنین در فیلم دزد و نویسنده به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته است. به خاطر بازی در فیلم عروس در جشنواره نهم فیلم فجر خوش درخشید و در جشنواره پیونگ یانگ (۱۳۷۳) جایزه بهترین بازیگر مرد را گرفت. او در سال ۱۳۷۵ و در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم مردی شبیه باران جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

نام اصلی : آناهیتا نعمتی
زمینه فعالیت : بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون
تولد : ۲۰ تیر ۱۳۵۶
محل زندگی : تهران، ایران
ملیت : ایران
پیشه : بازیگری
سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۲ تا کنون
همسر(ها) : ابوالفضل پورعرب (همسر سابق)
فرزندان : رایکا پور عرب

طلاق گرفته های سینمای ایران

طلاق گرفته های سینمای ایران

4- آیدین آغداشلو و شهره آغداشلو

بیوگرافی کامل شهره آغداشلو

 نام اصلی: شهره وزیری تبار
  تاریخ تولد: ۱۳۲۱ – تهران
  تحصیلات: دانش‌آموخته روابط بین الملل – لندن
  نام: شهره آغداشلو…

آیدین آغداشلو (زاده ۸ آبان ۱۳۱۹ در رشت) نقاش، نویسنده، منتقد فیلم و طراح هنرمند معاصر ایران است. آثار هنری او به خاطر نمایش اندیشه مرگ و فنای تدریجی و نیز بازآفرینی کارهای مطرح کلاسیک در قالبی نوگرا و سورئال شناخته شده‌اند. دو مجموعه خاطرات انهدام و سال‌های آتش و برف وی از جمله مهم‌ترین مجموعه‌های هنر نوگرا در ایران به شمار می‌روند.

طلاقهای معروف سینمای ایران

طلاقهای معروف سینمای ایران

5- آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا

نام:آزیتا

نام خانوادگی:حاجیان

تاریخ تولد:1336/10/21

محل تولد:ملایر

تحصیلات:لیسانس بازیگری تئاتر

همسر:محمدرضا شریفی نیا (سابق) محمد کریمی هراتی (کنونی)

فرزندان:مهراوه شریفی نیا و ملیکا شریفی نیا

شریفی‌نیا در ۲۵ خرداد ماه ۱۳۳۴ در تهران زاده شد.او با بازیگر سینمای ایران آزیتا حاجیان ازدواج کرد و آنها دارای دو دختر شدند که هر دوی آنها نیز بازیگر هستند: مهراوه شریفی‌نیا و ملیکا شریفی‌نیا.شریفی‌نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجویی، ۱۳۷۳) دیده شد.اما قبل از آن و در سالهای ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲ مشغول بازی در نقش ولید در مجموعه تلویزیونی امام علی (داود میرباقری) بود که با پخش این مجموعه در سال ۱۳۷۵ مطرح و شناخته شد.پس از پری آدم برفی (داود میرباقری، ۱۳۷۳) را بازی کرد که این فیلم به مدت سه سال توقیف شد.محمد رضا شریفی‌نیا علاوه بر بازی در فیلمهای سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی، سمتهای دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، عکاس را هم بر عهده داشت

طلاق زوج های سینمای ایران

طلاق زوج های سینمای ایران

6-داریوش فرهنگ و سوسن تسلیمی

نام:داریوش

نام خانوادگی:فرهنگ

تاریخ تولد:1326/9/6

محل تولد:آبادان

تحصیلات:فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر

داریوش فرهنگ درخشانی در ۶ آذر ماه سال ۱۳۲۶ در آبادان و در خانواده ای متوسط به دنیا آمد. او پس از درگذشت پدرش در ۸ سالگی به همراه خانواده به شهر کرمان-جوپار (زادگاه مادرش) مهاجرت کرد. مادر وی از طایفه اصیل و سرشناش شهیدی زندی جوپار می باشد.

سوسن تسلیمی
جنسیت: زن
تولد و وفات: (1325 – … )
محل تولد: ایران – گیلان – رشت
شهرت علمی و فرهنگی: بازیگر…
فرزند منیر و خسرو تسلیمی (بازیگر تئاتر و سینما).
همسر سابق داریوش فرهنگ (بازیگر و کارگردان).
خواهر سیروس تسلیمی (تهیه کننده).
لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا.

طلاق های بازیگران سینمای ایران

طلاق های بازیگران سینمای ایران

7- خسرو شکیبایی و تانیا جوهری

نام:خسرو

نام خانوادگی:شکیبایی

تاریخ تولد:1323/1/7

تاریخ وفات:1387/4/28

تحصیلات:فارغ التحصیل رشته بازیگری

زندگینامه 

خسرو شکیبایی در ۷ فروردین ۱۳۲۳ در تهران متولد و در ۲۸ تیر ۱۳۸۷ دار فانی را وداع گفت. در شناسنامه نامش خسرو است ولی خانواده و نزدیکان او را محمود صدا می‌کردند. پدر خسرو سرگرد ارتش بود و وقتی او ۱۴ ساله بود بر اثر سرطان از دنیا رفت.

تانیا جوهری ( مهرآزاد جوهری) زاده 26 مهرماه سال ۱۳۲۹در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

جدیدترین طلاق های سینمای ایران

جدیدترین طلاق های سینمای ایران

8- هومن سیدی و آزاده صمدی

نام:هومن
نام خانوادگی:سیدی
تاریخ تولد:1359
محل تولد:رشت
تحصیلات:دیپلم گرافیک
تاهل:متاهل
——————————————–
هومن سیدی در سال ۱۳۵۹ در رشت به دنیا آمد.س از پایان دوره متوسطه و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) شرکت کرد.

نام:آزاده
نام خانوادگی:صمدی
تاریخ تولد:1357/10/17
محل تولد:لاهیجان
تحصیلات:کارشناسی تئاتر
همسر سابق :هومن سیدی

آزاده صمدی در 17 دی 1357 در لاهیجان متولد شد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند.

طلاق های جدید سینمای ایران

طلاق های جدید سینمای ایران

9- رامبد جوان و سحر دولت شاهی

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان متولد ۱ دی ۱۳۵۰ تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون است.رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذری زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۸ برایش کاندیداتوری جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانه سینما را در پی داشته است. سحر دولتشاهی توانست در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم عصر یخبندان به‌دست بیاورد. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود که البته بازی در تئاتر موقعیت‌های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و همچنین حضور در صحنه تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. او در ۲۷ اسفند ۸۷ با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. با این حال وضعیت تاهل وی در وب سایت رسمی او از ۹ اردیبهشت ۹۳ به مجرد تغییر کرده است.

طلاق های سینما

طلاق های سینما

10- رامبد جوان و ماندانا روحی

طلاق گرفته های سینما

طلاق گرفته های سینما

11- لادن طباطبایی و سعید تهرانی

لادن طباطبایی ایرانی متولد ۹ اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است که از دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران در رشته بازیگری فارغ التحصیل شده‌است.

سعید تهرانی کارگردان ، تهیه کننده و بازیگر است.او مادر ۲ فرزند است، پسری ۲۳ ساله به نام شاهین و دختری ۷ساله به نام سها.او مادری جدی و مهربان است و با پسرش شاهین، بیشتر دوست و رفیق. یک دلیلش هم شاید فاصله سنی کم اوست با پسرش. لادن طباطبایی حوالی ۲۰ سالگی مادر شده.

طلاق های معروف سینما ایران

طلاق های معروف سینما ایران

12- نگار عابدی و هدایت هاشمی

نگار عابدی بازیگر نقش افروز سریال پادری (دودکش) (متولد ۱۸ بهمن … اهواز) در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده است. وی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی آغاز به تحصیل کرد ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت‌نام در آن کلاس به سمت بازیگری کشیده شد. فعالیت اصلی وی تئاتر است و در نمایش‌هایی چون «بازگشت به خان نخست» به کارگردانی محمد رضایی‌راد و «آندرانیک» به کارگردانی حمید پورآذری ایفای نقش نموده‌است. وی در فیلم‌های کوتاهی چون «هدیه» و «خط مستقیم یک دایره» بازی کرده است. عابدی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۷ و با فیلم مانا آغاز کرد.
هدایت هاشمی همسر سابق نگار عابدی متولد ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار است ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده است و در آنجا به ورزش فوتبال نیز می پرداخته است. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده است. نخستین فیلم سینمایی با بازی وی یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا است.

طلاق های سینمایی

طلاق های سینمایی

13- فرزاد حسنی و آزاده نامداری

نام:فرزاد
نام خانوادگی:حسنی
تاریخ تولد:1356/06/21
محل تولد:خانی آباد تهران
همسر سابق:آزاده نامداری
زمینه فعالیت:مجری تلویزیون، نویسنده، گوینده رادیو
تحصیلات:مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

فرزاد حسنی در بیمارستان عیوض زاده خانی آباد تهران متولد شد. وی دو برادر دیگر به نام های فرهاد و فرشاد دارد که از خودش کوچکتر هستند.
مادر فرزاد از سادات است و نامش شکوه السادات می باشد و به گفته خودش هیچگاه نصایح مادرش را از یاد نمی برد و در یک خانواده کاملا مذهبی بزرگ شده و مادرش همیشه با وضو به او شیر داده است.بشدت به مادرش وابسته است . سعی می کند هیچ گاه نمازش قضا نشود مخصوصا نماز صبح . نام پدرش مرتضی است . عاشق بداهه گویی است . معتقد است همیشه باید از ادمهای کاردان و دلسوز استفاده کرد . برای بازی در یک کار به هر کارگردانی راحت اعتماد نمی کند . به بازی بازیگرانی چون عزت ا… انتظامی ” رضا کیانیان ” پرویز پرستوییخسرو شکیبایی و … علاقه دارد . هر وقت دلش بخواهد می تواند شعر بگوید .

نام :آزاده
نام خانوادگی :نامداری
تاریخ تولد :1363/9/9
محل تولد :کرمانشاه
تحصیلات :کارشناسی مدیریت صنعتی
زمینه فعالیت :مجری تلویزیون
همسر سابق:فرزاد حسنی

طلاق های معروف سینمای ایران

طلاق های معروف سینمای ایران

14- الهام چرخنده و فرشید نوابی

نام:الهام
نام خانوادگی:چرخنده
تاریخ تولد :1357
تحصیلات:تحصیل کرده رشته معماری
همسر سابق:فرشید نوابی (بازیگر)
زندگی شخصی:

الهام چرخنده متولد ۱۳۵۷ بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق فرشید نوابی می باشد.

وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت .

طلاق های بازیگران سینمای ایران

طلاق های بازیگران سینمای ایران

15- شراره رخام و فرهاد قریب

شراره رخام عکس های شراره رخام بیوگرافی شراره رخام قبل از عمل شراره رخام و همسر سابقش ستیون راش شراره رخام (زادهٔ ۱۷ مرداد ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی است.

فرهاد قریب (غریب) (استیون راش) (به انگلیسی: Steven Rush) فیلمنامه‌نویس و مستندساز ایرانی-آمریکایی ساکن لس آنجلس که در سینمای هالیوود فعالیت دارد.

طلاقهای پرسروصدای سینمای ایران

طلاقهای پرسروصدای سینمای ایران

16- امین زندگانی و مینا لاکانی

نام:امین

نام خانوادگی:زندگانی

تاریخ تولد:1351

محل تولد:تهران

تاهل:متاهل

 امین زندگانی  ۱۳۵۱ تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.امین زندگانی در سال ۱۳۵۱ در خانواده‌ای هنرمند و آشنا با موسیقی در تهران متولد شد. پدرش، سیاوش زندگانی، از استادان موسیقی بود که در سال ۱۳۸۲ درگذشت.

ینا لاکانی (زاده ۱۳۵۱، تهران) بازیگر تئاتر و سینمای ایران است. او در سال ۱۳۷۳ برای بازی در فیلم سینمایی دیدار، برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد.

زوج های طلاق گرفته سینمای ایران

زوج های طلاق گرفته سینمای ایران

17- عاطفه رضوی و مهرداد شکرابی

عاطفه رضوی بازیگر نقش مهتاب مادر آرش در سریال کیمیا (متولد ۱۵ اسفند ۱۳۴۷ در تهران) است. او درسال ۱۳۶۳ در دورهٔ دبیرستان موفق به کسب رتبهٔ اول در اجرای نمایش شد و به دنبال آن توسط آموزش و پرورش ناحیه به وزارت ارشاد معرفی گردید. او دوره دو سالهٔ تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال ۱۳۶۵ به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود.او با مهرداد شکرابی ازدواج کرد و بعد از مدتی رابطه آنها به طلاق انجامید و سپس با حسین پاکدل ازدواج کرد.

مهرداد شکرابی در سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شد. وی در سال ۱۳۵۶دیپلم ریاضی را گرفت و از همان سال تا سال ۱۳۶۰ در کارگاهی به طور حرفه ای نقاشی روی چرم را تجربه کرد. از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۲ خدمت مقدس سربازی را به اتمام رسانید. وی همچنین در سال ۱۳۶۲ نزد استاد اسکندری در سریال «هزاردستان» همزمان با آموزش و کار پرداخت. سپس به عنوان مجری در کارهای ایشان تا سال ۷۶ مشغول بود. او از سال ۷۶ با توصیه ایشان مستقلاً به عنوان طراح و مجری کار خود را ادامه داد. از فعالیت های جشنواره ای وی: سال ۷۶ برای فیلم «ساغر» کاندید جشنواره فجر، سال ۸۰ برای فیلم «مزاحم» کاندید جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما، سال ۷۸ سیمرغ بلورین را برای فیلم «بوی کافور، عطر یاس» بوده است. از دیگر فعالیت های وی سریال های: وزیر مختار، امام علی (ع)، زیر بازارچه، نجات یافتگان، مشق عشق،‌ شبی از شبها، بدون شرح، باغ مظفر، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ را می توان نام برد.

زوج های طلاق گرفته در سینمای ایران

زوج های طلاق گرفته در سینمای ایران

18- امیر غفارمنش و مرحوم پوپک گلدره

بیوگرافی امیر غفارمنش

امیر غفارمنش متولد 6 اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. امیر غفارمنش فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت

پوپک گلدره
 
جنسیت: زن
تولد و وفات: (1350 – … )
محل تولد: ایران
شهرت علمی و فرهنگی: بازیگر
کارشناس روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد تهران.

طلاقهای مشهور سینمای ایران

طلاقهای مشهور سینمای ایران

19-کوروش تهامی و شبنم طلوعی

 نام:کوروش

نام خانوادگی:تهامی

تاریخ تولد:1350/2/4

محل تولد:تهران

تحصیلات:دانش آموختهٔ رشتهٔ تئاتر

تاهل:متاهل

کوروش تهامی در ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران متولد شد. او در یک خانواده پنج نفری متولد شده دو خواهر دارد که یکی از خودش بزرگ تر است و ازدواج کرده و خواهر کوچکترش دانشجو است. تا کلاس اول راهنمایی را در محله (پامنار) تهران بودم و پس از آن در محلههای سعادتآباد و شهرک غرب، در حال حاضر هم در غرب تهران ساکن هستم.

زمینه فعالیت      بازیگر, کارگردان و نویسنده تئاتر
ملیت               ایرانی
تولد               ۱۳۵۰تهران
والدین             ساکن آمریکا
محل زندگی       اقامت در پاریس از دسامبر ۲۰۰۴
سال‌های فعالیت  ۱۳۷۳ تا کنون
همسر              کوروش تهامی (طلاق گرفته) غلامرضا دهقان کمارجی (در حال حاضر)
فرزندان           ۱ پسر با نام Théo Sepanta (متولد ۱۲ مارس ۲۰۰۹)
مدرک تحصیلی   دوره دو ساله کارگردانی سینما از مرکز فیلمسازی باغ فردوس، در حال حاضر دانشجوی تئاتر در پاریس
شبنم طلوعی متولد ۱۳۵۰ تهران فارغ‌التحصیل سینما از مدرسه فیلم‌ سازی باغ فردوس با گرایش کارگردانی سین

طلاقهای بازیگران معروف سینمای ایران

طلاقهای بازیگران معروف سینمای ایران

20- مجید جعفری و اکرم محمدی

اکرم محمدی

تولد و وفات: (1337 – … )
محل تولد: ایران – تهران – تهران
شهرت علمی و فرهنگی: بازیگر
همسر مجید جعفری (کارگردان تئاتر).
دارای مدرک تحصیلی دیپلم.
گذراندن کلاس‌های آزاد بازیگری…

معروف ترین طلاقهای سینمای ایران

معروف ترین طلاقهای سینمای ایران

21- علی دهکردی و آفرین چیت ساز

نام اصلی: علی اسماعیل
نام خانوادگی اصلی: دهکردی
سمت (در بخش های): بازیگران
تاریخ تولد: 1344محل تولد: شهرکرد
ملیت: ایران
مدرک تحصیلی: فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی

آفرین چیت‌ساز همسر سابق علی دهکردی (بازیگر) به اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت و ارتباط با دولت‌های بیگانه به تحمل 10 سال حبس تعزیری محکوم شده است.

طلاقهای معروف در سینمای ایران

طلاقهای معروف در سینمای ایران

22- بهروز بقایی و پرستو گلستانی

پرستو گلستانی لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت و دوره دو سال و نیم بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گذراند. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۵ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجربه کرد و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۹ با فیلم مجنون کاری از رسول ملاقلی پور شروع به کار کرد. او همسرِ سابق بهروز بقایی و خواهر زادهٔ مهدی اخوان ثالث است.

بهروز بقایی لاکه (زاده ۱۷ تیر ۱۳۳۲ در تهران) بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است.بقایی در سال ۱۳۳۲ در محله عشرت‌آباد تهران به دنیا آمد. دوران دبستان و دبیرستان را در رودسر، هرزویل و رشت گذراند. پس از دریافت دیپلم برای تحصیل در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای دراماتیک به تهران رفت. او پس از ورود به صحنه حرفه‌ای تئاتر وارد تلویزیون و سینما شد. بقایی فعالیت خود در زمینه تاتر را با نمایش «لبخند با شکوه آقای گیل» اکبر رادی در سال ۱۳۵۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۵۹ با فیلم سینمایی «تاریخ‌سازان» (به کارگردانی هادی صابر) فعالیت سینمایی خود را نیز آغاز کرد. بقایی همچنین دانش‌آموختهٔ بازیگری و کارگردانی دانشگاه هنر در سال ۱۳۵۷ و همسر سابق پرستو گلستانی (بازیگر) است.

زوج های سینمای ایران که طلاق گرفتند

زوج های سینمای ایران که طلاق گرفتند

23- سیما تیرانداز و ناصر هاشمی

نام :سیما
نام خانوادگی :تیر انداز
تاریخ تولد :1349
محل تولد :تهران
تحصیلات :  کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری
تاهل :متاهل
سیما تیرانداز متولد سال  1349 در تهران از بازیگران تئاتر و سینمای ایرانی است. وی کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدۀ سینما و تئاتر دارد. او با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز همسرسابق ناصر هاشمی و همسر کنونی مجید جوزانی است و یک پسر به نام رایان دارد.

ناصر هاشمی، (متولد ۲۲ فروردین ۱۳۳۵) بازیگر، دوبلر، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان.نام اصلی او میراحمد هاشمی قرمزی است. وی هرچند در عرصه‌های مختلف فیلم‌سازی حضور داشته است اما بیشتر به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته می‌شود.ناصر هاشمی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۳۵ در لنگرود و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. ناصر با تشویق برادرانش مهدی و محمود هاشمی به هنرهای نمایشی روی آورد و در دوره‌های دبیرستان در چندین نقش بسیار کوتاه در تئاترهای برادرش مهدی هاشمی بازی کرد و پس از آن فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۶۳ در چندین تئاتر، تله تئاتر، فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان وارد عرصه حرفه‌ای شد. او همسر سیما تیرانداز بوده و اکنون از یکدیگر جدا شده اند.

طلاق گرفته های سینمایی

طلاق گرفته های سینمایی

24 – حسین محب اهری و فرحناز منافی ظاهر

حسین محب‌اهری (زادهٔ ۱۳۳۰ در تهران) بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و اهل ایران است. فرحناز منافی ظاهر، بازیگر تلویزیون و سینما، قبلاً همسر او بود.[۲] او لیسانس ادبیات فارسی را از مدرسهٔ عالی ادبیات و زبان‌های خارجی در سال ۱۳۵۸ دریافت کرده است. یک دوره آموزش بازیگری در کارگاه نمایش، زیر نظر آربی اوانسیان در سال۱۳۵۴ دید. بازی در سینما را از سال ۱۳۶۵ با ایفای نقش کوچکی در فیلم رابطه به کارگردانی پوران درخشنده آغاز کرد. او همچنین از سال ۱۳۵۰ به عکاسی تجربی و تئاتراشتغال داشته است.او یکبار با سرطان غدد لنفاوی دست و پنجه نرم کرد و بیماری‌اش که بهبودیافته به نظر می‌رسید، مجدداً عود کرد اما با مبارزه با بیماری اش، مجددا سرطان را شکست داد.

فرحناز منافی‌ظاهر (زاده ۱ خرداد ۱۳۳۹ در اردبیل) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.منافی ظاهر فوق دیپلم هنر از «دانش‌سرای هنر» دارد و فعالیتش را در سال ۱۳۴۸، با گویندگی در گروه کودک رادیو و بازی در نمایش‌های رادیویی آغاز کرده‌است. او از سال ۱۳۵۳ وارد تئاتر شد و اولین تئاتر او در جشنواره جشن فرهنگ و هنر، با نام «ترب» نوشته بیژن مفید بود.از سال ۱۳۵۷، وارد تلویزیون شد و در سریال‌هایی چون امام علی به کارگردانی سید داود میرباقری، پدرسالار، این خانه دور است، روزگار قریب، روز حسرت و در چشم بادایفای نقش کرده‌است.حسین محب‌اهری، بازیگر سینما و تلویزیون، همسر وی بود.

زوج های طلاق گرفته سینما

زوج های طلاق گرفته سینما

25- لیلی رشیدی و نیما بانکی

لیلی رشیدی (متولد ۱۳۵۲ تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران

مینه فعالیت : تئاتر، سینما و تلویزیون

ملیت : ایرانی

تولد : ۱۳۵۲

والدین : داوود رشیدی, احترام برومند

پیشه : بازیگر هنرپیشه

همسر(ها) : نیما بانکی (همسر سابق)

مدرک تحصیلی : فارغ التحصیل مترجمی زبان فرانسه

نیما بانک (بانکی) کارگردان، بازیگر و عکاس سینمای ایران است که در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. وی فرزند «رضا بانکی» (فیلمبردار) و همسر سابق «لیلی رشیدی» (بازیگر) است.او در حال حاضر مدیرعامل شرکت نیماد بین‌الملل، یکی از شرکت های تبلیغاتی ایرانی است.

زمینه فعالیت : کارگردان، عکاس، بازیگر

ملیت : ایرانی

تولد : ۱ دی۱۳۵۲

تهران

همسر(ها) : لیلی رشیدی (همسر سابق)

زوجهای طلاق گرفته سینما ایران

زوجهای طلاق گرفته سینما ایران

26 – سارا خوئینی ها و یوسف مرادیان

نام:سارا

نام خانوادگی:خوئینی ها(وثوقی)

تاریخ تولد:1353/3/3

محل تولد:تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک 

سارا خوئینی ها یا سارا وثوقی متولد 3 خرداد 1353 در تهران میباشد. این بازیگر توانمند عرصه هنر به همراه یک خواهر و سه برادر سومین فرزند خانواده محسوب می شود.

نام :یوسف
نام خانوادگی:مرادیان
تاریخ تولد:1354/12/1 
محل تولد :تهران
تحصیلات :دیپلم
تاهل:متاهل

جدیدترین طلاق گرفته های سینما

جدیدترین طلاق گرفته های سینما

27 – فریبرز عرب نیا و عسل بدیعی

فریبرز عرب نیا در سال 1360 موفق به اخذ مدرک دیپلم ریاضی فیزیک شد و  پس از طی کردن دوره خدمت سربازی در سال 1364 به ترکیه رفت و در دانشگاه خاورمیانه آنکارا مشغول به تحصیل رشته مدیریت شد، اما آن را نیمه تمام رها کرد و به ایران بازگشت.رب نیا پس از بازگشت از ترکیه به رشته مورد علاقه اش پرداخت و پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی و دوره های تخصصی تئاتر و سینما به شکل حرفه ای وارد کار شد و تئاتر را در کانون تئاتر تجربی زیر نظر استاد حمید سمندریان و سینما را در دوره ای دو ساله در مجتمع آموزشی سینما تحصیل کرد. او همچنین در رشتهٔ ارتباط تصویری (گرافیک) موفق به اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه هنر شد.از نمایش هایی که عرب نیا کارگردانی کرد می توان به:  آوازخوان طاس، کالیگولا، دایره گچی قفقازی اشاره داشت.

نام :عسل

نام خانوادگی :بدیعی

تولد :1356

محل تولد :تهران

تحصیلات :لیسانس تغذیه از دانشگاه آزاد اسلامی

عسل بدیعی همسر  سابق فریبرز عرب نیا (بازیگر) است و یک پسر دارد. او از سال 1375 به سینما راه یافت و با فیلم بودن یا نبودن فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.او میتوانست پیشرفت بسیاری در این زمینه داشته باشد ولی هیچگاه تنوانست در فیلمهای بعدی این موفقیت را تکرار کند.

لیست طلاق گرفته های سینما

لیست طلاق گرفته های سینما

طلاق های سینمای ایران , طلاق بازیگران ایرانی , معروف ترین طلاق های سینمای ایران



:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

خواص و عکس “گل بنفشه” برای پوست و دستگاه گوارش

گل بنفشه , گل بنفشه آفریقایی , گل بنفشه وحشی , گل بنفشه خواص , گل بنفشه کریستالی , گل بنفشه معطر , گل بنفشه برای نوزاد , گل بنفشه آفریقایی پریسا , قیمت گل بنفشه آفریقایی , نگهداری گل بنفشه آفریقایی , تکثیر گل بنفشه آفریقایی , پرورش گل بنفشه آفریقایی , انواع گل بنفشه آفریقایی , گل دادن بنفشه آفریقایی , عکس گل بنفشه آفریقایی , عکس گل بنفشه وحشی , خواص گل بنفشه وحشی , گل بنفشه ی وحشی , گل بنفشه و خواص آن , روغن گل بنفشه خواص , گل بنفشه چه خواصی دارد , خواص گل بنفشه برای پوست , خواص گل بنفشه برای نوزاد , خواص گل بنفشه برای نوزادان , خواص گل بنفشه فرنگی , خواص گل بنفشه سه رنگ , عمر گل بنفشه آفریقایی , نگهداری گل بنفشه آفریقایی , گل بنفشه کریستالی , خواص گل بنفشه معطر , کاشت گل بنفشه معطر , گل بنفشه برای سرماخوردگی نوزاد , گل بنفشه برای خواب نوزاد , روغن گل بنفشه برای نوزادان , دمنوش گل بنفشه برای نوزاد , جوشانده گل بنفشه برای نوزاد , گل بنفشه نوزاد

گل بنفشه یا همان Viola گیاهی است با شاخه های باریک که از یک ریشه می رویند و برگ گیاه بنفشه بسیار شبیه برگ انار و حنا است.گل بنفشه کاربردش در طب و پزشکی است.جالب است بدانید که گل بنفشه در مکانهای سایه و نمناک می روید.بنفشه و کاکوش نام فارسی این گیاه و نام عربی آن بنفسج و فرفیرو است.گل بنفشه گیاهی است که از چندین هزار سال پیش شناخته شده بوده است.در دین زردتشت مورد ستایش بوده در دین اسلام نیز روایات زیادی در مورد خواص گل بنفشه برای شفای بیماریها آمده است

     گل بنفشه

گل بنفشه

مناطق روییدن گل بنفشه عبارتند از : هندوستان، ایران، افغانستان، عربستان و مصر بطور خودرو و طبیعى در باغ و جنگل و کوهستان مى‏روید.و بیابانى و وحشى بنفشه از بستانى آن‏ بهتر و معطرتر است.ارتفاع بنفشه 10 الی 20 سانتیمتر است .باید سرصبح یا غروب گل بنفشه را چید و در جایی محفوظ کرد و نباید در آفتاب و فضای باز قرار داد چرا که عطر بنفشه که عامل درمان بسیاری از بیماریهاست می پرد.از اهمیت بنفشه برای بدن غافل نباشید. بخصوص فرآورده‏هاى دارویى آنها به صورت دم‏کرده، جوشانده و شربت یا در ترکیب شیرینى‏جات از قبیل آب نبات، مربا، نقل و حلوا در موارد زیادى تأثیر بسزایى دارند.

نکته بسیار مهم در مورد گل بنفشه

دقت داشته باشید که به طور کلى اثر نیروبخش و آرام بخش گل بنفشه در ماده نرم کننده ‏اى است که از برگ بنفشه به مقدار زیاد بدست می آید و این ماده همان لعاب آن است.پس لعاب مهمترین قسمت گیاه بنفشه اسا

چه زمینی برای کشت و پرورش بنفشه مناسب است؟

زمین های سبک و خاک برگدار و رسی و اهکی را می توان بهترین زمین ها برای کشت بنفشه معرفی کرد

کدام قسمت های گیاه بنفشه مورد استفاده قرار می گیرند؟

گلهاى خشک، قسمتهاى خشک شده هوایى گیاه تمام قسمتهاى گیاه به همراه ریشه به شکل خشک شده.

گل بنفشه خیلى کوچک و خوشبو مى‏باشد یا بعضى قسم گل آن خیلى مایل به سفیدى مى‏باشد.

گل بنفشه آفریقایی

گل بنفشه آفریقایی

آیا روایاتی از ائمه در مورد گل بنفشه وجود دارد؟

رسول خدا صلى الله علیه و آله می فرمایند که همانطور که ما اهل بیت بر سایر مردم فضیلت داریم چنین است فضیلت روغن بنفشه بر سایر روغنها.

امام معصوم علیه السلام در مورد گل بنفشه فرمود:

لو علم الناس ما فى البنفسج لحسوه حسوا.

«اگر مردم مى‏دانستند در بنفشه چه هست، آن را جرعه جرعه مى‏نوشیدند».

محمد بن سوقه مى‏گوید: امام صادق علیه السلام فرمود:

دهن البنفسج یرزن الدماغ.

«روغن بنفشه دماغ را قوى مى‏نماید».

على بن اسباط در روایط مرفوعه خود گوید: امام علیه السلام فرمود:

دهن الحاجبین بالبنفسج فانه یذهب بالصداع‏

«با روغن بنفشه ابروانت را روغن‏مالى کن که سردرد را مى‏برد».

ابى بصیر و محمد بن مسلم از امام صادق علیه السلام از پدرانش از على علیه السلام که فرمود: هر مرضى از اندرون شکم است مگر زخم و تب، اینها ناگهان مى‏آیند، پس گرمى تب را با بنفسج (بنفشه) و آب سرد بشکنید، زیرا گرمى تب از گرمى جهنم است.

عبد الرحمن بن کثیر گوید: امام صادق علیه السلام فرمود: فضیلت بنفشه بر سایر روغنها مانند فضیلت اسلام بر سایر ادیان است. بعد فرمود: چه خوب است روغن بنفشه که درد را از سرو چشم مى‏برد.

خواص بنفشه چیست ؟

ریشه بنفشه خاصیت دارویی دارد

بنفشه خون را معتدل می کند

مرهم بنفشه با قاوت جو ورم گرم را فرو می نشاند

بو کردن و بر سر مالیدن بنفشه سردرد را تسکین مى‏دهد

بنفشه التهاب معده را از بین مى‏برد.

شربت بنفشه علاج درد کلیه و ملین ملایم است،

بنفشه مقعد بیرون زده را جاى خود مى‏نشاند.

دم کرده بنفشه را در بیماریهاى ریوى و التهاب دستگاه گوارش و ادرارى مؤثر نوشته‏اند.

گل بنفشه وحشی

گل بنفشه وحشی

برگ و ریشه بنفشه نیز مصرف دارویى دارد.

بنفشه گلو را نرم می کند

روغن بنفشه سرد و لطیف است

بنفشه برای گرمی و تب مفید است

اگر بنفشه را بو کنی و بر کف پا بمالی خواب اور است

در قدیم شربت بنفشه را برای رفع تورم چشم ها، رفع بی خوابی، درمان یرقان، درمان تب و لرز، برطرف کردن چرک و تورم لوزه ها و صرع استفاده می کردندتمام بنفشه ها دارای طبیعت سرد و مرطوب هستند. وقتی سبز و تازه اند، به عنوان سرد کننده و پایین آورنده حرارت بدن، به صورت داخلی و خارجی، به کار می روند؛ مثلاَ در کاهش ورم چشم ها می توان از جوشانده گل و برگ و برای تسکین سر درد از مرهم آن بر روی پیشانی استفاده نمود. این مرهم را می توان با اسانس گل سرخ هم مخلوط کرد.

گل و برگ بنفشه، به صورت فرآورده خوراکی، صفرا آور بوده و به خصوص برای بچه ها مناسب است (البته اثر برگ در این مورد قوی تر است). همچنین، گل های تازه یا خشک به شکل خوراکی، در رفع مشکلات ریوی مؤثرند.

بنفشه را چگونه باید مصرف کرد

روش دم کردن بنفشه : بنفشه را به صورت سرد می نوشند.برای این کار حدود 70 گرم برگ های تازه را با آب سرد بشویید و آن را با نیم لیتر آب بجوشانید. بعد از حدود 12 ساعت وقتی آب سبز رنگ شد، آن را صاف کرده و در شیشه درب داری در یخچال گذاشته و هر دو ساعت یکبار مقداری از آن را بخورید. این دم کرده بهتر است هر روز تازه تهیه شده و اضافی آن دور ریخته شود.

روش کمپرس: برای تهیه استعمال خارجی، پارچه یا باند نخی را در دم کرده گرم وارد کرده و بر روی موضع قرار دهید و روی آن را با پارچه ضد آب(لاستیک پارچه نازک) بپوشانید و پس از سرد شدن، این کار را تکرار کنید و دقیق انجام دهید

روزانه دو قاشق غذاخوری گل خشک به صورت چای گرم یا دم کرده سرد(توضیح داده شده) و یا 5 گرم از ریشه در روز می توان مصرف کرد.

از بنفشه داروهای نوینی در صنعت دارو سازی به صور مختلف تهیه شده که طریقه و میزان مصرف آنها در راهنمای همراه دارو قید شده است( در خارج کشور).

خواص گل بنفشه

خواص گل بنفشه

نظر ابن سینا در مورد گل بنفشه

بنفشه گیاهی است مشهور و ریشه اش چون سایر اجزایش فواید دارویی دارد. دارای طبیعت سرد و تر است. گروهی گفته اند گرم است و در سردی برگش شکی نیست. گویند خون معتدل به وجود آورد. بو کردن و بر سر مالیدن آن سر درد را تسکین می دهد. مالیدن و خوردن بنفشه برای تورم چشم مفید است. بنفشه و به ویژه مربای بنفشه، درمان سرفه گرم است و سینه را نرم می کند. شربت بنفشه درمان ذات الجنب و شش است و در این زمینه از جلاب( شربتی که با گلاب و عسل یا شکر درست کنند) بهتر است. التهاب معده را از بین می برد. شربت بنفشه علاج درد کلیه و ملین ملایم است. تناول بنفشه خشک صفرا را بیرون راند.

مهمترین اثرات گزارش شده از خواص گل بنفشه

ضد باکتری، ضد التهاب، ضد تب، CNS دپرسانت، ملین، مسهل، معرق، ادرار آور، تهوع آور، خلط آور، قارچ کش، خواب آور، کاهش دهنده پر فشاری خون، شل کننده عضلات، مقوی اعصاب و مسکن.

در ناراحتی هایی نظیر سرماخوردگی، سینه پهلو، آنفلوآنزا و تبهای گرم مزاج دیگری مانند تب گلودرد، ذات الجنب، ذات الریه، زکام های گرم مزاج و خشونت شش ها می توان گل بنفشه را با تخم کاهو و تخم خشخاش و بارهنگ از هرکدام دو مثقال گرفته و دم کرده و آب صاف کرده آنرا میل نمود. برای دفع صفرا بنفشه را با آلوی زرد جوشانده و می خورند. برای مداوای اسهال های صفراوی یک مثقال شیر خشت و سه مثقال از پودر گل بنفشه را مخلوط کرده و در مدت دو روز و روزی دوبار می خورند.

گیاه بنفشه کبد را پاکسازی می‌کند همچنین با خاصیت خلط‌بری از ریه‌ها موجب پاکسازی ریه‌ها می‌شود و از طرفی به دلیل خاصیت سم‌زدایی، خون و بافت‌ها را پاکسازی می‌کند.

روغن گل بنفشه

روغن گل بنفشه

خواص گوارشی گل بنفشه

پاکسازی صفرا از بدن، پاکسازی روده‌ها، رفع ناراحتی‌های معده، کبد و طحال و رفع التهاب دستگاه گوارش و عطش است.از خواص ریوی بنفشه می‌توان به خلط‌ آور، ضد سرفه، تب ‌بر، ضد زکام، ضد برونشیت حاد، ضد عفونت‌های ریوی، ضد دیفتیری و ضد سینوزیت اشاره کرد.

خواص گل بنفشه برای پوست

گل بنفشه برای درمان اگزما، رفع خارش‌های پوستی، رفع خارش پلک، رفع شوره سر، رفع جوش صورت و زیبایی پوست مفید است همچنین این گیاه نرم‌کننده پوست است؛ از خواص مغزی ـ عصبی بنفشه نیز خواب‌آور، ضد افسردگی، ضد سردرد و میگرن است.

گل بنفشه



:: بازدید از این مطلب : 672
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

ماجرای پردیس افکاری در شبکه جم چیست

 این روزها نام پردیس افکاری ، بازیگری که حضورش در شبکه ماهواره ای جم حسابی خبرساز شده زیاد شنیده می‌شود. البته او چندی پیش نیز به واسطه اظهار نظر جنجالیش پیرامون اینکه دلیل بیکاریش عدم حضور در پارتی های شبانه است نیز حسابی خبر ساز شده بود.

پردیس افکاری در شبکه جم

ماجرای پردیس افکاری در شبکه جم

پردیس افکاری به دعوت مهدی مظلومی کارگردان سریال “بدون شرح” که خودش ماههاست مشغول کار برای جم GEM TV است، به ترکیه رفته و در تله فیلمی به نام “شهر قشنگ” از محصولات جم مشغول ایفای نقش است.پردیس افکاری است که از اواخر دهه شصت و با ایفای نقش در آثاری همچون “گزل” و “دخترک کنار مرداب” وارد سینما شده بود و در طی سالهای بعد نیز اغلب ایفاگر نقشهای مکمل آثار سینمایی بود.جالب است که نام این تله فیلم یادآور هفته نامه “شهر قشنگ” است که داستان مهمترین محصول کارنامه کارگردانی مظلومی یعنی “بدون شرح” در آن می گذشت. سریالی که ۱۴ سال پیش تولید شد اما گویا مظلومی هنوز نتوانسته از خاطرات آن بیرون بیاید…بعد از رابعه اسکویی بازیگر نقشهای مکمل سینما و تلویزیون که بازیگرانی نه چندان مطرح مانند صدف طاهریان و بهارک صالح نیا، پردیس افکاری یکی دیگر از این هنرمندان است که با این شبکه همکاری میکند

پردیس افکاری در شبکه جم

ماجرای پردیس افکاری در شبکه جم

پردیس افکاری متولد اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی در مقطع کارشناسی است،ادر سن ۱۶ سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند و مدتی رو نیز بعنوان بازیگر عروسی تجربه حضور در تلویزیون را دارد.پس از فارغ التحصیلی فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال های «فکر پلید» و «طریق عشق»، در برنامه های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت.

پردیس افکاری در شبکه جم

ماجرای پردیس افکاری در شبکه جم

افرادی مثل من که باندی ندارند و در مهمانی های شبانه شرکت نمی کنند جای کار ندارند. فکر می کنم دلیل این موضوع هم  مدیریت های اشتباهی است که هر کسی که هر کاری دلش بخواهد می تواند انجام بدهد.افکاری عنوان کرد: این روزها هر کسی که کمی پول ته جیب خود دارد تهیه کننده می شود و تمام اقوام خود را وارد یک کار می کند و درنهایت یکسری رنگ و حرکات باعنوان فیلم سینمایی و سریال ارائه می دهند.آخرین حضور وی در تلویزیون سال ۹۰ با سریال پنج کیلومتر تا بهشت بود. وی همچنین در سریالهای دیگری از جمله مسیر زاینده رود به ایفای نقش پرداخته بوداین بازیگر با اشاره به اشتغال برخی از بازیگران به کار دیگری در کنار بازیگری گفت: از نظر من این کار درست نیست ولی به هرحال عده ای  به خاطر شرایط این کار را می کنند برای مثال برخی از بازیگران مرد رستوران می زنند این هم به خاطر گذران زندگی است.

ماجرای پردیس افکاری در شبکه جم



:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

تعبیر خواب تخم مرغ | تعبیر خواب

تعبیر خواب تخم مرغ , تعبیر خواب تخم مرغ چیست , دیدن تخم مرغ در خواب , خواب تخم مرغ , تعبیر خواب زرده تخم مرغ , تعبیر خواب سفیده تخم مرغ , تعبیر خواب تخم مرغ از دید محمد بن سیرین , تعبیر خواب تخم مرغ از دید حضرت دانیال ع , تعبیر دیدن تخم پخته , تعبیر دیدن خوردن تخم نیمه پخته , تعبیر خواب خوردن تخم با پوست , تعبیر خواب تخم مرغ از دید کرمانی , تعبیر خواب تخم زیر مرغ گذاشتن و جوجه شدن , تعبیر خواب تخم اردک , تعبیر خواب تخم گنجشک , تعبیر دیدن تخم مرغ در خواب از دید حضرت امام جعفر صادق ع , تعبیر خواب تخم مرغ از دید لوک اویتنهاو , تعبیر خواب گرفتن تخم مرغ , تعبیر خواب پختن تخم مرغ , تعبیر خواب خریدن تخم مرغ , تعبیر خواب خوردن تخم , تعبیر خواب تخم را از آشیانه برداشتن , تعبیر خواب شکستن یا له کردن تخم مرغ , تعبیر خواب تخم مرغ گندیده , تعبیر خواب تخم مرغ از دید آنلی بیتون , تعبیر دیدن تخم مرغ در لانه مرغها در خواب , دیدن تخم مرغ هایی که تازه شکسته اند در خواب , تعبیر خواب دیدن تخم مرغ رنگ شده , تعبیر خواب تخم مرغ رنگی و رنگ شده

تعبیر خواب تخم مرغ

دیدن تخم مرغ در خواب یکی از خواهای معمول است.اگر شما هم خواب تخم مرغ دیده اید و دنبال تعبیر خواب تخم مرغ هستید این مطلب را تا انتها بخوانید

 

تعبیر خواب تخم مرغ از دید محمد بن سیرین

تعبیر دیدن تخم مرغ در خواب دلیل بر قدرتمندی و نیرو است

تعبیر خواب تخم مرغ از دید حضرت دانیال ع

تعبیر دیدن تخم مرغ در خواب کنیز است.چنانچه خداوند در آیه 48 سوره صافات می فرماید  گویی همچون تخم مرغ هایی پنهان داشته شده اند

اگر در خواب ببیند مرغ جلوی او تخم بگذارد تعبیر خواب این است که از زنی فرومایه با کنیز صاحب بچه می شود

اگر در خواب تخم ناشناسی را ببیند بطوریکه نداند تخم برای کیست با زنی با ارزش و موقر ازدواج می کند

تعبیر دیدن تخم پخته در خواب این است که به زحمت مال به دست می آورد

تعبیر دیدن خوردن تخم نیمه پخته این است که زنی می گیرد و مدت طولانی با او زندگی می کند

تعبیر خواب خوردن تخم با پوست این است که مال مردم را می خورد

اگر در خواب ببیند پوست تخم مرغ را می خورد ولی سفیده و زرده را نمی خورد تعبیرش این است که مال مرده می خورد با کفن مرده میدزدد

تعبیر خواب تخم مرغ از دید کرمانی

اگر کسی ببیند که تخم می کند با زنهای بسیاری ازدواج می کند و به جماع بسیار حریص است

اگر در خواب ببیند که روی تخم مرغ خوابیده مانند مرغ تعبیر خواب این است که با زنها زیاد اختلاط دارد

اگر ببیند از ان تخم ها جوجه به بار آورد از فرزندان آن زنها فایده می برد

اگر در خواب ببیند که به جای فرزند تخم زایید صاحب فرزندی کافر می شود

تعبیر خواب تخم زیر مرغ گذاشتن و جوجه شدن این است که کار و بارت رونق می گیرد

اگر معلمی که به کودکان قرآن می آموزد این خواب را ببیند صاحب فرزند می شود

اگر در خواب ببیند تخمی را شکست تعبیر خواب این است که بکارت و دوشیزگی دختری را برمی دارد

اگر در خواب ببیند که نمیتواند تخم را بشکند تعبیر خواب این است که نمی تواند بکارت را بر دارد

اگر در خواب ببیند تخم زیادی دارد تعبیر خواب این است که صاحب فرزندان زیادی می شود

تعبیر خواب تخم اردک فرزند فقیر است

تعبیر خواب تخم گنجشک شادمانی است

تعبیر دیدن تخم مرغ در خواب از دید حضرت امام جعفر صادق ع

تعبیر تخم پرندگان ابی در خواب بر 4 وجه است : 1. به مراد رسیدن 2. زن گرفتن 3. کنیز 4. فرزند دار شدن .

تعبیر خواب تخم مرغ از دید لوک اویتنهاو

تعبیر خواب گرفتن تخم مرغ این است که سود به شما می رسد

تعبیر خواب پختن تخم مرغ این است که بدگویی می کنید

تعبیر خواب خریدن تخم مرغ این است که ضرری به شما خواهد رسید

تعبیر خواب دیدن تخم پرندگان دیگر این است که مورد آمرزش قرار می گیرید

تعبیر خواب خوردن تخم پرندگان دیگر این است که ناراحتی به شما می رسد

تعبیر خواب دیدن تخم مرغ این است که دعوا در راه است

تعبیر خواب تخم را از آشیانه برداشتن این است که شما با یک بیوه ازدواج خواهید کرد

تعبیر خواب تخم مرغ گندیده این است که موانع جلوی شما خواهد بود

تعبیر خواب شکستن یا له کردن تخم مرغ ،ناراحتی و نارضایتی است

تعبیر خواب تخم مرغ از دید آنلی بیتون

تعبیر دیدن تخم مرغ در لانه مرغها در خواب ، نشانه آن است که ثروتی قابل ملاحظه به دست می آورید . تعبیر این خواب برای افراد متأهل وجود شادمانی میان افراد خانواده است .

خوردن تخم مرغ در خواب ، علامت آن است که آشفتگی های غیر عادی در خانه شما را تهدید می کند .

دیدن تخم مرغ هایی که تازه شکسته اند در خواب ، نشانه آن است که بخت و اقبال مساعد آرزوهای شما را برآورده می سازد و همت عالی و انصاف شما را نزد دیگران محبوب می کند .

دیدن تخم مرغ گندیده در خواب ، علامت از دست دادن ثروت و منزلت است .

دیدن یک جعبه تخم مرغ در خواب ، علامت انجام معاملات سودمند است .

اگر خواب ببینید تخم مرغ به سر و روی شما پاشیده می شود ، نشانه آن است که جواهراتی به خود می آویزید تا به دیگران فخر بفروشد .

دیدن تخم دیگر پرندگان در خواب ، نشانه آن است که از خوشاوند دوری به شما ارث خواهد رسید و شما در کار خود پیشرفتی چشم گیر خواهید داشت .

تعبیر خواب تخم مرغ از دید لیلا برایت

تعبیر خواب خریدن تخم مرغ در خواب سود و منفعت مالی است

اگر در خواب ببیند که مرغی روی تخم های خود خوابیده تعبیرش شنیدن خبرهای خوب است

تعبیر خواب دیدن تخم مرغ پخته این است که روزهای خوبی در پیش است

تعبیر خواب دیدن تخم مرغ رنگ شده بیانگر روزهای سخت و مشکلات است

اگر کسی در خواب به شما تخم مرغ رنگی داد تعبیر خواب این است که شما به کسی علاقه مند می شوید

تعبیر خواب تخم مرغ | تخم مرغ در خواب دیدن | تعبیر خواب



:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

بیوگرافی و عکس های “شیرین نوبهاری” قهرمان پرورش اندام

شیرین نوبهاری , شیرین نوبهاری instagram , اینستاگرام شیرین نوبهاری , عکس شیرین نوبهاری , شیرین نوبهاری ویکی پدیا , بیوگرافی شیرین نوبهاری , شیرین نوبهاری بدنساز , سولماز متقی پرورش اندام , سولماز متقی اینستاگرام , عکس شیرین نوبهاری و همسرش , عکس های شیرین نوبهاری , عکس های جدید شیرین نوبهاری , مصاحبه با شیرین نوبهاری

شیرین نوبهاری

عکس —-> بیوگرافی —-> در این مطلب با خانم شیرین نوبهاری قهرمان پرورش اندام ایران آشنا می شویم

آشنایی با شیرین نوبهاری

خانم شیرین نوبهاری متولد ۱۳۶۸ در شهر مقدس مشهد می باشد وی دارای مدرک مهندسی معماری از دانشگاه الزهرا مشهد است. از سال های ۸۶ به دلیل علاقه خاص و فراوان به پرورش اندام و درک تفاوت فیزیک بدنی اش نسبت به دیگر خانم ها این ورزش را با جدیت شروع کرده است. این ورزش را از همان سال ها به صورت حرفه ای دنبال کرده است و هم اکنون مربی بدنساز می باشد. وی مجرد است و دارای سه برادر و دو خواهر است. پدر و مادر شیرین نوبهاری استاد دانشگاه هستند. خواهرانش نیز تحصیلکرده می باشند. یکی از آن ها کارشناس ارشد صنایع غذایی و دیگری در رشته فیزیولوژی ورزشی موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شده است. یکی از برادرانش مخترع و دو برادر دیگر در رشته های کامپیوتر و حسابداری دارای مدرک کارشناسی می باشند. شوهر خواهر شیرین عضو موی تای ایران و قهرمان کشور است.نوبهاری در حال حاضر مربی بدنسازی است و از این طریق کسب درآمد می کند.او هزینه مکمل برای هر دوره را چیزی حدود دو میلیون تومان اعلام کرده است.شیرین نوبهاری ورزشش را عاشقانه دوست دارد و چندی پیش از انتشار عکس هایش به نام سولماز متقی در فضای مجازی ناراحت است آن هم با نام جعلی.او در ایران به خاطر مشکلات این ورزش مسابقه نداده است و می گوید برای مسابقه باید به خارج کشور رفت.او برای امسال می خواهد در مسابقات بین المللی شرکت کند

شیرین نوبهاری instagram

شیرین نوبهاری instagram

مصاحبه با شیرین نوبهاری

لطفا خود‌تان را معرفی کنید‌.
شیرین نوبهاری : من شیرین نوبهاری متولد‌ سال ۱۳۶۸ مشهد‌ هستم و لیسانس معماری د‌ارم. حد‌ود‌ ۱۰سال پیش ورزش را شروع کرد‌م. همیشه علاقه د‌اشتم پرورش اند‌ام کار کنم. از سال ۸۹- ۸۸ احساس کرد‌م نسبت به بقیه خانم‌ها فیزیک بد‌نی کامل تری د‌ارم و تفاوتم را احساس کرد‌م. از آن زمان این ورزش را به صورت حرفه ای د‌نبال می‌کنم و الان مربی بد‌نسازی هستم
آیا شیرین نوبهاری برای بد‌نساز شد‌ن د‌وره خاصی را گذراند‌ه؟
شیرین نوبهاری :نه. برای بانوان برنامه خاصی وجود‌ ند‌اشت. تا همین چند‌ سال پیش د‌رک جزئی‌ترین مسائل هم برای خیلی‌ها سخت بود‌. مثلا خیلی‌ها فکر می‌کرد‌ند‌ اگر مکمل بخورند‌ حتماً مریض می‌شوند‌ یا حتما اند‌امشان مرد‌انه می‌شود‌. این ناآگاهی‌ها که هنوز هم اد‌امه د‌ارد‌ باعث ضعف د‌ر این رشته شد‌ه. الان اطلاعات چند‌انی د‌ر پرورش اند‌ام بانوان د‌ر ایران وجود‌ ند‌ارد‌. هر کسی بر اساس تجربه خود‌ش راه را شروع می‌کند‌. یکسری کلاس‌هایی گذاشتند‌ که مد‌رک بد‌هند‌، اما اصلا پخته نیست
شیرین نوبهاری تا به حال د‌ر مسابقه‌ای هم شرکت کرد‌ه است؟
شیرین نوبهاری : د‌ر د‌اخل ایران که اصلاً بیان چنین موضوعی، مخالفان خود‌ش را د‌ارد‌. اگر کسی بخواهد‌ مسابقه بد‌هد‌ باید‌ برود‌ خارج از کشور که آن هم بد‌ون مشکل نیست و شاید‌ اصلاً نتوانی بعد‌ از مسابقه برگرد‌ی. برنامه‌ریزی این را د‌ارم که د‌ر سال جد‌ید‌ی که بیاید‌ مسابقه د‌اشته باشم.

اینستاگرام شیرین نوبهاری

اینستاگرام شیرین نوبهاری

شیرین نوبهاری معتقد است که به خاطرش تیپ و هیکل خاصش در فدراسیون با او همکاری نمی کنند و معتقدند که نباید با آدمی که توی چشم است کار کرد.

مسابقه د‌ر د‌اخل؟
شیرین نوبهاری : برگزاری مسابقات د‌ر ایران، چند‌ین سال کار مد‌اوم می‌خواهد‌. حتی اگر اجازه برگزاری مسابقات را بد‌هند‌، خانمی‌که بخواهد‌ د‌ر این مسابقات د‌اوری کند‌ را ند‌اریم. من اولین نفری هستم که د‌ر پرورش اند‌ام قد‌م‌های اول را برد‌اشته‌ام اما خب خیلی‌ها به من می‌گویند‌ زن را چه به پرورش اند‌ام؟

عکس شیرین نوبهاری

عکس شیرین نوبهاری در کنار علی تبریزی

چرا این حرف را می‌زنند‌؟
شیرین نوبهاری : تا زمانی که شما وجه تمایزی با بقیه ند‌اشته باشید‌ کسی کاری با شما ند‌ارد‌. اما جایی که فرق شما مشهود‌ شود‌، خیلی‌ها این سوال برایشان پیش می‌آید‌ که چرا زن باید‌ به بد‌نسازی برود‌. برخی هم این کار را زشت می‌د‌انند‌، می‌گویند‌ زن چرا باید‌ هیکلش را د‌رشت کند‌، زن باید‌ ظریف باشد‌. وقتی شما اولین نفر هستید‌، سپر بلا می‌شوید‌. اولین توهین‌ها، نقد‌ها و مخالفت‌ها را می‌شنوید‌ تا راه را برای خیلی‌ها هموار کنید‌.سایز من مخصوصا خیلی ناشناخته است. خانم‌های زیاد‌ی هستند‌ که سایزهای کوچک‌تری د‌ارند‌ اما آنقد‌ر حساسیت ایجاد‌ نمی‌کنند‌. د‌ر سایز من می‌گویند‌: «یک خانمی‌آمد‌ه و د‌ارد‌ د‌ر سایز مرد‌ان مسابقه می‌د‌هد‌.» د‌یگر من را با خانم‌ها مقایسه نمی‌کنند‌.
گفتی سایز. آیا از کود‌کی د‌رشت‌تر از هم‌سن‌هایت بود‌ی؟
شیرین نوبهاری : از هم سن و سال‌های خود‌م د‌رشت‌تر بود‌م، ولی نه خیلی چشمگیر. وقتی وارد‌ این ورزش شد‌م و قلق‌هایش را یاد‌ گرفتم احساس کرد‌م که برای این ورزش زاد‌ه شد‌م، چون ژنتیک بد‌نی‌ام به این ورزش می‌خورد‌. د‌ر هیچ کار د‌یگری به اند‌ازه پرورش اند‌ام نمی‌توانستم موفق باشم.
واکنشت به کامنت‌ها و مخالفت‌ها چیست؟
شیرین نوبهاری : من نمی‌توانم به تک تک مرد‌ان و زنان مخالف توضیح بد‌هم که چرا زاویه د‌ید‌تان را عوض نمی‌کنید‌. فقط می‌توانم به آن جهت بد‌هم؛ به آنها بگویم اگر به اینجا رسید‌م، شاید‌ قابلیتش را د‌اشتم. کاش به‌جای محکوم کرد‌ن، تشویقم کنید‌. من جای اینکه مقابلشان بایستم سعی کرد‌م یک روی د‌یگری از وجهه زنان را نشان بد‌هم که زنان می‌توانند‌ نه د‌ر پرورش اند‌ام بلکه د‌ر هر کار د‌یگری بر اساس استعد‌اد‌شان موفق باشند‌. مخالفت‌ها و توهین‌ها همیشه بود‌ه. من حتی وقتی به یک فروشگاه وارد‌ می‌شوم یا د‌ر کنار خیابان، خیلی زود‌ به چشم می‌آیم. د‌ر ایران زند‌گی کرد‌ن از این لحاظ راحت نیست.
برخورد‌ خانواد‌ه‌تان چطور بود‌؟
شیرین نوبهاری : خانواد‌ه‌ام حامی صد‌د‌رصد‌م نبود‌ند‌ اما هیچ وقت مخالفتی هم نکرد‌ند‌.
روزی چند‌ ساعت تمرین می‌کنی؟
شیرین نوبهاری : چهار تا شش ماه که د‌ر د‌وره حجم هستم، هر روز د‌و ساعت و د‌ر د‌وره رژیم هر روز د‌و شیفت د‌و یا سه ساعته تمرین می‌کنم. د‌ر هر د‌و د‌وره هم مصرف مکمل را د‌اریم.
انتهای راه پرورش اند‌ام کجاست؟
شیرین نوبهاری : پرورش اند‌ام ورزش پرهزینه‌ای است. برای ماند‌ن د‌ر این کار باید‌ عاشق باشی مخصوصاً وقتی مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود‌. د‌ر ایران هیچ انتهایی ند‌ارد‌، اد‌امه می‌د‌هیم تا ببینیم به کجا می‌رسیم. شاید‌ بتوانم د‌ر خارج از ایران به مسابقات بروم و به جایی برسم و بعد‌ از آن کار را رها کنم.
آیا شما هم هورمون استروئید‌ مصرف می‌کنید‌؟
شیرین نوبهاری : تفاوت پرورش اند‌ام و فیت‌نس و باد‌ی کلاسیک د‌ر همین است. د‌ر پرورش اند‌ام باید‌ عضله حجیم د‌اشته باشی. د‌ر فیت‌نس حق مصرف استروئید‌ را ند‌ارند‌، چراکه بد‌ن باید‌ خشک باشد‌. د‌ر پرورش اند‌ام باید‌ بد‌ن قیفی شکل د‌اشته باشی. کمر باریک شانه‌های پهن و پاهای پر. مسلماً د‌وره استروئید‌ی لازم است.
این هورمون‌های مرد‌انه مشکلی برایت ایجاد‌ نمی‌کند‌؟
شیرین نوبهاری : من استعد‌اد‌ بد‌نی خوبی د‌ارم. با مصرف مکمل هم به حجم خوبی می‌رسم، اما برای اینکه یک بد‌نساز حرفه‌ای باشی باید‌ استروئید‌ مصرف کنی. من تاکنون د‌و سه د‌وره استروئید‌ی د‌اشتم. وزن طبیعی من میانگین ۸۰ کیلوگرم بود‌ه. الان د‌ر استراحت ۹۰ است. با مصرف استروئید‌ می‌توانم تا ۹۵ هم برسم.
با تغییرات ظاهری‌ای که هورمون مرد‌انه ایجاد‌ می‌کند‌ مشکلی ند‌اری؟
شیرین نوبهاری : تمام ورزشکارها د‌ارو مصرف می‌کنند‌ اما چون د‌اروی آن‌ها علائم ظاهری ند‌ارد‌ کسی متوجه نمی‌شود‌. از نظر شرایط احساسی زنانه هیچ تغییری ایجاد‌ نمی‌شود‌. فقط زورت بیشتر می‌شود‌، خستگی را احساس نمی‌کنی، راحت‌تر روی عضلات فشار می‌آوری تا حجمی‌که بخواهی را بتوانی از بد‌ن بگیری. بعد‌ از هر د‌وره مصرف استروئید‌ د‌وره پاکسازی د‌اریم. د‌ر د‌وره پاکسازی علائم تا حد‌ود‌ زیاد‌ی از بد‌ن خارج می‌شود‌. خانم‌های پرورش اند‌ام کار خارجی که چهره‌هایشان تغییر می‌کند‌ د‌ر تمام طول سال د‌ر حال مصرف کرد‌ن د‌ارو با د‌وز بالا هستند‌. اصلاً استراحت ند‌ارند‌.
آیا این مصرف تحت کنترل پزشک است؟
شیرین نوبهاری : با کنترل پزشک نیست. بد‌نسازهای حرفه‌ای معمولا به این امور آگاهی د‌ارند‌ و به اصطلاح خود‌شان د‌کتر هستند‌. حتما د‌ید‌ید‌ بد‌نسازانی که برنامه‌های تغذیه د‌قیق می‌د‌هند‌. به شخصه تا به حال با هیچ د‌کتری مشورت نکرد‌م.
تاکنون با فد‌راسیون همکاری‌ای د‌اشته‌ای؟
شیرین نوبهاری : (می‌خند‌د‌) مسأله جالبی را مطرح کرد‌ید‌ که من همیشه د‌ر مورد‌ این موضوع با فد‌راسیون به مشکل برخورد‌ کرد‌م. متأسفانه د‌ر فد‌راسیون یکسری افراد‌ همیشه مانع کار می‌شوند‌ و د‌خالت‌های بی‌جا می‌کنند‌. من همیشه د‌وست د‌اشتم کار کنم اما نگذاشتند‌ حتی به آنجا راه پید‌ا کنم. د‌ر مورد‌ من می‌گفتند‌ «تیپش تابلو است» یا «بد‌ن خاصی د‌ارد‌» یا می‌گفتند‌: «آد‌می‌که توی چشم است را نباید‌ بیاورید‌ و از او استفاد‌ه کنید‌.»
چه کسانی این حرف‌ها را می‌زنند‌؟
شیرین نوبهاری : همیشه صحبت کسانی به کرسی می‌نشیند‌ که یک جایگاهی د‌ارند‌. این صحبت‌ها را کسانی کرد‌ند‌ که نگران جایگاه خود‌شان بود‌ند‌.
ارتباطت با آقایان پرورش‌اند‌ام‌کار چطور است؟
شیرین نوبهاری : آقای یوسف کریمی و علی تبریزی را د‌ر یکی از سمینارها د‌ید‌م و هیچ ارتباط کاری‌ای با آنها ند‌اشتم.
حرف آخر؟
شیرین نوبهاری : امید‌وارم تفکر، علم و آگاهی مرد‌م ایران به سمتی برود‌ که متفاوت بود‌ن را بد‌ ند‌انند‌. اگر کسی توانسته متفاوت باشد‌ برایش ارزش قائل باشید‌. فکر نکنید‌ حتماً مشکلی د‌ارد‌ و از راه بیراهه وارد‌ شد‌ه.

بیوگرافی شیرین نوبهاری

بیوگرافی شیرین نوبهاری

شیرین نوبهاری



:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

تعبیر خواب ماهی | تعبیر خواب

تعبیر خواب ماهی,تعبیر خواب ماهی مرده,تعبیر خواب ماهی سیاه,تعبیر خواب ماهی سرخ شده,تعبیر خواب ماهی پخته,تعبیر خواب ماهی گیری,تعبیر خواب ماهیگیری با قلاب,تعبیر خواب ماهی قرمز مرده,تعبیر خواب ماهی زنده,تعبیر خواب ماهی گلی قرمز,تعبیر خواب ماهی مرده و زنده,تعبیر خواب ماهی مرده که زنده شود,تعبیر خواب ماهی مرده چیست,تعبیر خواب ماهی مرده در رودخانه,تعبیر خواب ماهی مرده سفید,تعبیر خواب ماهی مردن,تعبیر خواب ماهی سیاه بزرگ,تعبیر خواب ماهی سیاه کوچک,تعبیر خواب ماهی سیاه مرده,تعبیر خواب ماهی سیاه رنگ,تعبیر خواب ماهی سیاه و قرمز,تعبیر خواب ماهی سیاه گرفتن,تعبیر خواب ماهی سیاه و سفید,تعبیر خواب ماهی سیاه کوچولو,تعبیر خواب ماهی سیاه زنده,تعبیر خواب ماهی سرخ شده چیست,تعبیر خواب دیدن ماهی سرخ شده,تعبیر خواب ماهی پخته شده,تعبیر خواب ماهی پخته خوردن,تعبیر خواب ماهی پخته,تعبیر خواب ماهی پخته چیست,تعبیر خواب ماهی پختن,تعبیر خواب ماهی پختن,تعبیر خواب خوردن ماهی پخته,تعبیر خواب خوردن گوشت ماهی پخته,تعبیر خواب ماهی گرفتن,تعبیر خواب ماهی گرفتن از رودخانه,تعبیر خواب ماهی گرفتن از دریا,تعبیر خواب ماهی گرفتن از آب,تعبیر خواب ماهی قرمز مرده در تنگ,تعبیر خواب ماهی قرمز بزرگ مرده,تعبیر خواب ماهی زنده در خشکی,تعبیر خواب ماهی زنده در دهان,تعبیر خواب ماهی زنده در غذا,تعبیر خواب ماهی زنده بزرگ,تعبیر خواب ماهی زنده دراب,تعبیر خواب ماهی گلی قرمز ابن سیرین

تعبیر خواب ماهی , تعبیرخواب ماهی , ماهی در خواب دیدن

یکی از معمول ترین خوابها دیدن ماهی در خواب است.اگر شما هم در خواب ماهی دیده اید و دنبال تعبیر خواب ماهی هستید این مطلب را که کامل ترین مطلب در مورد تعبیرخواب ماهی است را تا انتها دنبال کنید

تعبیر خواب ماهی از دید منوچهر مطیعی

دیدن ماهی در خواب خوب است بخصوص که ماهی در آبی زلال و شفاف شنا کند.

اگر در خواب ببینید که در کنار حوض یا آبگیر یا دریا یا رودخانه ای هستید و در آن آب پر از ماهی است که در حال شنا کردن تعبیر خواب خیلی خوب است و نشان از آینده ای روشن می دهد به شرطی که آب روشن و شفاف و زلال باشد

اگر در خواب ببینید که ماهی ها در آبی شنا می کنند که آب تیره و گل آلود است تعبیر خواب این است که شما به بزرگی و جاه و مقام و ثروت می رسید اما باید سختی ها و غم و رنج فراوانی را طی کنید.

اگر در خواب ببینید ماهی های زیبایی در آب متعفن شنا می کنند تعبیر خواب این است شما چیزهایی بدست می آورید که ارزش رنج و سختی و بیماری هایی که برای رسیدن به ان چیزها می کشید را ندارند

تعبیر خواب آب متعفن بیماری و حبس و محکومیت است.

تعبیر خواب ماهی سفید بخت و اقبال است

تعبیر خواب ماهی زرد طلایی پول و مال است

تعبیر خواب ماهی قرمز و سرخ فر و شکوه است.

تعبیر خواب دیدن ماهی ها داخل تنگ مثل نوروز: اگر کسی به شما بدهد خیلی خوب است و از او به شما خیر می رسد و اگر شما به کسی بدهبد از شما به او خیر می رسد.

اگر در خواب ببینید ماهی را درسته قورت می دهید دچار حرص و آز می شوید و اگر غذایی بخورید به نعمت می رسید

اگر در خواب ببینید ماهی شور می خورید به بلا و مصیبت دچار می شوید.

تعبیر خواب ماهی از دید دانیال نبی ع

تعبیر خواب دیدن ماهی در دریای گرمسیر دلیل بلا و سختی است و تعبیر دیدن ماهی در دریای سردسیر خوب است. اگر ماهی ها بزرگ بودن تعبیر خواب غنیمت است و اگر ماهی کوچک بود تعبیرش غم است.

اگر در خواب ببینید از شکم ماهی مروارید یافت تعبیر خواب این است که پسری آورد

تعبیر خواب ماهی از دید محمد بن سیرین

اگر دید کسی ماهی شود و خشک به وی داد، دلیل که بزرگی ظلم کند. اگر ماهی خورد، دلیل که از غلام مضرت بیند و بعضی می گویند، دلیل سفر است.

تعبیر خواب ماهی از دید جابر مغربی

دیدن ماهی تازه دلیل بر غنیمت است چرا که در غذاهای بهشتی که برای حضرت عیسی اورده بودند ماهی بود.

اگر در خواب ببیند که از دهانش ماهی خارج می شود تعبیر خواب این است که دروغ زیاد می گوید

اگر دید از قضیب او ماهی بیرون آمد، دلیل که او را دختری آید.

اگر ماهی تازه پخته می خورد، دلیل که به قدر آن مال حاصل کند.

اگر در خواب ببیند ماهی فروشی می کند به منفعت می رسد

اگر در خواب ببیند ماهیان دریا با او سخن می گویند دلیل که راز پادشاه آگاه شود و مراد خود حاصل کند. 

تعبیر خواب ماهی از دید حضرت امام جعفر صادق ع

دیدن ماهی بر شش و جه است.

اول: وزیر. دوم: لشگر. سوم: دختر دوشیزه. چهارم: غنیمت. پنجم: غم و اندوه. ششم: کنیزکی هندوی.

تعبیر خواب ماهی از دید خالد بن علی بن محد العنبری

تعبیر خواب دیدن ماهی اگر قابل شمارش باشد زن و اگر غیر قابل شمارش باشد مال و منفعت است

اگر ماهی زنده باشد به کنیز یا دختر باکره تعبیر میشود

تعبیر خواب ماهیگیری کردن خیر و منفعت است

تعبیر خواب از دید لوک اویتنهاو

تعبیر خواب ماهیگیری ، سود زیاد است

تعبیر خواب ماهیهای بزرگ ، رضایت است

تعبیر خواب ماهیهای کوچک ، شکست است

تعبیر خواب ماهیهای مرده ، ناراحتی است

تعبیر خواب پختن ماهی ، داشتن خانه با سامان است

تعبیر خواب خریدن ماهی ، اطلاعات غلط است

تعبیر خواب ماهیهای فرمز ،ازدواج با یک فرد ثروتمند است

تعبیر خواب ماهی از دید یوسف نبی ع

دیدن ماهی در خواب، روزی است

تعبیر خواب ماهی از دید آنلی بیتون

تعبیر خواب دیدن ماهی در آب پاکیزه این است که افراد دارای قدرت شما را مورد محبت قرار می دهند.

تعبیر خواب دیدن ماهی مرده این است که در اثر اتفاقی دردناک ثروت خود را از دست می دهید

اگر دختری در خواب ماهی ای ببیند تعبیر آن این است که همسری خوب و با استعداد به دست آورد

تعبیر خواب دیدن گربه ای که ماهی را صید می کند این است که نقشه های دشمنان شما را اذیت میکند اما حضور ذهن و اقبال به شما کمک می کند تا از دام آنها بگریزید .

تعبیر خواب به آب زدن برای گرفتن ماهی این است که با توانایی و شهامت به ثروت می رسید

تعبیر خواب ماهیگیری کسب قدرت و علم اقتصاد است اما اگر چیزی نکیرید یعنی تلاشتان بی فایده است

تعبیر خواب خوردن ماهی در خواب روابط دوستانه و پایدار است

تعبیر خواب ماهی در کتاب سرزمین رویاها

تعبیر خواب یک ماهی که به آزادی در آب شنا میکند شانس است

تعبیر خواب گرفتن یک ماهی ،شما را به نهایت دوست خواهند داشت

تعبیر خواب دیدن یک ماهی روی پیشخوان ، منتظر دردسر باشید .

تعبیر خواب یک ماهی در حال شنا در آب کم عمق ، خوشنامی خود را از دست خواهید داد .

تعبیر خواب دیدن بازار ماهی فروشان ، به یک موقعیت پرافتخار خواهید رسید

تعبیر خواب دیدن ماهی رنگی توسط یک زن ، بیماری او را تهدید می کند .

تعبیر خواب اینکه یک مرد خواب ماهیهای رنگی ببیند ، مشاجره و عذاب

تعبیر خواب داشتن ماهی ، لذتهای متعددی نصیبتان میشود

تعبیر خواب ماهی پختن یا سرخ کردن، یک ازدواج است

تعبیر خواب ماهی آب پز خوردن شادی است

تعبیر خواب ماهی سرخ کرده خوردن، نگرانی و اضطراب شدید است

تعبیر دیدن یک ماهی مرده در یک جویبار این است که تمامی امیدهایتان را از دست می دهید .

تعبیر خواب اینکه یک زن خواب یک ماهی در حال تخم ریزی ببیند این است که دوران بارداری بسیار سختی در پیش دارد .

تعبیر اینکه ببینید یک ماهی بزرگ صید می کنید این است که پول و شادی به دست می آورید

اگر ببینید که ماهیهای کوچک صید می کنید تعبیر خواب این است که شکست و انحطاط شما متناسب با اندازه ماهی خواهد بود .

تعبیر خواب یک ماهی قرمز چیزی جز رضایت و شادی بزرگ نیست

تعبیر خواب دیدن ماهی شور این است که برای رهائی از فقر باید کار و مبارزه کنید .

تعبیر خواب دیدن ماهی دودی این است که  نارضایتی در زندگی است

تعبیر خواب خریدن ماهی این است که یک ملاقات غیره منتظره در پیش دارید

تعبیر خواب یک ماهی پرنده این است که دوستانتان شما را فریب خواهند داد

تعبیر خواب یک ماهی پرنده در حال پرواز در هوا  خیانت و فریب است

تعبیر خواب تعداد بسیار ماهی پرنده پشت سرهم پرواز میکنند خوشبختی است

یک زن مجرد خواب ماهی قرمز ببییند : او یک ازدواج پرپول خواهد کرد .

تعبیر خواب دیدن ماهی قرمز توسط زن متاهل این است که او بزودی طلاق می گیرد .

تعبیر خواب ماهی قرمز مرده این است که ناکامی در انتظار شماست .

اگر ببینید که یک ماهی قرمز در یک تنگ در خانه شماست  پول فراوانی بدست می آورید .

اگر ببینید در خوا بچه ها با یک ماهی قرمزبازی می کنند تعبیرش شادی است

اگر ببینید ماهی قرمز می خرید یک ازدواج در فامیل در راه است

تعبیر خواب خواب ماهی قزل آلا این است که مشکلات شما به پایان میرسند .

اگر ببینید شما ماهی قزل آلا می خورید تعبیرش پول است

اگر در خواب ببینید قزل آلا می پزید مشاجره با اعضاء فامیل در راه است

تعبیر خواب صید قزل آلا پول فراوان است

تعبیر خواب دیدن قزل آلا در بازار ماهی فروشان پیشرفت چشمگیری در اجتماع کسب خواهید کرد .

اگر در خواب ببینید دیگران قزل آلا صید می کنند تعبیرش بدشانسی در عشق است

تعبیر خواب ماهی کولی شانس است

اگر ببینید که با ماهی کولی غذا درست می کنید تعبیرش پول است

تعبیر خواب ماهی | تعبیرخواب ماهی | ماهی در خواب دیدن



:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

دیگر نگران شب ادراری کودکان خود نباشید

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

 شب ادراری پی ام

به راحتی می‌توانید از شب ادراری کودکان جلوگیری کرد

بدون عوارض و بدون محدودیت سنی و جنسیت

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

برای اغلب کودکان مبتلا به شب ادراری نمی توان یک علت اختصاصی را مشخص نمود. عوامل روانشناسی می توانند علت

اصلی بروز مشکل در خانواده های بی انسجام یا سهل انگار باشند، والدینی که هرگز در جهت آموزش آداب تخلیه تلاش صحیح

به عمل نیاورده اند. در این موارد معمولا سایر نشانه های سهل انگاری نیز گزارش می گردد.

هشدار دهنده شب ادراری

هشدار دهنده شب ادراری

دارو های مورد استفاده در درمان شب ادراری اغلب، داروهای مربوط به سیستم عصبی می باشند و با عوارضی همراه

هستند.ایمی پرامین(ضد افسردگی) و دسموپرسین (هورمونی) در درمان شب ادرای موثر شناخته شده اند.در صورتی که

درمان شرطی سازی، غیر عملی یا ناموفق باشد؛ بسیاری از مطالعات موفقیت 40 تا 60% را در درمان دارویی اثبات نموده اند،

گرچه میزان عود (برگشت دوباره شب ادراری) بسیار بالاست. ساز و کار عملکرد ایمی پرامین در درمان شب ادراری ناشناخته

است و به علت احتمال بروز بهم خوردن ریتم قلبی ناشی از مصرف ایمی پرامین، می توان قبل از شروع درمان برای در نظر گرفتن

اختلالات ریتم زمینه ای یک نوار قلبی انجام داد.

هشدار شب ادراری

هشدار شب ادراری

برای رفع بیماری افسردگی و نیز شب‌ ادراری در کودکان 6 تا 12 سال  تجویز می‌شود.

عوارض جانبی:

خشکی دهان، خواب آلودگی، تاری دید، یبوست، تهوع، اشکال در ادرار کردن، عوارض قلبی ـ عروقی، واکنش‌های ازدیاد حساسیت،

اختلالات رفتاری، اختلالات حرکتی، تداخل در فعالیت جنسی، تغییرات قند خون، افزایش اشتها و وزن و عوارض اندوکرین مثل ژنیکوماستی،

اختلالات خونی و هیپوناترمی از عوارض جانبی دارو هستند.

قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری , دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام

دستگاه هشدار دهنده خواب شب ادراری پی ام

اساسی ترین و قطعی ترین روش درمان شب ادراری در دنیا شناخته شده است و با توجه به موجود بودن در منابع علمی

پزشکان، مورد تایید همه آنها است. در کشورهای پیشرفته ابتدا از این روش برای درمان و ترک شب ادراری استفاده

می کنند که متاسفانه در کشور ما این قضیه دیده نمی شود و باید برای حل این مشکل فرهنگ سازی صورت پذیرد. این روش

بدون ضرر و عوارض می باشد و احتمال عود پس از درمان بسیار اندک می باشد. در این روش والدین باید با کودک همکاری لازم

را داشته باشند. نتیجه استفاده از این روش، تشخیص پر شدن مثانه توسط کودک و عادت کردن برای بیدار شدن بلافاصله با پر

شدن مثانه است. درمان با استفاده از دستگاه پی ام (دستگاه هشداردهنده شب ادراری)، انجام می شود و برای کودکانی

استفاده می شود که مشکل فیزیولوژیک ـ کلیه یا مثانه نداشته باشند و معمولا قبل از استفاده از درمان دارویی پیشنهاد

می شود.قطعیت درمان با این روش بالای 85 درصد است.

خرید دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

خرید دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

 مژده به خریداران گرامی:

به ازای هر 10 هزار تومان خرید 1 امتیاز بگیرید و در قرعه کشی بزرگ فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید

ضمنا این قر عه کشی فقط بین خریداران دستگاه هشدار دهنده شب ادراری برگزار می شود

جایزه نفر اول : هدفون فوق حرفه ای بیتس-عینک تروکالر اصل کانادا – 200 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

جایزه نفر دوم :  هدفون فوق حرفه ای بیتس-عینک تروکالر اصل کانادا – 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

جایزه نفر سوم : هدفون فوق حرفه ای بیتس-عینک تروکالر اصل کانادا – 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نکته :

به ازای خرید نقدی شانس برنده شدن 3 برابر می شود و 10در صد تخفیف شامل حالتان می شود و از خریداران گرامی

تقاضا می شود در واردکردن شماره همراه خود دقت به عمل آورند تا در صورت برنده شدن ما با مشکل روبرو نشویم

در صورتی که با کلیک روی دکمه زیر به سبد خرید منتقل نشدید موجودی محصول تمام شده است

قیمت محصول : 99.000 تومان- قیمت خرید نقدی : 89.100 تومان

خرید اینترنتی

 به راحتی از شب ادراری کودکان جلوگیری کنید.

دیگر نگران شب ادراری کودک خود نباشید

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام

دیگر نگران کثیف شدن رختخواب کودکانتان نباشید

یکبار برای همیشه مشکل شب اداری کودکان خود را حل نمایید

یک هدیه مفید برای کودکانی که مشکل شب ادراری دارند

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

برخی بچه ها ممکن است تا 10 سالگی یا حتی بیشتر شب ادراری داشته باشند

با کادو دادن این دستگاه نه تنها مشکلات جسمی کودک خود را کنترل کرده اید

بلکه از مشکلات روحی هم که در اثر خجالت های مکرر پیش می آید جلوگیری کرده اید

به راحتی می‌توانید شب ادراری کودکان و نوجوانان را درمان کنید

بدون عوارض و بدون محدودیت سنی و جنسیت

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

برای اغلب کودکان مبتلا به شب ادراری نمی توان یک علت اختصاصی را مشخص نمود

عوامل روانشناسی می توانند علت اصلی بروز مشکل باشند

والدینی که هرگز در جهت آموزش آداب تخلیه تلاش صحیح به عمل نیاورده اند

در این موارد معمولا سایر نشانه های سهل انگاری نیز گزارش می گردد

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اساسی ترین و قطعی ترین روش درمان شب ادراری در دنیا شناخته شده است و با توجه به موجود بودن در منابع علمی پزشکان، مورد تایید همه آنها است. در کشورهای پیشرفته ابتدا از این روش برای درمان و ترک شب ادراری استفاده می کنند که متاسفانه در کشور ما این قضیه دیده نمی شود و باید برای حل این مشکل فرهنگ سازی صورت پذیرد.

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

این روش بدون ضرر و عوارض می باشد و احتمال عود پس از درمان بسیار اندک می باشد. در این روش والدین باید با کودک همکاری لازم را داشته باشند. نتیجه استفاده از این روش، تشخیص پر شدن مثانه توسط کودک و عادت کردن برای بیدار شدن بلافاصله با پر شدن مثانه است. درمان با استفاده از دستگاه هشدار دهنده شب ادراری انجام می شود و برای کودکانی استفاده می شود که مشکل فیزیولوژیک ، کلیه یا مثانه نداشته باشند و معمولا قبل از استفاده از درمان دارویی پیشنهاد می شود.قطعیت درمان با این روش بالای 85 درصد است.

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

قیمت محصول : 99.000 تومان- قیمت خرید نقدی : 89.100 تومان

خرید اینترنتی

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری



:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری

خرید پستی ساعت رولکس از فروشگاه اینترنتی جفت 6

فروشگاه ساعت رولکس حصیری,فروش ساعت رولکس حصیری,فروش اینترنتی ساعت رولکس حصیری,فروش آنلاین ساعت رولکس حصیری,خرید ساعت رولکس حصیری,خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری,خرید پستی ساعت رولکس حصیری,خرید ارزان ساعت رولکس حصیری,خرید آنلاین ساعت رولکس حصیری,خرید نقدی ساعت رولکس حصیری,خرید و فروش ساعت رولکس حصیری,فروشگاه رسمی ساعت رولکس حصیری,فروشگاه اصلی ساعت رولکس حصیری,بهترین ساعت رولکس حصیری,،فروشگاه ساعت رولکس حصیری,فروشگاه اینترنتی ساعت رولکس حصیری,ساعت رولکس حصیری جدید,خرید ساعت رولکس حصیری جدید,خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری جدید,خرید پستی ساعت رولکس حصیری جدید,خرید ارزان ساعت رولکس حصیری جدید,خرید با تخفیف ساعت رولکس حصیری,ساعت رولکس حصیری اصل,خرید ساعت رولکس حصیری اصل,خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری اصل,خرید پستی ساعت رولکس حصیری اصل,فروش ساعت رولکس حصیری اصل

ساعت رولکس حصیری

ساعت رولکس حصیری یک محصول عالی و ایده آل است برای کسانی که قصد دادن کادو به عزیزانشان را دارند.این محصول کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد و بسیار شیک و زیباست.هم مناسب تیپ های رسمی است و هم به تیپ های اسپرت می آید.براحتی می توایند این محصول را از فروشگاه اینترنتی جفت 6 خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید

معرفی اجمالی محصول:

 این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی رولکس است. این ساعت در رنگ نقره ایی،صفحه مشکی موجود می باشد . جنس صفحه فلز و بند این ساعت از فلز نرم حصیری ساخته شده است.این ساعت رولکس مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز صفحه و بند چرم این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

 خرید ساعت رولکس حصیری

معرفی اجمالی محصول: این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی رولکس است. این ساعت در رنگ نقره ایی،صفحه مشکی موجود می باشد . جنس صفحه فلز و بند این ساعت از فلز نرم حصیری ساخته شده است.این ساعت رولکس مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز صفحه و بند چرم این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.
ساعت رولکس حصیری rolex

خرید ساعت رولکس حصیری

خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری 

خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری

کمپانی رولکس البته همیشه به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو در صنعت ساخت ساعت مچی رولکس و لوازم جانبی مطرح بوده و در این صنعت نوآوری‌های قابل توجهی نیز داشته است. جالب است که بدانید اولین ساعت ضدآب دنیا در کارخانه رولکس ساخته شده است.اولین ساعتی در دنیا که علاوه بر نشان دادن ساعت و زمان تاریخ را نیز به صفحه ساعت آورد رولکس بود وبالاخره اولین کرونومتر‌ها در ساعت‌مچی‌های ساخت کمپانی رولکس متولد شدند.

کمپانی رولکس در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت خود را که با استفاده از حرکات داخلی دست انسان کوک می‌شد را به بازار عرضه کرد. قبل از این نیز چنین ساعت‌هایی در بازار وجود داشت که تمام آنان مشکل جلو کشیدن ساعت در هنگام فعالیت زیاد مصرف کننده را داشتند اما رولکس موفق به حل این مشکل شد تا مکانیسم داخلی ساعت نیز از افزایش فشار وارده متحمل ضربه نشود.

خرید پستی ساعت رولکس حصیری

خرید پستی ساعت رولکس حصیری

قیمت ساعت رولکس حصیری

قیمت ساعت رولکس حصیری

خـرید پستی >> قیمت فقـط :29000پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

http://buy66.ir/wp-content/uploads/2016/01/58_1352971655.gif

 روش خرید : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

 نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.

ساعت رولکس حصیری



:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

خرید اینترنتی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی

خرید لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی از فروشگاه اینترنتی جفت 6

فروشگاه لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,فروش لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,فروش اینترنتی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,فروش آنلاین لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,خرید لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,خرید اینترنتی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,خرید پستی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,خرید ارزان لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,خرید آنلاین لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,خرید نقدی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,خرید و فروش لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,فروشگاه رسمی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,فروشگاه اصلی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,بهترین لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,،فروشگاه لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,فروشگاه اینترنتی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی جدید,خرید لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی جدید,خرید اینترنتی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی جدید,خرید پستی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی جدید,خرید ارزان لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی جدید,خرید با تخفیف لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی,لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی اصل,خرید لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی اصل,خرید اینترنتی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی اصل,خرید پستی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی اصل,فروش لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی اصل

لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی

لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی یک محصول جدید و شیک برای خانه و خانواده شماست.این محصول بسیار مناسب برای جشن ها و مهمانی های شماست و مجلس شما را متفاوت می کند.فروشگاه اینترنتی جفت 6 شما را به خرید این محصول تشویق می نماید

 دارای اسپیکر بلوتوث بسیار قوی و حرفه ای و مناسب برای مراسم و مغازه و فروشگاه و سالن و از همه مهمتر به سادگی به سرپیچ متصل میشود

خرید لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی

خرید لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی

لامپ LED رنگارنگ ریموت دار و اسپیکر بلوتوثی در یک دستگاه ، با وصل کردن این گجت به سرپیچ لامپ ، هم بوسیله ریموت کنترل رقص نور و بازی رنگی زیبا راه بیاندازید و هم با اتصال بلوتوث گوشی موبایل یا تبلت و کامپیوتر خودتان به این لامپ لذت پخش موزیک بصورت وایرلس و بیسیم حتی از فاصله 10 متری را داشته باشید

خرید اینترنتی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی

خرید اینترنتی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی

بخش چراغ و لامپ :

پیشرفته ترین لامپ LED با 16 نوع رنگ قابل تنظیم (15 رنگ اصلی و زیر مجموعه ای از سه رنگ اصلی قرمز،سبز،آبی و یک رنگ سفید) و 4 حالت نمایش نور و تغییر رنگ اتوماتیک  و دارای چیپ هوشمند داخلی کیفیت بالا با بدنه ای از جنس پلاستیک ABS محکم برای جلوگیری از ضربه و انتقال حرارت (هر چند لامپهای LED بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و کمترین حرارت تولید را در بین سایر لامپها دارند)اگر می خواهید با نورپردازی محیط خانه یا اتاق کار و یا حتی مغازه خود را زیباتر کنید ما به شما این لامپ قشنگ و جذاب را پیشنهاد می دهد.و همچنین لامپ داخل آن نیز از نوع ال ای دی یا فوق کم مصرف با ضمانت عمر طولانی حداقل 50 هزار ساعت می باشد ( اگر 6 ساعت شبانه حساب کنیم یعنی از 6 عصر تا 12 شب این لامپ حدود 22 سال عمر دارد )نور این لامپ بصورت پخشی میباشد و توسط قاب شفافی که دارد نور را بصورت پخشی به محیط خود ساطع می کند.اگر می خواهید با نورپردازی محیط خانه یا اتاق کار و یا حتی ویترین و داخل مغازه یا شرکت و غرفه نمایشگاهی خود یا هرجای دیگری را جذابتر و زیباتر کنید ما به شما این لامپ شگفت انگیز 2 کاره را پیشنهاد می دهیم.یک خرید خوب و ماندنی برای سالها استفاده و با مصرف خیلی خیلی ناچیز (6 وات یعنی حدود یک شانزدهم یک لامپ 100 واتی معمولی) بدون تاثیر در قبض برق و در عین حال نوری خوب و عالی.

خرید پستی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی

خرید پستی لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی 

قیمت : 80,000  تومان -خرید نقدی 72.000 تومان


خرید پستی

بخش اسپیکر بلوتوثی :

یک بلندگوی وایرلس و پخش موزیک از طریق ارتباط بلوتوثی و از فاصله 10 متری (نوع و تعداد موانع در برد این دستگاه تاثیر خواهد گذاشت) با صدایی خوب و واضح.با استفاده از این اسپیکر شگفت انگیز شما دیگر باید سیم هدفون را کنار بگذارید زیرا میتوانید همه دوستان و اطرافیان خود را در گوش دادن به موسیقی از دستگاه های قابل حمل در خانه و یا محل کار سهیم کنید .

WINJOIN WJ-L1 Bluetooth Music Bulb , Bluetooth Speaker with Colorful LED Light and Remote Control

 لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی اصل

لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی اصل

مشخصات لامپ رقص نور کنترل دار با بلندگوی بلوتوثی داخلی :

رنگهای خروجی : سه رنگ اصلی قرمز،سبز،آبی در 15 طیف مختلف + 1 رنگ سفید

برق ورودی : 100 الی 240 ولت AC 50 الی 60 هرتز

برق مصرفی: 12 وات rms

مصرف و توان لامپ LED : 6 وات

توان مصرفی بخش اسپیکر : 3 وات rms

فرکانس : 135 هرتز الی 15 کیلوهرتز

ورژن بلوتوث : 3.0

استاندارد بلوتوث : A2DP

محدوده و برد بلوتوث : 10 متر (33فوت) در فضای باز و بدون مانع

پایه سرپیچ : E27 معمولی

نوع ریموت : مادون قرمز (InfraRed)

برد ریموت کنترل : بیشتر از 8 متر

لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی ارزان

لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی ارزان

قیمت این محصول 80000 تومان


قیمت : 80,000  تومان -خرید نقدی 72.000 تومان

خرید پستی

 ویژگی های لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی :

قیمت مناسب
کارایی بالا
طراحی زیبا
لامپ رقص نور کنترلی اسپیکر بلوتوثی

قیمت : 80,000  تومان -خرید نقدی 72.000 تومان


خرید پستی

لامپ رقص نور کنترلی دارای اسپیکر بلوتوثی



:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواهید آهنگ پیشواز ایرانسل حذف کنید

بعضی از آهنگ های پیشواز ایرانسل خودبخود تمدید می شن که ضرورت آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل را بیشتر می کنند

بعضی از افراد دوست دارند آهنگ پیشواز ایرانسلشان را به روز کنند و میخواهند نحوه لغو آهنگ پیشواز ایرانسل را بدانند.

  حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

برای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل ، لازم است که کد آهنگ مربوطه را داشته باشید و کد زیر را از طریق خط ایرانسل مورد نظر وارد نمایید

*۷۷۷*۵*کد آهنگ پیشواز مورد استفاده#ok

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

و یا اینکه برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل مورد نظر عبارت HZکد آهنگ مورد نظر را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

به عنوان مثال برای حذف آهنگ پیشواز با کد آهنگ 69425 پیام کوتاه زیر را به 7575 ارسال کنید

HZ69425

در صورتی که کد آهنگ انتخابی خود را فراموش کرده اید. می توانید کد زیر را وارد نمایند و کد آهنگ در حال پخش است را دریافت نمایند

*۷۷۷*۲ #[yes/OK]

غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

نکته مهم : در صورتی که کد حذف آهنگ پیشواز جواب نداد بین HZ و کد آهنگ یک فاصله بگذارید. یعنی به این صورت: HZ 69425

یک راه آسانتر نیز هست و آن این است که اگر می خواهید به صورت کلی سرویس پخش آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید، می توانید عبارت ENS را به 7575 پیامک کرده تا هم سرویس پیشواز و هم آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید. در این روش حتی نیازی به دانستن کد آهنگ نیز ندارید.

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

برای اینکه عملیات غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل را بخواهید انجام بدید باید کد آهنگ پیشواز خود را بدانید

برای این کار به طریق زیر عمل می کنید

2#*777*

بعد دگمه سبز رو می زنید و کد براتون ارسال میشه

پس تا اینجای کار یاد گرفتیم چطوری کد آهنگ پیشوازمون را پیدا کنیم

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل | لغو آهنگ پیشواز ایرانسل | غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم در سایت bekoob.ir

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم با بالاترین کیفیت ممکن از سایت بکوب

آهنگ مریم حامد پهلان,دانلود آهنگ مریم حامد پهلان,آهنگ جدید مریم حامد پهلان,دانلود آهنگ جدید مریم حامد پهلان,آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم,دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم,پخش اهنگ مریم باصدای حامد پهلان,دانلود اهنگ مریم با صدای حامد پهلان,آهنگ مریم حامد پهلان,دانلود آهنگ مریم حامد پهلان

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

آهنگ جدید و زیبای مریم از حامد پهلان ترانه و آهنگ : حامد پهلان , تنظیم : رضا جمال , گیتار : بهروز میرزایی

برای دانلود این آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

مریم از اوناست از اونایی که اگه نباشه من می میرم

نگاش از اوناست از اونایی که نگاه کنه جون می گیرم

اشتباهی نیست نه اشتباهی نیست اگه دلم می خوادش

هر جا که باشی تو می دونی که دلم همش هست به یادت

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

خانم خونه مریم آروم جونه مریم

دلم برات می میره نتا مهربونه مریم

خانم خونه مریم آروم جونه مریم

چقدر دوست دارم من خدا می دونه مریم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

مریم از اوناست از اونایی که اگه نباشه من می میرم

نگاش از اوناست از اونایی که نگاه کنه جون می گیرم

اشتباهی نیست نه اشتباهی نیست اگه دلم می خوادش

هر جا که باشی تو می دونی که دلم همش هست به یادت

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

خانم خونه مریم آروم جونه مریم

دلم برات می میره نتا مهربونه مریم

خانم خونه مریم آروم جونه مریم

چقدر دوست دارم من خدا می دونه مریم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

download-bekoob.ir



:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

شاه‌تره و خواص آن

شاه تره خواص،کاسنی شاتره،خواص شاتره،شاتره با ماست،شاتره خواص گیاهان دارویی

لازم به ذکر است که شاه تره از دسته سبزیجات با طبع گرم و خشک است که سرشار از ویتامین ث می باشد.در واقع برای درمان بیماری های پوستی استفاده از عرق شاه تره بسیار مفید. موثر می باشد. البته یرقان از دسته بیماری هایی است که با خوردن شاه تره تسکین پیدا می کند، همچنین دم کرده این گیاه برای برطرف کردن سموم کبد بسیار مناسب است.
شاه تره،خواص شاه تره
قابل ذکر است که خوردن دم‎کرده شاه‎تره موجب می‎شود سمومی که در کبد جمع شده‎اند برطرف گردد.بهتر است بدانید که برای تقویت مزاج یک هفته از دم‎کرده استفاده نموده 2 هفته استراحت مجدداً یک هفته استفاده نمایید.لازم به ذکر است که شاه‎تره از بین برنده سودا می‎باشد عرق آن 10 صبح و 5 بعداظهر استفاده می شود.بدنیست بدانید که شاه‎تره صفرا را کم می‎کند از عرق آن صبح و بعدازظهر استفاده گردد.

شاه تره،خواص شاه تره

جالب است بدانید که  برای تقویت چشم از سرمه برگ شاه‎تره استفاده نمایید.بهتر است بدانید که دم‎کرده شاه‎تره اشتهاآور است. به یاد داشته باشید مصرف شاه‎تره نباید بیش از یک هفته باشد.لازم به ذکر است که  برای جلوگیری از روییدن مژه‎هایی که برمی‎گردد (یعنی داخل چشم می‎رود) می‎توان از عصاره برگ شاه‎تره با عسل مخلوط نموده به مژه بکشید.

شاه تره،خواص شاه تره

بهتر است بدانید که برای بواسیر از برگ شاه‎تره + برگ گردو به‎صورت ضماد بگذارید.

شاه تره،خواص شاه تره

لازم به ذکر است که برای شاداب شدن پوست مخلوطی از برگ کاسنی و شاه‎تره را کوبیده با کمی عسل و گلاب مخلوط کرده روی صورت بگذارید یا این که ترکیبی از عرق شاه‎تره و کاسنی همراه گلاب و عسل روی صورت بمالید. زنان حامله استفاده ننمایید.

شاه‌تره و خواص آن

مطالب مرتبط:

نعناع

ریحان

مرزه

تره

تره فرنگی



:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

خربزه و خواص آن

خربزه و عسل،خربزه مشهدی،خربزه در دهان مکن،خربزه با عسل،،خربزه به انگلیسی

یکی از میوه های خوشمزه که در گرمای تابستان بسیار می چسبد خریزه است .قابل ذکر است که خربزه میوه ای با فواید درمانی مختلف اما تا حدی نیز خطرناک.شاید باور نکنید که  در صورتی که خربزه را ناشتا بخورید احتمال مبتلا شدن به فلج و یا تب های صفراوی زیاد است . بهترین زمان خوردن از خربزه بین دو وعده غذایی است .جالب است بدانید که مالیدن پوست خربزه به صورت موجب جلا بخشیدن به پوست می گردد و همچینین پاک کننده ی بسیار خوبی می باشد.. گفتنی سات که از فواید آن برای پوست که بگذریم ، خربزه برای کسانی که کم خونی دارندتوصیه می گردد.

خربزه،خواص خربزه
بهتر است بدانید که خربزه به معالجه کیسه صفرا کمک می نمایدو البته خربزه برای کسانی که رماتیسم یا بواسیر دارند مفید و موثر است.جالب است بدانید که خربزه چاق کننده است در فواصل غذا خورده شود.گفتنی است که برای شفاف شدن پوست و رفع زردی آن می توان از ماسک تخم خربزه + شیره انگور + تخم زیتون استفاده نمایید.  بهتر است بدانید که اگر خانمهای حامله در ماههای اول از خربزه استفاده کنند ممکن است که نوزاد آنها پسر شود در هر صورت باعث زیبایی نوزاد می گردد.

خربزه،خواص خربزه

گفتنی است که کسانی که صورت خشک دارند اگر هر شب صورت خود را با آب خربزه بشویند خشکی رفع خواهد شد. بهتر است بدانید که خوردن خربزه به جوان ماندن پوست کمک می کند. دقت داشته باشید در موقع خوردن خربزه از خوردن نمک و فلفل خودداری کنید.  لازم به ذکر است که خربزه برای کسانی که نقرس دارند مفید است.  جالب است بدانید که خربزه موجب رشد کودکان می شود.  بهتر است بدانید که کسانی که کک مک دارند می توانند ضماد گوشت خربزه را روی پوست بگذارند. البته اگر تخم خربزه کوبیده با موز مخلوط نمایند روی کک مک ها بگذارند مفیدتر خواهد بود.

خربزه،خواص خربزه
حوب است بدانید که امام رضا فرموده اند: خوردن خربزه ناشتا موجب قولنج می شود.در ضمن خوردن خربزه باعث از بین رفتن سیاهی صورت می  گردد.قابل ذکر است خوردن خربزه موجب نشاط و فعالیت اعصاب می شود.در واقع خربزه دارای ویتامین A ، B1 ، B2 ، B6 و ویتامین C است.خوردن خربزه موجب می شود که دردهای پنهان آشکار شوند.

خربزه،خواص خربزه

این میوه پر خاصیت را حتما در فصل خود میل کنید.

خربزه و خواص آن

مطالب مرتبط:

هندوانه

طالبی



:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

عالی‌قاپو+تاریخچه و عکس

عالی قاپو اصفهان،عالی قاپو ملبورن،عالی قاپو در اصفهان،عالی قاپو قزوین

یکی از عمارت های زیبا واقع در نقش جهان نما عمارت عالی قاپو است.جالب است بدانید که کاخ یا عمارت عالی قاپو در غرب میدان نقش جهان و روبه روی مسجد شیخ لطف الله در مرکز شهر اصفهان قرار گرفته است.لازم یه ذکر استکه این کاخ به عنوان یکی از با اهمیت ترین شاهکارهای معماری اوائل قرن یازدهم هجری است و از شهرتی جهانی برخوردار است.قابل ذکر است که عمارت عالی قاپو در سال 1054 قمری ساخته شده و بانی آن شاه عباس اول صفوی می‌باشد.التبه  شاه صفوی، سفیران و شخصیت‌های عالیقدررا در این‌کاخ به‌حضور می‌پذیرفته است.

عالی‌قاپو،تاریخچه عالی‌قاپو

جالب است بدانید که عالی قاپو دارای 6 طبقه است که هر طبقه آن تزئینات خاصی دارد در طبقه همکف 2 تالار وجود دارد که در آن روزگار به امور اداری و دیوانیاختصاص داشت، البته در طبقه سوم ایوان بزرگی است که بر 18 ستون بلند و رفیع استوار است و در وسط این ایوان حوض زیبایی از مرمر وجود دارد.لازم به ذکر است که به طور کلی عمارت عالى قاپو از دو قسمت متمایز تشکیل شده است؛ قسمت جلویى و مدخل عمارت و ساختمان اصلى کاخ.البته قسمت جلویى ساختمان از ساختمان اصلى جلوتر است و ورودی وسیع عمارت در همین بخش واقع است. لازم به ذکر است که مدخل داراى تاق جناغى است و دردو طبقه طرفین آن درها و تاق‌نماهاى کوچکترى می باشد.

عالی‌قاپو،تاریخچه عالی‌قاپو

قابل توجه است که بالاى مدخل ایوانى هست که از 3 جهت باز است و اتاق چوبى دارد. البته در زمان‌هاى گذشته به هنگام ضرورت پیرامون ایوان را باپرده مى‌‌پوشانیده‏‌اند.البته حوضى با لبه‌ هاى مرمرین در وسط ایوان قرار دارد که فواره هایى دارد ؛ کف حوض را از مس ساخته‏‌اند. از نوشته‏ هاى جهانگردانى چون تارونیهو شاردن چنین بر می ‏آید که در گذشته دور، دیوار انتهاى ایوان و سطوح ستون‌ها آینه کارى بوده است.بدنیست بدانید که بناى این ایوان یا به عبارت دیگر تالار بر اساس کتاب قصص الخاقانى در سال 1053 هجرى قمرى آغاز شده در مدتى بسیار کوتاه به اتمام رسیده است.

عالی‌قاپو،تاریخچه عالی‌قاپو

بهتر است بدانید که در قسمتهای  از کاخ شکل انواع جام و صراحی در دیوار تعبییه شده است که این اشکال علاوه بر نمایش زیبایی و خلاقیت و ابتکار هنرمندان گچکار برای این بوده است که انعکاس حاصل از نغمه‌های نوازندگان به وسیله این اشکال گرفته شود و صداها طبیعی و بدون انعکاس صوت به گوش برسند.

عالی‌قاپو،تاریخچه عالی‌قاپو

لازم به ذکر است که به طورکلی بنای عالی قاپو به عنوان یک بنای تشریفاتی خوش ساخت و زیبا دستاورد دیگری از هنر معماری دوران صفویه می باشد.جالب است بدانید که با آنکه بعد از دوره صفویه به تزئینات بناها خسارات جبران ناپذیری وارد شده ولی هنوز شاهکارهایی از گچبری‌ها و نقاشی‌های عهد صفویه رادر بر دارد و بازدید‌کنندگان را به تحسین وا می‌دارد. این کاخ زیبا را در سفر به اصفهان حتما ببینید.

عالی‌قاپو+تاریخچه و عکس

مطالب مرتبط:

سی و سه پل

پل خواجو

تاریخچه مسجد شیخ لطف الله



:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

گندم و خواص آن

گندم زار،گندم پرس،گندم به انگلیسی،گندم بریان،گندم سیاه،

گندم یکی از پر مصرف ترین گیاهان در دنیاست.

بهتر است بدانید که از متداول‌ترین مواد غذایی که در روز می‌خوریم گندم است، در واقع اغلب یادمان می رود نانی که می‌خوریم، بیسکوئیت یا کیکی که در میان وعده‌ها مصرف می‌کنیم و حتی ماده پایه ی بسیاری از مواد غذایی که ظاهراً ماهیت نشاسته‌ای ندارند نیز از گندم و آرد آن استفاده می‌ گردد. خوب است بدانید که گندم گیاهی است مقوی، سرشار از ویتامین‌های گروه ب و غنی از یکسری  مواد معدنی می باشد.

گندم،خواص گندم

بهتر است بدانید که دانه گندم عبارت است از  تخمی است که گیاه گندم از آن می‌روید و از سه قسمت تشکیل شده که در هنگام فرایند تولید آرد و آسیاب کردن جدا می‌شوند. در واقع اندوسپورم قسمت داخلی گندم می باشد که83درصد وزن دانه می‌باشد و منبع اصلی آرد گندممی باشد و بیشترین مقدار پروتئین، کربوهیدرات، آهن و ویتامین های گروه ب خصوصاً ب 1، ب 2، ب 3، اسیدفولیک را دارد. همچنین منبع خوبی از فیبر محلول می باشد.سبوس گندم در حدود چهارده و نیم در صد وزن دانه گندم را تشکیل می‌دهد. لازم به ذکر است که در آرد کامل گندم موجود است و به تنهایی هم خریداری می‌ گردد. سبوس دارای فیبر، مقدار کمی پروتئین و مقادیر قابل توجهی ویتامین ای، ویتامین‌های گروه ب، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و فیتوشمیکال می باشد.

گندم،خواص گندم
انواع آرد گندم را بشناسید
بهتر است بدانید که  آرد گندم غنی شده اغلب دارای چهار نوع اصلی از گروه ویتامین‌های ب (ب 1، ب 2، ب 3 و اسیدفولیک) می‌باشد که به مقدار معینی از آرد گندم کامل، به میزانی که به طور طبیعی در گندم وجود دارد  افزوده می‌شود. قابل ذکر است که  آرد سفید گندم که برای سفید شدن در معرض گاز کلراید  یا پروکسید بنزوئیل قرار می‌گیرد و درخشان  می‌شود.در واقع  از طرفی  کلراید موجب رسیدن آرد و کیفیت بهتر پخت می‌شود که برای تهیه نان و کیک مفید است.لازم به ذکر است که عوامل سفید کننده بر  مواد مغذی اثر تخریبی ندارد و ماندگاری نیز در آرد ندارد، لذا برای بدن خطر ناک نمی باشد. خوب است بدانید که گندم غنی از ویتامین B 1(تیامین)، ویتامین B 2(ریبوفلاوین)، ویتامین B3(نیاسین)، ویتامین B 5 (اسید پانتوتنیک) و ویتامین B 6 می‌باشد. ویتامین E و K نیز در مقادیر کم در گندم موجود است.
گندم،خواص گندم

بد نیست بدانید که  آرد گندم سفید نشده تنها در معرض اکسیژن هوا در فرایندی زمان دار قرار گرفته و سفید رنگ نیست. در واقع از لحاظ مواد مغذی تفاوتی با آرد سفید نشده ندارد. بهتر است بدانید که تنها تفاوت این است که آرد سفید گندم برای پخت نان و کیک مناسب‌ترمی باشد. جالب است بدانید که آرد گندم کامل آردی است که از شامل تمام اجزاء دانه گندم است (مغز) اندوسپورم، جوانه پنهان و سبوس. وجود سبوس گندم در آرد کامل، مانع تکامل گلوتن شده و بنابراین محصول حاصل از پخت آرد کامل سنگین‌تر از محصول پخت آرد سفید گندم می‌باشد. در واقع آرد کامل غنی از ویتامین‌های گروه ب، ای، پروتئین است و مقدار بیشتری مواد معدنی ومواد معدنی نادر دارد و فیبر غذایی بیشتری از آرد سفید دارد. حدود پنج درصد چربی نیز در آن موجود است.

گندم،خواص گندم

لازم به ذکر است که آرد سمولینا از گندم به دست می آید و پروتئین فراوانی دارد. البته در صنایع غذایی برای تهیه ندول و ماکارونی و اسپاگتی از آن استفاده می‌شود.بهتر است بدانید که مصرف گندم کامل برای متابولیسم طبیعی و سالم مفید است، به طوری که مطالعات نشان داده است از سرطان کولون و سرطان سینه در بزرگ‌سالان و از آسم و خطرات بیماری‌های قلبی در کودکان جلوگیری می‌ نماید. لازم به ذکر است که غذایی ضروری در خانم‌ها برای تأمین دستگاه گوارش سالم، کاهش خطر پرفشاری، دیابت و کلسترول بالا است و همچنین حاوی فیتونوترینت هایی است که باموجب ارتقاء سلامتی می‌شود.

گندم و خواص آن

مطالب مرتبط:

جو

لوبیا سفید

لوبیا

نخود

دانه سویا



:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

 توت خشک و خواص آن

توت خشک به انگلیسی،توت خشک چاق کننده است؟،توت خشک و دیابت،توت خشک خواص،توت خشک کالری

جالب است بدانید که توت پرخاصیت و پرکالری است.دارای آنتی اکسیدان، فیبر، انواع ویتامین، تانن، املاح معدنی، پکتین و سقز می باشد.لازم به ذکر است که قند موجود در توت سفید برای کسانی که مبتلا به مرض قند هستند صرری ندارد و مضر نمی باشد. بدنیست بدانید که درخت توت از درختان بزرگ و مرتفعی است که ارتفاع آن به 20 متر و قطرش به یک متر می‌رسد. این درخت بومی چین است و در چین مرکزی و شرقی به صورت بومی وجود دارد. توت قرن‌ها پیش به اروپا برده شده است . این درخت در آمریکا در اوایل دوران استقلال این کشور به عنوان منبع غذایی برای کرم ابریشم مورد استفاده قرار گرفته است و کرم ابریشم از آن تغذیه می کرده است در واقع پوست شاخه‌های جوان نیز برای بسته‌بندی و بستن پیوند مورد استفاده قرار می‌گیرد.لتبه برگ درخت توت سفید، به عنوان تنها غذای کرم ابریشم، اهمیت اقتصادی خاصی ‌دارد و گاه درخت توت اساسا به همین منظور کاشته می‌شودتا کرم ابریشم را تغذیه کند.

توت خشک،خواص توت خشک
توت پرخاصیت را بهتر بشناسید

لازم به ذکر است که توت میوه‌ای پرخاصیت و البته پرکالری و انرژی می باشد. البته یکصد گرم توت که تقریبا معادل یک فنجان است حاوی 61 کالری انرژی است.جالب است بدانید که هر فنجان توت حاوی 0.9 گرم پروتئین است. البته باید توجه داشت که پروتئین توت، پروتئین گیاهی می باشد.بدنیست بدانید که میزان کلسیم توت قابل توجه می باشد.

توت خشک،خواص توت خشک

بهتر است بدانید میزان توصیه شده‌ کلسیم 800 میلی‌گرم در روز می باشد.

جالب است بدانید که توت همچنین حاوی مقادیر بالایی آب، فیبر، تانن و منیزیم در خود می باشد.

توت خشک،خواص توت خشک

خواص درمانی توت خشک

قند موجود در توت سفید برای کسانی که مبتلا به مرض قند هستند ضرر ندارد.به همین علت به آنها توصیه می‌شود به جای قند، چای را با توت خشک بخورند.این میوه خوشمزه دارای آنتی‌اکسیدانی به نام آنتوسیانید می باشد. در واقع آنتی‌اکسیدان موجود در این میوه فواید بسیاری برای سلامتی دارد که یکی از آنها کاهش میزان کلسترول بد خون و جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری‌های قلبی و عروقی می باشد.جالب است بدانید که نقش دیگر آنتی‌اکسیدان‌ها پیشگیری از سرطان است،به همین دلیل مصرف توت خشک برای پیشگیری از سرطان پیشنهاد می شود.

توت خشک،خواص توت خشک

توت سفید خشک شده حاوی فیبر فراوانی است، به همین دلیل ملین خوبی است. توت خشک در سهل کردن جریان ادرار نیز نقش مفیدی دارد.مصرف توت خشک وزن را کاهش می‌دهدو شما را لاغر می نماید. در واقع توت حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین c و آهن است،از این رو مصرف آن برای کسانی که کم‌خونی دارند پیشنهاد می‌شود.ویتامین A موجود در توت باعث رشد ناخن‌ها و تقویت چشم شما و برای کودکان مفید است

مصرف توت خشک را به جای قند به شما توصیه می کنیم .

 توت خشک و خواص آن

مطالب مرتبط:

انجیر خشک

قیسی

کنجد



:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

آرامگاه کوروش +تاریخچه و عکس

آرامگاه کوروش بزرگ،آرامگاه کوروش کبیر کجاست؟،آرامگاه کوروش،آرامگاه کوروش زیر آب،آرامگاه کوروش کجاست؟

آرامگاه کوروش در نزدیکی شیراز قرار دارد.

بهتر است بدانید که در 138 کیلومتری شهر شیراز ، در جاده آسفالته شیراز به آباده ، کمی دورتر از جاده امروزی شیراز، ( حدود 3 کیلومتر) به بقایای شهری می رسیم که روزگاری پایتخت بزرگترین و بی نظیرترین پادشاهی جهان بوده است. جالب است بدانید که این پایتخت در دشتی به نام مرغاب واقع شده است که مساحت تقریبی این دشت تقریباً 15×20 کیلومتر می باشد. رودی به نام پلور که البته در عهد باستان به آن مِدوس می گفتند در آن جریان دارد و در کل این دشت 1200 متر از سطح دریاهای آزاد ارتفاع دارد. البته پیش از ساخته شدن پاسارگاد در دشت مرغاب ، این منطقه از تمدنی کهن برخوردار بوده است که روستاهایی مانند:تل نخودی ، تل سه آسیاب ، دوتولان ، تل خاری در هزاره های سوم و چهارم در آنجا به وجود آمده است و در دوره ی خود دارای رونق و شکوه ی بی نظیر بوده اند
آرامگاه کوروش،مقبره کوروش
لازم به ذکر است که هنگامیکه بازمانده های این پایتخت کهن ایران را می بینید ناخود آگاه از خود می پرسی ، چرا در اینجا این پایتخت بنا شده است ؟ انگیزه از برپایی آن در این مکان چه بوده است؟ در واقع بر اساس نوشته های تاریخ نگاران قدیم ، کوروش بزرگ ، آستیاگ (آستیاژ ، آستیاگس) پادشاه ماد را در این دشت شکست داده و این کارمبنای ایجاد بزرگترین و قدرتمند ترین پادشاهی ایران می باشد. از این رو کوروش بزرگ فرمان بنای پایتختی را در این دشت داد، هر چند با ایجاد تخت جمشید ( توسط سایر پادشاهان هخامنشی) برجستگی پاسارگاد کمتر گردید اما ارزشمند بودن آن هیچگاه کمرنگ نشده است بطوریکه پس از ساختن تخت جمشید هنوز پادشاهانی بودند که برای تاجگذاری پاسارگاد را انتخاب می کردند. قابل ذکر است که کوروش پاسارگاد را در 550 تا 559 قبل از میلاد ساخته است و البته در سال 336 قبل از میلاد این شهر به همراه گنجینه پر بهای آن به دست اسکندر مقدونی افتاده است.

آرامگاه کوروش،مقبره کوروش

معنای پاسارگاد را بدانید

جتاب است بدانیدکه در مورد این واژه هنوز نظری قطعی داده نشده است ، اما هرودوت در کتاب خود ادعا می کند که پاسارگادی مهمترین قوم پارسیان بوده اند و ریشه هخامنشیان از آنهاست .در واقع  پاسارگاد در بعضی از نوشتارهای قدیمی پارسه گَدَ نیز گفته شده است. اما در کل معناهایی که برای آن مطرح شده است شامل:زیستگاه پارسیان ، تختگاه پارسه ، محل استقرار پارسیان و دژ پارسیان می باشد.
در این دشت که در سینه خود هویت ایرانیان را نگه داشته و مانند بغضی در گلو هر لحظه منتظر حکایت تاریخ آن دوره است ، نشانه های زیادی از تمدن ایرانیان وجود دارد که البته مربوط به دوره های گوناگونی می باشد.

 

آرامگاه کوروش،مقبره کوروش

بهتر است بدانید که اگر کمی به شواهد و آثار بر جای مانده بر روی بنا دقت نماییم می توانیم تا حدودی تشخیص دهیم که بنای فوق ساخته و پرداخته کدام یک از مردمان سرزمین کوروش بزرگ می باشد.

آرامگاه کوروش،مقبره کوروش

از آنجا که معماران ، ایونیه و لیدیه ای در ساخت بنا از ابزاری خاص استفاده نموده اند و در مقبره کوروش نیز این آثار یافت گردیده می توان حدس زد که این بنا توسط ایشان که پس از پیروزی کوروش بر لیدیه و … به ایران آورده شده بودند و به دستور وی در زمان زنده بودن خود او ساخته شده است. این بنای قدیمی و زیبا را می توانید در سفر به شهر شیراز ببینید.

آرامگاه کوروش +تاریخچه و عکس

مطالب مرتبط:

آرامگاه سیخ صفی الدین اردبیلی

آرامگاه حافظ

آرامگاه فردوسی

آرامگاه سعدی

 



:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

سرماخوردگی کودکان و راههای درمان

سرماخوردگی کودکان زیر 2 سال،سرماخوردگی کودکان،سرماخوردگی کودکان در تابستان،سرماخوردگی کودکان یک ساله،سرماخوردگی کودکان زیر دو سال

بهتر است بدانید که گرچه اکثر پدر و مادرها دوست دارند هر کاری که می توانند انجام دهند تا علائم و نشانه های بیماری سرماخوردگی در کودکشان کمتر شود و بهبود

یابد اما جالب است بدانید که اکثر پزشکان داروهای سرماخوردگی و ضدسرفه را هرگز برای خردسالان زیر ۴ سال پیشنهاد نمی کنند.

گفتنی است که آکادمی پزشکان خانواده در آمریکا چندین جایگزین مناسب را برای بهبود علائم سرماخوردگی در این گروه سنی ارائه کرده اند که باید به جای دارو

استفاده گردند:

بهتر است  کودک خود را به استراحت زیاد تشویق کنید.

سعی کنید مایعات زیاد به کودک خود بدهید.

در واقع برای درمان گرفتگی بینی از قطره های محلول آب نمک برای کودک استفاده نمایید.

حتما به هنگام شب در اتاق کودک یک دستگاه بخور سرد قرار دهید.

بهتر است شیر آب داغ را در حمام باز کنید به طوری که حمام بخار کند و سپس از کودک خود بخواهید در حالی که دوش آب باز است در فضای بخار کرده حمام و بیرون از

وان بنشیند و بخار آب گرم را تنفس کند.

سرماخوردگی کودکان،درمان سرماخوردگی کودکان

تغذیه در سرما خوردگی چگونه باید باشد.

لازم به ذکر است که سرماخوردگی به مفهوم عفونت بینی وگلو می باشد . که اغلب بی ضرر بوده و دارای علائمی مانند آبریزش بینی ,گلودرد , سرفه و عطسه

می باشد که بعد از مدتی بهبود ی حاصل می شود.

در وقع بیش از200 نوع ویروس در ایجاد سرما خوردگی نقش دارند و لذا علائم آن بسته به نوع ویروس ایجاد کننده می تواند کاملا متفاوت باشد .

لازم به ذکر است که بروز سرما خوردگی در افراد بزرگسال بین 4-2 بار در سال و در کودکان, به ویژه در سنین قبل از مدرسه بین 10-6 باردر سال کاملا طبیعی و عادی

است .افراد مبتلا به سرما خوردگی باید بعد از 2-1 هفته احساس بهبودی کامل کنند ودر غیر اینصورت باید به پزشک مراجعه فرمایید.تا از نظر بروز عوارض باکتریال

سرماخوردگی مانند عفونت ریه ها , سینوس ها , یا گوش ها مورد بررسی قرار گیرند تا مشکلی نداشته باشید.

علائم و نشانه های سرماخوردگی را بشناسید

بهتر است بدانید که علائم سرما خوردگی اغلب بعد از 3-1 روز بعد از تماس با ویروس سرما خوردگی بروز می کند و شامل این موارد می باشد:

ایجاد گرفتگی یا آبریزش بینی

احساس خارش گلو یا گلو درد

سرفه کردن

احتقان

احساس سردر یا بدن درد

داشتن آبریزش از چشم

احساس تب پائین

احساس خستگی مختصر در بدن

در واقع با پیشرفت سرما خوردگی ترشحات بینی میتواند بتدریج غلیظ تر و زرد رنگ ویا سبز رنگ گردد.

بهتر است بدانید که یکی از مشخصه های قابل توجه افتراق دهنده ی بین سرما خوردگی و سایر بیماریهای ویروسی این است که در سرما خوردگی اغلب تب بالا وجود

نداشته و بر عکس سایر بیماریهای ویروسی احساس خستگی شدیدی وجود ندارد .

 

سرماخوردگی کودکان،درمان سرماخوردگی کودکان

علل سرما خوردگی را بشناسید:

در واقع رینو ویروس ها رایج ترین عامل محسوب می شوند که شدیدا هم قابل سرایت میباشند . راه ورود ویروس به بدن دهان یا بینی است اما در این بین دستها هم

نقش مهمی دارند.

اغلب ویروسها بدنبال سرفه ,عطسه و یا حتی حرف زدن در هوا پخش می شوند .اما از طریق تماس دستها با اشیائی که قبلا دستهای آلوده به ویروس با آن در تماس

بوده(مانند :گوشی تلفن ,لیوان, حوله …) نیز قابل انتقال است.

عوامل زمینه ساز سرماخوردگی را بشناسید:

جالب است بدانید که خردسالان و کودکان در سنین قبل از دبستان بسیار مستعدمبتلا شدن به سرما خوردگی میباشند

زیرا هنوز به اکثر ویروسهای سرماخوردگی مقاومت پیدا نکرده اند .

بهتر است بدانید که کودکان اکثر اوقات خود را در جمع سایر کودکان میگذرانند و در خصوص شستن دستهای خود و مراقبت دهانی هنگام عطسه و سرفه کمتر توجه

دارند و رعایت می کنند.

جالب است بدانید که بروز سرماخوردگی در پائیز و زمستان بیشتر است که علت آن تجمع بیشتر دانش آموزان در کلاسهای درس و از طرف دیگر خانه نشینی بیشتر در

این فصول است .در مناطقی که فصل زمستان ندارند سرما خوردگی در فصول بارانی رایج تر است.

 

سرماخوردگی کودکان،درمان سرماخوردگی کودکان

نکات درمانی برای سرماخوردگی:

مسکن ها :مانند استامینوفن که برای کاهش درد و تب استفاده می گرددالبته مصرف زیاد آن میتواند برای کبد عارضه دار باشد

قطره ها و اسپری های ضداحتقان بینی :بزرگسالان از این داروها برای مدت طولانی نباید استفاده نمایند  زیرا خودشان میتوانند ایجاد احتقان و التهاب مخاط بینی و

گرفتگی بینی نمایند و در خصوص اطفال بهتر است بدانید که از این داروها اصلا نباید استفاده نمود

شربت های ضد سرفه :مصرف این شربت ها توسط انجمن پزشکان متخصص ریه در آمریکا به شدت منع شده است و عقیده دارندکه این داروها هیچ تاثیری در درمان

علت اصلی سرفه در سرما خوردگی ندارد .انجمن فوق مصرف هرگونه داروی ضد سرماخوردگی و شربت سینه را در اطفال زیر 14 سال مبتلا به سرما خوردگی به شدت

نهی کرده است .مرکزکنترل بیماریها در آمریکا تجویز داروهای ضد سرفه و سرما خوردگی را در بچه های زیر2 سال ممنوع نموده است. سرفه های ایجاد شده بدنبال

سرما خوردگی اغلب تحت هر شرایطی 3-2 هفته طول کشیده و با هیچ داروئی قابل کنترل نمی باشد .

اگر بیش از این طول بکشد حتما نیازمند ویزیت پزشک می باشد.

 

سرماخوردگی کودکان،درمان سرماخوردگی کودکان

ویتامین C و روی : مصرف این ویتامین اثری در رواج سرما خوردگی ندارد اما تاثیر کمی در روی کاهش مدت و شدت علائم سرماخوردگی دارد . طبق برخی از مطالعات

مصرف قرص های روی تا حدودی موجب کاهش علائم سرما خوردگی خواهد شد.

سرماخوردگی کودکان و راههای درمان

مطالب مرتبط:

سرماخوردگی در بارداری

سرماخوردگی



:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل

آرامگاه حافظ+تاریخچه و عکس

آرامگاه حافظ عکس،آرامگاه حافظ شیراز،آرامگاه حافظ شیرازی،آرامگاه حافظ کجاست،آرامگاه حافظ در شیراز

یکی از شخصیت های مهم اهل هنر و فرهنگ و شعر در شیراز آرامیده است.

بهتر است بدانید که آرامگاه حافظ در باغ مصلای شیراز، هر ساله در روز 20‌مهر و همزمان با بزرگداشت حافظ، میزبان دوستداران فرهنگ، هنر و شعر

ایرانی می باشد.بنایی که با معماری خاص و زیبای خود، یادگار معماری درخشان ایرانی در دوران زندیه و تلفیقی از هنرهای بی‌نظیر تجسمی

است. آرامگاه حافظ شیرازی، غزل‌سرای مشهور و بنام  ایرانی، به عنوان بخشی از مجموعه «حافظیه»، هر ساله در روز بزرگداشت این شاعر

میزبان علاقه‌مندان این شاعر و هنر ایران‌زمین می باشد.

جالب است بدانید که این آرامگاه یکی از زیباترین بناهایی است که به دلیل معماری خاص خود، توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است .

بهتر است بدانید که بنایی که از آغاز تا امروز، در دوره‌های مختلف تغییرات بسیاری کرده تا به شکل فعلی در آمده است

حافظیه، آرامگاه حافظیه

درباره تاریخچه ساخت و مرمت آرامگاه حافظ بدانید

بهتر است بدانید که  65 سال از درگذشت حافظ می گذشت که اولین عمارت گنبدی شکل، توسط وزیر میرزا ابوالقاسم گورکانی، حاکم فارس، بر

فراز مقبره حافظ ساخته شده است . این عمارت در طول سال‌ها و با عوض شدن حکومت‌ها، بارها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است .

شاه‌عباس صفوی، نادرشاه افشار و کریم‌خان زند از حاکمانی بودند که مقبره حافظ در زمان حکومت‌شان بازسازی و مرمت شد.

در واقع کریم‌خان زند اولین کسی بود که دستور داد بر روی قبر حافظ، سنگی مرمرین قرار دهند.

در روی این سنگ، دو بیت از غزل‌های خود حافظ توسط حاجی‌آقاسی بیک‌افشار، نستعلیق‌نویس آذربایجانی نگاشته شده است.

لازم به ذکر است که بدانید که آن‌چه که امروز به عنوان آرامگاه حافظ در شیراز وجود دارد، بنای ساخته شده در سال 1314 شمسی است. در آن

سال علی‌اصغر حکمت، وزیر فرهنگ وقت با همکاری علی ریاضی، رییس فرهنگ استان فارس و با نظارت علی سامی، محقق، باستان‌شناس و

استاد دانشگاه، طرحی را که آندره گدار، ایران‌شناس و معمار فرانسوی پیشنهاد کرده بود، روی آرامگاه حافظ پیاده نمودند در ساخت این آرامگاه از

معماری دوره زندیه بهره گرفته شده است. کار اتمام بنای آرامگاه در سال 1317 به پایان رسیده است . در این بنا که از ذوق و هنر هنرمندان ایرانی

بهره بسیار برده است، از کاشی‌کاری‌های معرق در سطح پایین  گنبد استفاده شده است. البته  در خود سازه گنبد از رنگ‌های مختلف عرفانی

مانند آبی فیروزه‌ای (نماد بهشت)، سرخ ارغوانی (نماد شراب‌ازلی)، سیاه و سفید (نماد شب و روز) و قهوه‌ای سوخته (نماد خاک) بهره گرفته

است. سنگ مزار حافظ تلفیقی از چند هنر تجسمی می باشد. در این بنا معماری، خوشنویسی، کاشی‌کاری و حکاکی به طرز زیبایی در کنار هم

قرار گرفته‌اند و زیباییی ویژه ای به آن بخشیده اند.

حافظیه، آرامگاه حافظیه

به یاد داشته باشید که علاقه به ایران و معماری شرق باعث شده است این باستان‌شناس در سال 1928 به استخدام دولت ایران دربیاید و در

ساختمان موزه ایران باستان و موزه دانشگاه تهران، مشغول به فعالیت شود. او در دوره‌ای که مدیریت اداره باستان‌شناسی ایران را برعهده داشت،

موفق شد آثار تاریخی بسیاری را از مناطق مختلف جمع‌آوری و مرمت و فهرستی از آثار ملی ایرانی را تنظیم کند. سه تپه تاریخی «سلیمان‌تپه»،

«زیرز» و «مازیر» از نخستین آثار ملی ایران بودند که توسط این معمار فرانسوی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

حافظیه، آرامگاه حافظیه

آندره گدار در طول اقامتش در ایران فعالیت‌های بسیاری را در زمینه معماری و باستان‌شناسی انجام داده است . انتشار نشریه باستان‌شناسی،

ریاست و استادی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و تعمیر و مرمت مسجد جامع شیراز، مسجد شاه اصفهان و مسجد شیخ‌لطف‌الله از

جمله این فعالیت‌ها می باشد.

حافظیه، آرامگاه حافظیه

حتما از این بنای زیبا و شاعر گران قدر در شیراز دیدن فرمایید.

آرامگاه حافظ+تاریخچه و عکس

مطالب مرتبط:

مسجد جامع شیراز

عمارت کلاه فرنگی شیراز

باغ ارم شیراز

بازار وکیل شیراز



:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل
خرید عینک تروکالر در ایران

اشعه ماوراء بنفش یا همان (UV) دارای سه نوع طول موج UVA ،UVB و UVC است که اشعه «UVC» در لایه ازن جذب شده و به زمین نمی‌رسد و آن قسمتی که برای چشم مضر است UVB است که موجب سوختگی پوست و اثرات مضر روی چشم است.
خرید عینک تروکالر در ایران
هر چه عینک‌آفتابی تیره‌تر باشد نور کمتری از چشم عبور خواهد کرد.
خرید عینک تروکالر در ایران
 اشعه ماورای بنفش (UV) احتمال ابتلا به بیماری آب مروارید (کاتاراکت) چشم را افزایش می دهد

تحقیقات نشان می‌دهد 40 درصد افراد به هنگام خرید عینک آفتابی، به قابلیت آن در محافظت از چشم چندان توجه نمی‌کنند.
خرید عینک تروکالر در ایران
دانشمندان بر اين اعتقادند كه تماس زياد با اشعه UVB مي‌تواند در مدت زياد بيماري‌هاي برگشت‌ناپذير، مانند: آب مرواريد، تغيير در مركز ديد و ناخنك چشم را فراهم آورد.
خرید عینک تروکالر در ایران
به هر حال این واقعیت غیرقابل انکار است که بیش از ۸۰ درصد افرادی که عینک آفتابی می خرند نه به قصد حفاظت چشم از آفتاب که به قصد پیروی از مد، عینک انتخاب می کنند و استفاده از عینک های نامناسب و غیراستاندارد می تواند عوارض بسیار بدی برای چشم به همراه داشته باشد.


مثلا وقتی UVB به روی برف تابیده می‌شود، می‌تواند موجب کوری برگشت‌پذیر شود و برای ۱۲ تا ۴۸ ساعت بینایی خود را از دست دهد.
خرید عینک تروکالر در ایران
عینک‌آفتابی استاندارد باید UV۴۰۰ داشته باشد و در افرادی که چشم‌های ضعیفی ندارند باید نور بین ۱۰ تا ۳۰ درصد از چشم آنها عبور کند
خرید عینک تروکالر در ایران
این بیماری، عدسی چشم را کدر می کند و قدرت بینایی را کاهش می دهد.
خرید عینک تروکالر در ایران
متخصصان توصیه می‌کنند مردم از عینک‌های آفتابی مرغوب ، استاندارد و با کیفیت مناسب استفاده کنند.
 
 
اشعه «UVA» بيشتر توسط عدسي چشم جذب مي‌شود و مدركي براي ضرر چشم وجود ندارد. اشعه‌اي كه بايد چشم را از آن مصون نگه داشت UVB است.
خرید عینک تروکالر در ایران
شیشه های عینک باید ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند.

خرید عینک تروکالر در ایران


:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روغن شترمرغ اصل
خریداسپری تاخیری در کشور
عده‌ای سوال می‌کنند که مثلا در دهه چهارم زندگی چند بار روابط زناشویی در هفته لازم است
خریداسپری تاخیری در ایران
اگر از زوجی که سال ها با هم زندگی کرده اند، پیرامون روابط زناشویی آنان بپرسید، به احتمال زیاد با این پاسخ رو به رو می شوید:" به گرمی روزهای نخستین نیست
خریداسپری تاخیری در ایران
البته ابراز احساستان درمورد رابطه جنسی بااینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدهید، خیلی فرق می کند.

رابطه جنسی نوعی از ارتباط خاص است که زن و مرد با یکدیگر تجربه می کنند و دیگر افراد چنین ارتباطی با یکدیگر ندارند
خریداسپری تاخیری در ایران
معمولا آقایان بعد از رابطه جنسی احساس خواب آلودگی و کوفتگی دارند

خریداسپری تاخیری در ایران
در یک رابطه خوب، هر دو طرف برای رشد و تغییر تشویق می شوند.

دفعات روابط زناشویی به نیازهای طرفین بستگی دارد و ممکن است یک زوج 30 ساله با 2 بار برقراری رابطه در هفته نیازهایشان برطرف شود
خریداسپری تاخیری در ایران
درک زبانی که همسر شما با کمک آن به شما ابراز عشق می کند" کلید حل اختلاف در میل جنسی و روابط زناشویی است
خریداسپری تاخیری در ایران
پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، به جای نقش بازی کردن حقیقت را به همسرتان بگویید.

خریداسپری تاخیری
 
 
 
گاهی یک تماس و یا پیام ساده به همسر در طول روز که از یکدیگر دور هستید مثل"چقد دلم برات تنگ شد" می تواند همسرتان را خوشحال کند و حس خوشبختی و دلگرمی به زندگی را در او بیشتر کند و حتی زوجین را به یکدیگر بیشتر جذب کند
خریداسپری تاخیری در ایران
زنان بعد از رابطه جنسی نیاز به توجه بیشتری دارند .

خریداسپری تاخیری در ایران
ا فردی ازدواج کنید که به اندازه شما خرج کند

خریداسپری تاخیری در ایران


:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد